sterrenbeeld maagd zeker ook?quote:
Nee hij is al ontmaagd door Miauw.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
Begrijp ik het nou goed en gaat Socios nou serieus laten ontmaagden door een hoer?
En wij allemaal geld inzamelen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
Begrijp ik het nou goed en gaat Socios nou serieus laten ontmaagden door een hoer?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh in dat geval kan ik het ook goed misbruiken natuurlijk.
Eerst mag Bella, daarna ben ik nog maagd, dan mag Miauw
Nou hij is er zelf nog niet helemaal uit of hij maagd is geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel van wat ik net heb teruggelezen...
Wat een SC... ik hou van jullie![]()
same differencequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij is al ontmaagd door Miauw.
Dat mag sowieso niet bij een hoer, dat weet je hé?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Eerst genieten we lekker van het knuffelen en zoenen.
En dan van die sopgeluiden gemaakt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hij is er zelf nog niet helemaal uit of hij maagd is geloof ik.
Socios;
Heb jij weleens je erecte (of slappe, telt eigenlijk ook) penis, in de vochtige (of droge, als hij er maar in zit) vagijn van een vrouw (wel een levende en van vlees en bloed) gestopt?
??
Omg, wat een vreselijke omschrijving...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Socios;
Heb jij weleens je erecte (of slappe, telt eigenlijk ook) penis, in de vochtige (of droge, als hij er maar in zit) vagijn van een vrouw (wel een levende en van vlees en bloed) gestopt?
??
whahaha,quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Socios;
??
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt slow chat en je hebt no chat
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
same difference
shit straks moet ik echt gaan werken aan mijn imago
Subtiel Ll, subtielquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Socios;
??
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Socios;
??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |