in dat geval ben ik ook nog maagdquote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef VelvetTouch het volgende:
Gewoon zeggen dat het een tijd geleden is dat je met een meisje bent geweest, is geen woord van gelogen, en geeft je net ff wat meer comfort tijdens de daad.
Als dit allemaal teveel een issue wordt, dan wil ik het hem wel leren, haha
Gewoon Nederlands. Maar het heeft niets met macho-gedrag te maken, maar met gefakete zelfvertrouwen. ERn ga nu niet beweren dat vrouwen niets met zelfvertrouwen hebben. Misschien wel als het er te dik opligt en het naar arrogantie gaat leiden. Maar zelfvertrouwen opzichzelf is gewoon positief. Persoonlijk vind ik jouw erg naïef over komen. Zeker wanneer je stelt dat de waarheid altijd beter is dan liegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:31 schreef frankiejj het volgende:
Vraag me af welke culturele achtergrond jij hebt Kenju?
In sommige culturen is het uiteraard belangrijk om heel erg macho te zijn, maar we leven in Nederland, en als een meisje met je wilt neuken, haakt ze niet opeens af omdat je een maagd bent.
De waarheid is altijd beter dan liegen. Zeker als je ook nog een relatie wilt met dat meisje en niet enkel een one-night-stand.
Denk eerder dat het zo is, dat ze het een eer vinden, en de vrouw zelfs wat zelfverzekerder zal zijn omdat ze geen prestatiedrang heeft (hij heeft inmiddels niks om te vergelijken).
Wel ja, in een relatie liegen komt de waarheid toch altijd wel uit, en zonder vertrouwen kan je gelijk stoppen.quote:Persoonlijk vind ik jouw erg naïef over komen. Zeker wanneer je stelt dat de waarheid altijd beter is dan liegen.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand BACK TO TOPIC!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:31 schreef VeX- het volgende:
Alsof jij met deze zinnen wél laat zien dat je de Nederlandse taal perfect beheerst.![]()
voor dat geld kan je ook 10 keer een half uur neuken op de wallenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Socios het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik denk dat is een keer een relaxe suite boek en een heerlijk nachtje à 1.000 euro ga plannen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:08 schreef frankiejj het volgende:
[..]
Wel ja, in een relatie liegen komt de waarheid toch altijd wel uit, en zonder vertrouwen kan je gelijk stoppen.
Bovendien had ik het alleen over het maagd-zijn gebeuren.
Echter persoonlijk vind het ik moeilijk om jouw bericht op waarde te stellen met zoveel spelfouten.
Sowieso een drogreden natuurlijk, dat van die spelfouten. Maar zelf kom ik er maar twee tegen, waarvan er een ook duidelijk in het snelle typen gemaakt is. En het bezittelijk voornaamwoord gebruiken ipv het persoonlijke kan ook in de snelheid gebeurd zijn, maar is sowieso een veel gemaakte fout. En als we alleen maar jouw eerste zin even analyseren, kan ik alleen maar zeggen dat je anderen er niet op hoeft aan te spreken aangezien de fouten die jij maakt blijk geven van een lagere taalbeheersing dan om. Xaobotnik. En ook de overige zinnen zijn verre van perfect. En als ik het niveau van je overige posts puur op taalniveau vergelijk met die van Xaobotnik of zelfs het gemiddelde op dit forum (en kwa niveau van inhoud is het verschil nog groter)..... Laten we zeggen dat je dergelijke opmerkingen maar niet meer moet maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:08 schreef frankiejj het volgende:
[..]
Wel ja, in een relatie liegen komt de waarheid toch altijd wel uit, en zonder vertrouwen kan je gelijk stoppen.
Bovendien had ik het alleen over het maagd-zijn gebeuren.
Echter persoonlijk vind het ik moeilijk om jouw bericht op waarde te stellen met zoveel spelfouten.
Haha, dan ben je wel echt een baas....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:29 schreef Yreal het volgende:
betalen voor sex is sowieso niet romantisch. Beter hang je je snikkel dan meteen in 10 wijven op 1 avond idd, Ontmaagding with a bang
behalven dat je nog steeds 26 bent. Als je dat nou op je 16de had gedaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Haha, dan ben je wel echt een baas....![]()
ouwe een hoer is een hoer gewoon neuken die handel haha ik heb me ook late ontmaagde door een hoer zat ook in de zelfde clinch waarin jij nu inzetquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Wobbelaar het volgende:
Ik post dit onder een kloon vanwege privacy
Beste Fokkers, ik weet dat hier al flink wat topics lopen over maagden boven de 20, maar ik wil het graag hebben over de situatie om dan maar naar 'de hoeren' te gaan. Ik zit met dit dilemma, en ben er al een tijdje over na aan het denken, maar ben er nog steeds niet uit.
Ik ben op dit moment een jongeman van 24, en maagd. Heb wel ervaring met vrouwen wat betreft zoenen en dergelijke, en ik denk ook niet dat ik zó lelijk ben dat ik niemand kan versieren. Hand/mond werk komt ook wel eens voor maar verder als dat komt het niet.
Ik heb het gevoel dat ik onbewust mezelf tegen hou om verder te gaan, aangezien ik een soort van faalangst heb wat neuken betreft. Ik heb het nooit gedaan, dus heb geen flauw idee hoe of wat. Dit is natuurlijk een vicieuze cirkel die zichzelf in stand houdt totdat deze doorbroken wordt.
Nu heb ik van het weekend weer een leuk meisje ontmoet, gezoend etc.. Alleen op het moment dat we naar de slaapkamer gingen raakte ik in paniek en ben ik hem met een smoesje deruit genaaid. Puur en alleen omdat ik niet wil dat een meisje wat ik leuk vind erachter komt dat ik nog nooit geneukt heb.
Dus nu zit er al een tijdje het volgende in m'n hoofd: naar de hoeren om ervaring op te doen. Dit heeft natuurlijk zo z'n voor- en nadelen, en ik weet nog steeds niet goed wat ik moet doen.
De belangrijkste voordelen voor mij:
- Het is minder persoonlijk als een meisje uit de club (dus minder 'faalangst' en meer schijt aan wat ze van me denkt)
- Sexuele ervaring opdoen met iemand die 'er verstand van heeft'
- Geen maagd meer
De belangrijkste nadelen:
- Ik wordt ontmaagd door een hoer. Dit zal me m'n hele leven bij blijven. Als ik praat/denk over m'n eerste keer zal ik er altijd aan herinnerd worden dat dit door een hoer is gebeurd.
Er is dus eigenlijk maar één nadeel. Maar dat is wel een zware, die ik voor de rest van m'n leven niet vergeten zal.
Probeer je eens in te leven in m'n situatie. Wat zou jij in dit geval doen?
En hoe was het achteraf? En hoe denk je er nu over?quote:Op zondag 11 juli 2010 05:16 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
ouwe een hoer is een hoer gewoon neuken die handel haha ik heb me ook late ontmaagde door een hoer zat ook in de zelfde clinch waarin jij nu inzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |