Dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie nou iemand in een stoel en zijn benen in zijn nek om zijn piemel in zijn hoofd te doen.
Hier zwaar bewolkt en een fris edoch lekker briesje, kamertemp ong 23C dus aangenaamquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef Koen66 het volgende:
Lekker weer is het nu eventjes, zonnetje schijnt hier ffies
Nog iets uitgebreider... en het beeld verdwijnt helemaal niet meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie nou iemand in een stoel en zijn benen in zijn nek om zijn piemel in zijn hoofd te doen.
Dat zou idd ook nog kunnen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Oh nu gaat het over homo's. Misschien is Socios wel stiekem homo.
Oehquote:
Ach als er maar een onderwerp is...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Lekker boeiend eigenlijk of iemand maagd is.
Oh, dat vind ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Nee. Ik val alleen op vrouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Oh nu gaat het over homo's. Misschien is Socios wel stiekem homo.
En uiteindelijk buigt het zich vanzelf wel weer om in een ander subjectquote:
Mijn zwager van 38 intussen, nooit vriendin gehad.quote:
Inderdaad...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Er zijn ook veel vrouwen die er op afknappen anders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat vind ik ook niet hoorMaar ik ben wel heul nieuwsgierig, dus ik kan niet tegen vaagheid
Ik en serieus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
Kally had hier bij moeten zijn, ze had alles heel serieus uitgelegd enzo.
Kijk eens... het antwoordquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook niet hoorMaar ik ben wel heul nieuwsgierig, dus ik kan niet tegen vaagheid
Tijgerbrood met Keulse leverworst en pindakaas + sambal (moet straks nog wel even boodschappen doen trouwens)quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff nou eeh wat gaan jullie eten vanavond?
Mosselenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff nou eeh wat gaan jullie eten vanavond?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk eens... het antwoord
24, maagd, naar prostitutie voor ervaring op te doen?
Google op 'socios maagd' was genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |