quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan zie ik jou en dan denk ik aan die donut met je piemol erdoor heen. Lig nu al plat.no pun
wtf, Mario de communist.quote:
Das iig niet van te voren bedachtquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat wel, Maar dan zijn er wel meer verhalen om niet trots op te zijn. Ik weet niet of in een dronken bui met iemand uit de kroeg meegaan wel echt tof is.
je bestaat niet!!!!! alleen in onze hoofdnen!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik heb geen abbo dus ik ben niet echt?
maar...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
je bestaat niet!!!!! alleen in onze hoofdnen!!!!!
Ik vind hem zo goedquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten straks een samenvatting maken hoor
Socios houd van treinen en hoeren. Hij is nog maagd, maar niet voorlang meer! 18 September 2010 gaat het eindelijk gebeuren tijdens de hoerenmeet. Voor 50 euro... echt een koopje, gaat hij ontmaagd worden door een hoer.... Een schone hoer jah!
Voor de rest zijn Kally en c_a nog maagd ow en LL en Koen66 ook. Benny is ontmaagd door zijn duitse chick, het enige wat ze kon uitgillen was: OMG Bratwurst, Yammie!!!
Ja, maar sowieso. Er zijn ook users die dan ineens voor een R&P of SEX-topic ineens een kloon aanmaken (al dan niet zelf aangeven). Het siert iemand als ook dat soort topics onder het enige originele account geplaatst worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
Helemaal mee eens
Meestal is het wel zo dat users met een abbo de "echte" accounts zijn dus makkelijker te herkennen
Deze SC is bijna dichtquote:
Ik ben een neppert.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Meestal is het wel zo dat users met een abbo de "echte" accounts zijn dus makkelijker te herkennen
Nee, geen tegenspraak.quote:
Mee eens, maar het kan ook zijn dat de omgeving van betreffende user (denk aan werk, familie etc.) op de hoogte kan zijn van zijn/haar account en er daarom een clone gebruikt wordt, ook speelt natuurlijk voor sommige users hun imago op FOK! een rol en durven/willen ze dat niet onder hun originele nick doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso. Er zijn ook users die dan ineens voor een R&P of SEX-topic ineens een kloon aanmaken (al dan niet zelf aangeven). Het siert iemand als ook dat soort topics onder het enige originele account geplaatst worden.
Nou ik kan me voorstellen dat je in zulke gevallen een kloon aanmaakt. Als ik hier allerlei foto's van mezelf zou posten en allerlei privé-zaken zou vertellen en ook nog eens traceerbaar zou zijn, zou ik het niet tof vinden om over mijn aambeien te gaan praten ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso. Er zijn ook users die dan ineens voor een R&P of SEX-topic ineens een kloon aanmaken (al dan niet zelf aangeven). Het siert iemand als ook dat soort topics onder het enige originele account geplaatst worden.
Vrouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze SC is bijna dichtDus dan zal de volgende vanzelf overlopen naar een ander subject
Ooooooudquote:
Imago op fokquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mee eens, maar het kan ook zijn dat de omgeving van betreffende user (denk aan werk, familie etc.) op de hoogte kan zijn van zijn/haar account en er daarom een clone gebruikt wordt, ook speelt natuurlijk voor sommige users hun imago op FOK! een rol en durven/willen ze dat niet onder hun originele nick doen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik zo maar even een uurtje ga liggen, dat is er vannacht niet van gekomen
weettochquote:
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |