quote:
Die is al gepland, verkapt onder TAL-Meet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
Het zit hier vol met maagdjes. Misschien moeten we eens een grote ontmaagdingsmeet regelen.
18 september was het toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
Het zit hier vol met maagdjes. Misschien moeten we eens een grote ontmaagdingsmeet regelen.
Dan mag ik niet mee dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
16 oktober tochquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een kreeft hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
eeeh neequote:
Ik had die post wel gelezen ja, maar het gaat zo snel hier dat ik hem niet 123 kan terugvindenquote:
Ik nu even niet, vanavond wel weerquote:
gaat vanzelf weer overquote:
Eigenlijk niet idd...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jezus Benny soms is het gewoon beter dingen niet te zoeken weet je, het gaat je namelijk eigenlijk geen ene moer aan
Ik blijf toch denken dat er meer vrouwen zullen afknappen op een ontmaagding door een hoerquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Er zijn ook veel vrouwen die er op afknappen anders.
Nou, als Socios zo vaag doet... Ik ging ook net zoekenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jezus Benny soms is het gewoon beter dingen niet te zoeken weet je, het gaat je namelijk eigenlijk geen ene moer aan
Ik vraag over het algemeen niet "hey, hoe ben jij ontmaagd?"quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf toch denken dat er meer vrouwen zullen afknappen op een ontmaagding door een hoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |