abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 20:23:38 #101
309421 frankiejj
idiocracy
pi_83695464
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef VelvetTouch het volgende:
Gewoon zeggen dat het een tijd geleden is dat je met een meisje bent geweest, is geen woord van gelogen, en geeft je net ff wat meer comfort tijdens de daad.

Als dit allemaal teveel een issue wordt, dan wil ik het hem wel leren, haha
in dat geval ben ik ook nog maagd
pi_83700494
Ga niet naar de hoeren als je onzeker bent. Daar krijg je spijt van denk.
Bouw de relatie wat langzamer op, en blijf niet meteeen de 1e nacht pitten als je onzeker bent.
Spreek een paaar keer af zodat je je relaxed voelt bij haar en dan gaat het van zelf beter.

Ga er alleen naar de hoeren als je meurt, vol met pukkels zit, dik en lelijk bent en toch met regelmaat een slanke vrouw wil batsen.
pi_83705755
Ik denk dat een hoer ook niet alle begrip heeft, stel je voor dat ze je uitlacht als het niet lukt. Dan ben je je geld kwijt en nogeens bevestigd in jezelf dat je het niet kunt.
beter ga je naar een seksuoloog.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:10:55 #104
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_83706166
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:31 schreef frankiejj het volgende:
Vraag me af welke culturele achtergrond jij hebt Kenju?
In sommige culturen is het uiteraard belangrijk om heel erg macho te zijn, maar we leven in Nederland, en als een meisje met je wilt neuken, haakt ze niet opeens af omdat je een maagd bent.

De waarheid is altijd beter dan liegen. Zeker als je ook nog een relatie wilt met dat meisje en niet enkel een one-night-stand.

Denk eerder dat het zo is, dat ze het een eer vinden, en de vrouw zelfs wat zelfverzekerder zal zijn omdat ze geen prestatiedrang heeft (hij heeft inmiddels niks om te vergelijken).
Gewoon Nederlands. Maar het heeft niets met macho-gedrag te maken, maar met gefakete zelfvertrouwen. ERn ga nu niet beweren dat vrouwen niets met zelfvertrouwen hebben. Misschien wel als het er te dik opligt en het naar arrogantie gaat leiden. Maar zelfvertrouwen opzichzelf is gewoon positief. Persoonlijk vind ik jouw erg naïef over komen. Zeker wanneer je stelt dat de waarheid altijd beter is dan liegen.

Dat er geen prestatiedrang voor de vrouw is, is wel een punt. Al zou je aan de andere kant ook kunnen zeggen dat je zeker niet mag teleurstellen omdat je anders het idee over sex voor zo'n jongen verpest.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:08:54 #105
309421 frankiejj
idiocracy
pi_83707735
quote:
Persoonlijk vind ik jouw erg naïef over komen. Zeker wanneer je stelt dat de waarheid altijd beter is dan liegen.
Wel ja, in een relatie liegen komt de waarheid toch altijd wel uit, en zonder vertrouwen kan je gelijk stoppen.
Bovendien had ik het alleen over het maagd-zijn gebeuren.

Echter persoonlijk vind het ik moeilijk om jouw bericht op waarde te stellen met zoveel spelfouten.

[ Bericht 1% gewijzigd door frankiejj op 06-07-2010 01:55:30 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:31:51 #106
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_83708221
Alsof jij met deze zinnen wél laat zien dat je de Nederlandse taal perfect beheerst.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:56:00 #107
309421 frankiejj
idiocracy
pi_83708526
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:31 schreef VeX- het volgende:
Alsof jij met deze zinnen wél laat zien dat je de Nederlandse taal perfect beheerst.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand BACK TO TOPIC!!!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 02:05:02 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83708613
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Schenkstroop op 06-07-2010 02:26:05 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:05:43 #109
258802 Yreal
henk..!
pi_83716149
vraag me af wat schenkie gezegd heeft
pi_83716271
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik denk dat is een keer een relaxe suite boek en een heerlijk nachtje à 1.000 euro ga plannen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:16:25 #111
258802 Yreal
henk..!
pi_83716559
Socios is nog maagd?
pi_83716883
En Socios is al 26.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:49:11 #113
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_83717874
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Socios het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik denk dat is een keer een relaxe suite boek en een heerlijk nachtje à 1.000 euro ga plannen.
voor dat geld kan je ook 10 keer een half uur neuken op de wallen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:29:32 #114
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_83722257
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:08 schreef frankiejj het volgende:

[..]

Wel ja, in een relatie liegen komt de waarheid toch altijd wel uit, en zonder vertrouwen kan je gelijk stoppen.

Echter persoonlijk vind het ik moeilijk om jouw bericht op waarde te stellen met zoveel spelfouten.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:29:45 #115
258802 Yreal
henk..!
pi_83722269
betalen voor sex is sowieso niet romantisch. Beter hang je je snikkel dan meteen in 10 wijven op 1 avond idd, Ontmaagding with a bang
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:30:51 #116
309330 StolenSweetheart
Stelletje droeftoeters.
pi_83722342
Spreek gewoon nog een keer met haar af en doe het gewoon. Zij hoeft toch niet te weten dat je nog maagd bent? En als ze het echt niks vind, praat erover en vertel na de tijd dat het je 1e x was. Dan heeft ze er vast wel begrip voor en zo niet, dan is ze je niet waard.
Even lachen naar het vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:35:46 #117
300718 Kenju
Say It!!??
pi_83722589
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 01:08 schreef frankiejj het volgende:

[..]

Sowieso een drogreden natuurlijk, dat van die spelfouten. Maar zelf kom ik er maar twee tegen, waarvan er een ook duidelijk in het snelle typen gemaakt is. En het bezittelijk voornaamwoord gebruiken ipv het persoonlijke kan ook in de snelheid gebeurd zijn, maar is sowieso een veel gemaakte fout. En als we alleen maar jouw eerste zin even analyseren, kan ik alleen maar zeggen dat je anderen er niet op hoeft aan te spreken aangezien de fouten die jij maakt blijk geven van een lagere taalbeheersing dan om. Xaobotnik. En ook de overige zinnen zijn verre van perfect. En als ik het niveau van je overige posts puur op taalniveau vergelijk met die van Xaobotnik of zelfs het gemiddelde op dit forum (en kwa niveau van inhoud is het verschil nog groter)..... Laten we zeggen dat je dergelijke opmerkingen maar niet meer moet maken.

Maar zoals gezegd gaat het dus om de inhoud. En als ik mezelf weer ga verdedigen, kan ik alleen maar onderschrijven wat Xaobotnik zegt en zeggen dat jij ook in dit opzicht niet al te sterk over komt. Je hebt het over een relatie. Welke relatie? Die is er nog niet. Daarbij is het doel om ontmaagd te worden. Dat daar een relatie op volgen zal, kàn. Maar dan is dit gewoon een leugentje om bestwil. Meer niet. Later kun je er alsnog 'clean' over komen en het vertellen (hoeft overigens niet persé).
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:29 schreef Yreal het volgende:
betalen voor sex is sowieso niet romantisch. Beter hang je je snikkel dan meteen in 10 wijven op 1 avond idd, Ontmaagding with a bang
Haha, dan ben je wel echt een baas....

[ Bericht 8% gewijzigd door Kenju op 06-07-2010 14:51:10 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:50:04 #118
258802 Yreal
henk..!
pi_83723253
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef Kenju het volgende:

[..]

[..]

Haha, dan ben je wel echt een baas....
behalven dat je nog steeds 26 bent. Als je dat nou op je 16de had gedaan Ja man, toen ik ontmaagd werd, ik heb 10 lekker wijven geneukt op 1 avond
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:54:42 #119
300718 Kenju
Say It!!??
pi_83723492
Ach, het is nog steeds 'ontmaagding with a bang'. En dat van die 26 jaar laat je in de verhalen gewoon weg. Al zegt het wel iets over dat ondanks dat (je bent immers meer uit vorm dan in je puberjaren wanneer je op een hormonaal hoogtepunt zit) het gewoon deed.
Of je liegt erover.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:41:32 #120
309421 frankiejj
idiocracy
pi_83728476
Heb nog steeds geen goede reden gehoord om te liegen overigens.

Maar de vraag was prostitutie of een random sletje, of een meisje dat hij leuk vond geloof ik...
pi_83870298
is t juist niet super kick om aan te kloten met een meid die je echt mag?

kvond het wel grappig die eerste keer

maak je niet druk gewoon kleren uit en rest gebeurt vanzelf

woeii
pi_83906796
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Wobbelaar het volgende:
Ik post dit onder een kloon vanwege privacy

Beste Fokkers, ik weet dat hier al flink wat topics lopen over maagden boven de 20, maar ik wil het graag hebben over de situatie om dan maar naar 'de hoeren' te gaan. Ik zit met dit dilemma, en ben er al een tijdje over na aan het denken, maar ben er nog steeds niet uit.

Ik ben op dit moment een jongeman van 24, en maagd. Heb wel ervaring met vrouwen wat betreft zoenen en dergelijke, en ik denk ook niet dat ik zó lelijk ben dat ik niemand kan versieren. Hand/mond werk komt ook wel eens voor maar verder als dat komt het niet.
Ik heb het gevoel dat ik onbewust mezelf tegen hou om verder te gaan, aangezien ik een soort van faalangst heb wat neuken betreft. Ik heb het nooit gedaan, dus heb geen flauw idee hoe of wat. Dit is natuurlijk een vicieuze cirkel die zichzelf in stand houdt totdat deze doorbroken wordt.

Nu heb ik van het weekend weer een leuk meisje ontmoet, gezoend etc.. Alleen op het moment dat we naar de slaapkamer gingen raakte ik in paniek en ben ik hem met een smoesje deruit genaaid. Puur en alleen omdat ik niet wil dat een meisje wat ik leuk vind erachter komt dat ik nog nooit geneukt heb.

Dus nu zit er al een tijdje het volgende in m'n hoofd: naar de hoeren om ervaring op te doen. Dit heeft natuurlijk zo z'n voor- en nadelen, en ik weet nog steeds niet goed wat ik moet doen.

De belangrijkste voordelen voor mij:
- Het is minder persoonlijk als een meisje uit de club (dus minder 'faalangst' en meer schijt aan wat ze van me denkt)
- Sexuele ervaring opdoen met iemand die 'er verstand van heeft'
- Geen maagd meer

De belangrijkste nadelen:
- Ik wordt ontmaagd door een hoer. Dit zal me m'n hele leven bij blijven. Als ik praat/denk over m'n eerste keer zal ik er altijd aan herinnerd worden dat dit door een hoer is gebeurd.

Er is dus eigenlijk maar één nadeel. Maar dat is wel een zware, die ik voor de rest van m'n leven niet vergeten zal.

Probeer je eens in te leven in m'n situatie. Wat zou jij in dit geval doen?
ouwe een hoer is een hoer gewoon neuken die handel haha ik heb me ook late ontmaagde door een hoer zat ook in de zelfde clinch waarin jij nu inzet
PSN:Vkashhh
  maandag 12 juli 2010 @ 19:19:46 #123
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_83969245
Dude what the hell? Hoezo maak jij je druk om het feit of een meisje wel of geen ervaring heeft? iedereen die seksueel actief is , is ooit begonnen met ZERO ervaring. Je gaat je toch niet laten ontmaagden door een hoer? Dat blijft je idd immers altijd bij!
Life is crap. And then you die ._.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:22:15 #124
309492 Bovenmens
geen blond haar of blauwe ogen
pi_83969356
Laat de eerste keer gewoon een drama zijn... zeker als 't een one-night-stand betreft... who gives a fuck... wellicht kijkt ze je scheef aan als je d'r weer tegenkomt, mischien lacht ze je uit met d'r vriendinnen... maar jij hebt toch je lul in d'r kut gedouwd; joke is on her.
In my opinion, the existence of life is a highly overrated phenomenon.
We are a way for the cosmos to know itself.
pi_83984352
quote:
Op zondag 11 juli 2010 05:16 schreef 2xuq773pps het volgende:

[..]

ouwe een hoer is een hoer gewoon neuken die handel haha ik heb me ook late ontmaagde door een hoer zat ook in de zelfde clinch waarin jij nu inzet
En hoe was het achteraf? En hoe denk je er nu over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')