Al zou het niet eens iets beschamends zijn, als ik een topic zou openen, kan je er bijna vanuit gaan dat er bagger op gereageerd geword. Gewoon omdat ik het ben. Als ik het met een kloon doe, krijg ik misschien wat gezeur dat het een kloon is, maar ook fatsoenlijke reacties.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je in zulke gevallen een kloon aanmaakt. Als ik hier allerlei foto's van mezelf zou posten en allerlei privé-zaken zou vertellen en ook nog eens traceerbaar zou zijn, zou ik het niet tof vinden om over mijn aambeien te gaan praten ofzo
Je hebt vannacht niet gelegen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik zo maar even een uurtje ga liggen, dat is er vannacht niet van gekomen
Heb jij aambeienquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je in zulke gevallen een kloon aanmaakt. Als ik hier allerlei foto's van mezelf zou posten en allerlei privé-zaken zou vertellen en ook nog eens traceerbaar zou zijn, zou ik het niet tof vinden om over mijn aambeien te gaan praten ofzo
maar even serieus... neem gewoon geen hoer, maar wacht tot je een leuke meid tegenkomt...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso. Er zijn ook users die dan ineens voor een R&P of SEX-topic ineens een kloon aanmaken (al dan niet zelf aangeven). Het siert iemand als ook dat soort topics onder het enige originele account geplaatst worden.
Gelijk heb je...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik zo maar even een uurtje ga liggen, dat is er vannacht niet van gekomen
Nou ja dat wel, maar van slapen weinig sprakequote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat wel, maar van slapen weinig sprake
Dankjewel. Ik stel het al jaren uit, dus het zal nu wel weer niet veel anders zijn denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
maar even serieus... neem gewoon geen hoer, maar wacht tot je een leuke meid tegenkomt...
ik vind dat zo triest mannen die zich laten ontmaagden door een hoer
Tja je moet het zelf weten hoor.... dat wilde ik even kwijt
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hypothetisch gezien;
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze hoer is geworden.
Ben je dan ontmaagd door een hoer?
een latente hoer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze hoer is geworden.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Omdat het me niet luktequote:
Okee, hypothetisch gezien:quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je kloon ook die kinky barbie foto's naar mij mailen denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |