quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:10 schreef miss_sly het volgende:
wickie, heb je Jut en Jul al ontvangen?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
Huups, doe eens een foto
Heb je Keshet's adres al? Anders stuur ik dat nog even door
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja heb ik!!
oh is keshet de volgende? Dat biedt mogelijkheden voor mij![]()
foto's ga ik maken, ik ben door mn been nog niet aan dragen toegekomen maar vrijdag gaat Eva mee naar de Efteling dus dan spam ik er op los![]()
Ja!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef DaviniaHR het volgende:
huup, heb je hetboekje binnen?
emma geopereerd? * Davinia rent naar het kleine babietjestopic
Wanneer denk je weer te kunnen gaan dragen? Huup heeft ook niet echt kunnen dragen, dus miss. wil zij Eva houden tot jij kan en dan zien we wel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef Keshet het volgende:
Ik las het en dacht ook meteen:![]()
Zullen we maar even PM'en?
Linda, ben ik de laatste in het rijtje? Wanneer wil je de doek terug?
Emma wordt volgende week geopereerd dus ik kom dan even niet echt aan dragen toe!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef huuphuup het volgende:
Het dagje Efteling morgen lijkt er niet echt in te zitten, Amélie heeft koorts en is zielig enzo dus dan gaan we uiteraard niet weg, en het lijkt me ook niet goed om te dragen met koorts nu (te warm).
Maar...
ze was vanmiddag wel weer op strooptocht door de woonkamer en heeft toen zelf Eva uit de doos gepulkteruit gehaald en ermee geknuffeld en het labeltje even goed bekeken
daarna heeft ze bijna de hele middag onder Eva op de bank gehangen. Eva is dus in ieder geval alvast een mooi rose/paars dekentje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef Keshet het volgende:
Aww, mupke! Hopelijk ben je snel beter!
Linda, ik denk dat ik over een week of twee wel weer kan dragen. Ligt er even aan wanneer de operatie precies is.
Is dat nog te doen voor jou?
ík draag liever vooropquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:09 schreef Kersjes het volgende:
Mooie foto's Huup en Chan!
En die van jullie willen nog voorop gedragen worden?
Toby zit liever achterop tegenwoordig, kan hij meer zien.
Nou zie de foto's hier een stuk boven, Eva is naar de Efteling geweest ondertussenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Linda2205 het volgende:
Keshet, hoe is het met Emma's operatie afgelopen? Mag ze binnenkort al in Eva?
Huups, hoe gaat het met Eva?
Genoteerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef DaviniaHR het volgende:
ah, DIBS DIBS DIBS op Ziegel!
Ziegel is meegeweest naar de kinderboerderij. we hadden heel veel bekijks, was leuk
- ik ga even heel goed kijken hoe je dat doet. wat knap!
- wat een gewciht, he, zo? -nou valt wel mee, hoor!
- valt ze er niet uit?
- is dat niet moeilijk?
naja, de standaarddingen dus
De operatie is morgen. Huupske stuurt de doek dan rond de 21e (toch?) deze kant op!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Linda2205 het volgende:
Keshet, hoe is het met Emma's operatie afgelopen? Mag ze binnenkort al in Eva?
Huups, hoe gaat het met Eva?
Sorry, had ik daar niet op gereageerd? Ik had ze wel gezien namelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou zie de foto's hier een stuk boven, Eva is naar de Efteling geweest ondertussen![]()
de dierentuin staat nog op de planning maar ik weet nog niet of we dat gaan redden.
ik vrees van nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef mrien het volgende:
[..]
Genoteerd
Heb je niet iets leuks te ruil
Ik ben blij dat jullie er blij mee zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef Chan het volgende:
De MT van Laura bevalt hier echt super, en is inmiddels de MT van mijzelf gewordenIk ben er helemaal blij en gelukkig mee
Grappig dat je dat zegt, mijn moeder zei van de week hetzelfde. Dat ze zo ontzettend lijkt ook op mij toen ik zo oud was. Erg leuk om te horenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:53 schreef McLaura het volgende:
Sennaze begint steeds meer MiniSly te worden.... eerst was het een Lammetje
Ik heb een manduca die je zo zou mogen lenen, alleen is hij op dit moment al uitgeleend en weet ik niet wanneer ik hem terugkrijgquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:42 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bijgelezen in dit topic![]()
Maar is er misschien nog een mei tai onderweg die met ons op vakantie kan om uit te proberen?
Of iemand die haar sSC? (yamo, beco, manduca) wil uitlenen om uit te proberen?
Ik wil mijn man ook graag aan het dragen krijgen en de vakantie is daar de ideale tijd voor...
wij vertrekken 2 sept en komen de 12e weer terug)
Ik ook!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef WupWup het volgende:
Als er een Manduca, Yamo, Boba of Beco op reis gaat, hou ik me ook aanbevolen...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef WupWup het volgende:
Als er een Manduca, Yamo, Boba of Beco op reis gaat, hou ik me ook aanbevolen...
quote:
Als het goed is krijg ik mijne van de week weer terug, ik overweeg om hem op een korte reis te sturen, niet te veel mensen zeg maar. Ik heb een Manducaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:25 schreef mrien het volgende:
Op reis is wat anders dan uitlenen
Ik zal er over denken maar gebruik mijne wel erg graag nog
quote:Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef Keshet het volgende:
Dat klopt Davinia!
Voor vanmiddag staat er een rondje om 'de plas' gepland!![]()
Wanneer moet ik de doeken eigenlijk weer doorsturen? Ik ben echt zo'n warhoofd momenteel, sorry.![]()
Huups, lees jij je PM wel eens?
Als hij een beetje neutraal qua kleur is en dus ook voor een jongetje kan dat meldt Drachten zich hier bij aanquote:Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef mrien het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het goed is krijg ik mijne van de week weer terug, ik overweeg om hem op een korte reis te sturen, niet te veel mensen zeg maar. Ik heb een Manduca
Zijn er nog meer geinteresseerden? Liefst ook beetje hier in de buurt iemand ivm verzendkosten
Mij maakt het niet uit wanneer de doek komt hoorquote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef DaviniaHR het volgende:
oei, het schema loopt uit!
Keshet, wanneer kan je hem doorsturen?
Twinkly en Kersjes, komt een nw schema jullie ook uit?
En ssserpente stond ook achteraan in het schema.
en doe nou es foto's!![]()
Het is deze manduca, wel neutraal tochquote:Op zondag 12 september 2010 12:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als hij een beetje neutraal qua kleur is en dus ook voor een jongetje kan dat meldt Drachten zich hier bij aan
Kan hij ook op de rug? Dat wil ik graag proberen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Het is deze manduca, wel neutraal toch
[ afbeelding ]
Dan wil ik hem graag proberenquote:
Ooh, ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb een manduca die je zo zou mogen lenen, alleen is hij op dit moment al uitgeleend en weet ik niet wanneer ik hem terugkrijg
Waar woon je ongeveer? Misschien dat dat het wat makkelijker maakt
Denk niet dat ik naar die meet zal gaan, 2 weekenden daarna heb ik het al druk genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan wil ik hem graag proberenJe woonde in Emmen (in die buurt) Toch? Kom je naar de Noordelijke meet? 25 september is die! Dan scheelt het je verzendkosten
Zou ik hem de data rond mijn bruiloft mogen? Ik zou hem graag van 15 t/m 22 november willen hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:10 schreef mrien het volgende:
[..]
Denk niet dat ik naar die meet zal gaan, 2 weekenden daarna heb ik het al druk genoeg eigenlijk
Ik moet hem sowieso eerst nog terugkrijgen van collega.
En misschien willen er nog een paar mensen mee doen
quote:Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef mrien het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het goed is krijg ik mijne van de week weer terug, ik overweeg om hem op een korte reis te sturen, niet te veel mensen zeg maar. Ik heb een Manduca
Zijn er nog meer geinteresseerden? Liefst ook beetje hier in de buurt iemand ivm verzendkosten
Oh ja, is prima, hoor!quote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef DaviniaHR het volgende:
oei, het schema loopt uit!
Keshet, wanneer kan je hem doorsturen?
Twinkly en Kersjes, komt een nw schema jullie ook uit?
En ssserpente stond ook achteraan in het schema.
en doe nou es foto's!![]()
Zoveel aanmeldingen zijn er nu nog niet, op zich is het denk ik geen probleem als je hem anders rond je bruiloft nog een keer leentquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zou ik hem de data rond mijn bruiloft mogen? Ik zou hem graag van 15 t/m 22 november willen hebben.
En anders: *Oproep* ik ga 18 november trouwenen mocht Rienk hangerig worden zou ik hem graag willen dragen maar ik heb zelf geen doek. Alleen een tricot en een ringsling en die zijn beide niet geschikt. Ik zoek een draagsysteem (Alla bondolino of beco) of een 5 meter+ doek. In neutrale kleur graag. Ik wil er best huur voor betalen ook!
Heb ik niet en mn kind slaaptquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef mrien het volgende:
Op een bepaalde plek ofzo? Laat eens een foto zien hoe het eruit ziet, is wat makkelijker denk ik
Lastig, he? Doet Lente ook. Als het straks weer wat kouder wordt, kun je de kruislingse banden ook weer lekker over d'r heen knopen, dat geeft wat meer steun. En verder idd zo strak mogelijk aantrekken. Bij mij helpt het om te denken dat het altijd nog wat strakker kan, vooral de binnenste kanten, het dichts bij je nek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:07 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Heb ik niet en mn kind slaapt
Maar ze gaat heel vaak achterover hangen, ik denk dat het daar door komt. Emma is natuurlijk nog wat kleiner, die heeft minder kracht en miss. minder de neiging om te willen zien wat er achter/onder d'r gebeurd
Dat rugknopen gaat bij ons ook zo. 1 keer gedaan, dat ging prima, maar toen durfde ik niet naar buiten in mn eentje en nu is ze veels te bewegelijk en blijft niet liggen, gaat miepen en dan word ik sjaggo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:02 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Lastig, he? Doet Lente ook. Als het straks weer wat kouder wordt, kun je de kruislingse banden ook weer lekker over d'r heen knopen, dat geeft wat meer steun. En verder idd zo strak mogelijk aantrekken. Bij mij helpt het om te denken dat het altijd nog wat strakker kan, vooral de binnenste kanten, het dichts bij je nek.
Ik heb nog steeds niet op m'n rug geknoopt. Wel een keer geprobeerd, maar dat was geen succes. Ze is zo beweeglijk dat ik niet fatsoenlijk de kans krijg om te oefenen. En ik word nogal snel chagrijnig als zulke dingen niet lukken...![]()
Ik heb vanmorgen op de markt band gekocht wat ik wel mooi bij de doek vond passen en ik heb dat als middenmarkering gebruikt. Ik hoop dat je het mooi vindt Davinia!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:13 schreef DaviniaHR het volgende:
het is een ouwetje, dus heeft nog geen middenmarkering. als keshet/kersjes/ssserpente een leuke middenmarkering kunnen/willen aanbregen, mag dat
Primaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef mefke79 het volgende:
Mrien, zou ik ook op het lijstje van de manduca mogen? Ik vind de MT nu nog wel fijn, maar wil graag eens een manduca proberen of een Beco...
Ik hoef niet per se op het lijstje, ben natuurlijk ook niet zo'n actieve poster hier, maar wat ik wel graag zou willen weten waarom een Manduca zo graag bevalt. Ben voor Ravage aan het rondkijken, die houdt niet zo van knopen en de indio die ik nu heb is te klein voor hem. Dus een Manduca of een Beco leken mij ook wel wat..quote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef mrien het volgende:
[..]
Prima
Zal gelijk even een lijstje maken:
Manduca MellowFellow op reis:
In willekeurige volgorde
Vlindur
Asyniur
Mefke79 ovb
Wupwup
Keshet
Er hoeft niet veel meer bij wat mij betreft, maar mocht iemand nog graag willen proberen kan je je nog aanmelden.
Keshet, ik zelf heb een Beco, die gebruik al vanaf ze 3 maandjes was. Met de babyinsert ben ik snel gestopt, ze was toen rond de 4,5 kilo. Ze is nu bijna een jaar en nog geen 8 kilo (ik denk dat ze tussen de 7.5 en 8 hangt), ze heeft nog niet eens maatje 74 en zit al met haar armpjes boven de bovenste gespjes uit. Oftewel een Beco is smal en naar mijn idee ideaal voor smalle, kleinere babies.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Mrien, t.z.t. wil ik ook een Manduca of een Beco aanschaffen zodat D. ook wat makkelijker kan dragen. Ik zou ze alletwee graag eens van te voren willen proberen!.
Zit er bij die van jou ook een baby-inzet? En vanaf welk gewicht c.q. lengte gebruik je de baby-inzet niet meer?
Trouwens, jouw versie van de Manduca vind ik echt de allermooiste die ik ooit gezien heb!
De beco heb ik niet persoonlijk geprobeerd, wel de yamo en een andere ssc (naam even kwijt).quote:Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se op het lijstje, ben natuurlijk ook niet zo'n actieve poster hier, maar wat ik wel graag zou willen weten waarom een Manduca zo graag bevalt. Ben voor Ravage aan het rondkijken, die houdt niet zo van knopen en de indio die ik nu heb is te klein voor hem. Dus een Manduca of een Beco leken mij ook wel wat..
Ik vind het juist moeilijker om Harry op mijn rug te krijgen met een SSC (tenminste met de Bondolino). Ik vind het met knopen veel makkelijker!quote:Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik een goed idee, claudia!
Senna is nog steeds wel een draagmeisje, en ze kan nog steeds voorop (vrijdag nog in de Efteling en heerlijk geslapen ook) maar dat gaat natuurlijk niet heel lang meer duren. Achterop knopen lijkt me echt te moeilijk, maar met een ssc moet dat toch wel te doen zijn, lijkt me. Misschien. Dus goed plan wat mij betreft!
Wij zetten Rienk overal in een winkelwagentje. Waarom zou je gaan tillen als je kindje zelf kan zitten?quote:Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
We zouden eigenlijk eens een draagmeeting met SSC's moeten houden. Het is hier vanaf het begin al worstelen geweest met de Beco. Ivan gaat altijd achterover hangen en op een bepaald moment wordt dat heel vermoeiend. In de gewone doeken en in de ringsling doet hij dat niet.
Mijn vriend is het dragen trouwens niet leuker gaan vinden door de Beco. Als we naar de Ikea gaan of zo nemen we de Beco wel mee en ik ben blij dat hij Ivan draagt, maar hij gebruikt liever de kinderwagen. Inmiddels sjouwt hij Ivan bij korte stukjes steeds vaker mee op zijn arm en zet hij hem vervolgens in een winkelwagentje.
ik wil je wel lerenom op je rug te knopen hoor!quote:Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik een goed idee, claudia!
Senna is nog steeds wel een draagmeisje, en ze kan nog steeds voorop (vrijdag nog in de Efteling en heerlijk geslapen ook) maar dat gaat natuurlijk niet heel lang meer duren. Achterop knopen lijkt me echt te moeilijk, maar met een ssc moet dat toch wel te doen zijn, lijkt me. Misschien. Dus goed plan wat mij betreft!
Komt voor elkaar!quote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef DaviniaHR het volgende:
oh, en vwb adressen, dat mogen de koralledames lekker zelf uitvogelen
hij is nu bij twinkly, toch? daarna gaat hij naar kersjes, dus als twinkly dan met kersjes kan pm'en voor het adres, is dat wel zo handig.
Owja, die heb jij nogquote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef DaviniaHR het volgende:
en heb je het boekje van ziegel al? dan kan ik er ook wat in kladderen en mag hij terug naar mrien.
als ze hem nog wil, tenminste. het boekje, niet de doek
Super!quote:Op maandag 27 september 2010 23:27 schreef mrien het volgende:
Lukt dit bij iedereen?
Morretje 11 oktober versturen
Wupwup 25 oktober versturen
Asyniur 8 november versturen
Vlindur 22 november versturen (lukt dat Vlindur?)
Keshet 6 december weer naar mij versturen
Spelregels
• Iedereen heeft de Manduca ruim anderhalve week in huis.
• Versturen op maandag naar de volgende in het lijstje (zie de datum in het lijstje), neem zelf even op tijd contact op voor het adres (ik heb de adressen ook indien nodig)
• Hij hoeft niet gewassen te worden (tenzij hij erg vies is), ik heb hem zelf nog niet gewassen in ieder geval.
• Verzenden is op eigen risico, bewaar het verzendbewijs tot de volgende hem heeft ontvangen.
• Er zit geen handleiding bij, die heb ik ook niet eigenlijk. Op internet is genoeg te vinden denk ik, en hij spreekt voor zich denk ik zelf. En anders..gewoon even vragen
Ja hoor, moet lukken!quote:Op maandag 27 september 2010 23:27 schreef mrien het volgende:
Lukt dit bij iedereen?
Morretje 11 oktober versturen
Wupwup 25 oktober versturen
Asyniur 8 november versturen
Vlindur 22 november versturen (lukt dat Vlindur?)
Keshet 6 december weer naar mij versturen
Mocht er behoefte zijn, wil ik mijn huis (en tuinquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef wickie het volgende:
Keshet, als jij de manduca hebt lijkt het me leuk om te meeten
En Claudia, ik vind het wel een erg goed idee. Ik zou graag ook een keer de Boba van dichtbij bewonderen ( Oeke) Ook zou ik graag eens leren rugdragen, Dat doe ik nu dus met de Beco omdat het me met de doek niet lukt.
Ik wil graag mijn huis openstellen voor een SSC enzo meet, maar ik woon in R'dam.. misschien niet het meest centraal.
Ik denk trouwens Claudia, dat een Boba meer iets voor jullie is dan de Beco. De beco is naar mijn inziens erg smal en als je nou zo smal klein meisje hebt zoals ik gaat dat goed. maar bij een gezonde hollandse jongen zoals Ivan geeft het misschien te weinig steun. Een ex-collega van me heeft om die reden de Boba genomen en dat ging wel goed, niet meer dat achterovergehang en gewurm. Het zat gewoon veel beter zei ze altijd.
Muh, sorry voor het aanbellen nog, ik las je sms pas toen ik weer in de auto zat. Had m'n tel als tomtom in gebruik. Was Lotte er nog wakker van geworden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:10 schreef mrien het volgende:
De reis is begonnen! Morretje heeft daarstraks de Manduca opgehaald!
Hij is een watjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Morretje het volgende:
Boh, Ravage doet nu poging 3. En hij klaagt over z'n rugZe is nog maar 7 kilo, hoe kan het nou dat hij er wel last van heeft en ik niet? Afstellen hebben we volgens mij wel goed gedaan.. Ik vind het maar stom
Nu ben ik de enige drager, en moet ik een nieuw verjaarscadeau bedenken..
Het is eerlijk gezegd wel herkenbaar. Ik vind dragen heerlijk, mijn lief vindt het maar zwaar. De kinderwagen voortduwen is lichter. Tja, daar zit wat in.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Morretje het volgende:
Boh, Ravage doet nu poging 3. En hij klaagt over z'n rugZe is nog maar 7 kilo, hoe kan het nou dat hij er wel last van heeft en ik niet? Afstellen hebben we volgens mij wel goed gedaan.. Ik vind het maar stom
Nu ben ik de enige drager, en moet ik een nieuw verjaarscadeau bedenken..
Ik zelf vind een doek fijner dragen, maar grijp voor heel korte stukjes de Bondolino omdat dat sneller knoopt. Mijn man gebruikt alleen de Bondolino.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik vroeg me nog af: als je een SSC hebt, waarom dan ook nog een doek? Wat is het verschil?
mwah wij groeien natuurlijk wel in dat gewicht, zeker als je direct na de bevalling gaat dragen en dan regelmatig draagt enzo dan groeit je erin en het groeit mee. Ik kan me wel voorstellen dat het voor mannen toch anders voelt ofzo dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn theorie is dus dat het voor ons allebei even zwaar is maar dat onze perceptie verschilt. Misschien heeft het ermee te maken wat wij met kind in de buik hebben gelopen en enigszins getraind zijn? Of zou het een zuiver mentale kwestie zijn?
Dat er iets verkeerd afgesteld is, is natuurlijk nog wel mogelijk.
Ik vind zelf een doek gewoon fijner (en knusser) dragen dan een SSC. Maar ik heb Ivan al een tijdje niet meer gedragen en weet niet of ik dat nu nog zou vinden; hij begint erg groot en zwaar te worden. Het wordt hoog tijd om met rugdragen te gaan oefenen en ik doe dat liever met de SSC.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik vroeg me nog af: als je een SSC hebt, waarom dan ook nog een doek? Wat is het verschil?
quote:Leuk!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef WupWup het volgende:
Vriend zit serieus te overwegen om er één te kopen! Rugdragen beviel dus
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef WupWup het volgende:
Vriend zit serieus te overwegen om er één te kopen! Rugdragen beviel dus
quote:Ik heb Harry even doorgeschoven naar mijn rug (kreeg hij de slappe lach vanOp woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef mrien het volgende:
Leuke foto's! Buikdragen vind ik persoonlijk ook niet fijn met de Manduca, rugdragen juist wel.
Hoe vond je het rugdragen ermee?
quote:Ik ben vandaag met Harry op mijn rug naar de supermarkt gewandeld. Op de heupen draagt het heel prettig maar bij mijn schouders niet. Ondanks het straks aanspannen van het tussenstukje bleven de schouderbanden echt op de punten van mijn schouders. Ik had steeds het idee dat ze eraf schoven. Nou kon dat natuurlijk niet door dat tussenstukje, maar ik ben er niet echt enthousiast over.Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef mrien het volgende:
Leuke foto's! Buikdragen vind ik persoonlijk ook niet fijn met de Manduca, rugdragen juist wel.
Hoe vond je het rugdragen ermee?
Ik had niet het idee dat die te los zaten. Zeker niet met 2 mensen in winterjas. En eigenlijk ook niet te strak want Harry kon zijn hoofd gewoon fatsoenlijk draaien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:09 schreef mrien het volgende:
Zitten de banden zelf dan niet te strak of te los afgesteld? Daar zou ik het eerder ook in zoeken en niet direct je voorgevel de schuld geven
Ik zou een Bondolino aanschaffenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef Suzanna het volgende:
Oeh, mag ik ook een keer een voorgevormde drager van iemand lenen? Ik ben heel erg aan het bedenken wat ik het beste kan aanschaffen. Of heeft iemand een Mei-tai te leen?
Tessa is nog maar twee weken, wat kunnen jullie me aanraden voor een man die een doek te vrouwelijk vindt, een BabyBjörn wel ziet zitten (maar dat mag pas vanaf 6 weken en eigenlijk ben ik erop uitgekeken omdat ze er echt in 'hangen'...) en misschien zo'n voorgevormde drager (die zien er wel stoer uit) ook wel?
Mijn kleine meid houdt ook niet zo van de wandelwagen heb ik het idee... ze vindt het echt héérlijk om gedragen te worden![]()
(oh ja, en ik heb zelf een doek, een Tricot-slen, en dus een BabyBjörn)
Fijn dat hij zo goed bevallen is! Leuk om te horenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind de Manduca echt een uitkomst! Ramen gewassen met Rienk op de rug en hij vond het geweldigIk krijg hem alleen dus niet op mijn buik omdat ik de sluiting op mijn rug niet dichtkrijg.
Maar met de bruiloft zijn we hem vergetenMaar gelukkig heeft Rienk zich geweldig gedragen en is hij ook niet nodig geweest.
Keshet, veel plezier er mee volgende week!
Je mag mijne gerust mijne lenen na keshet, ik denk alleen dat jouw kleintje er nog te klein voor is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef Suzanna het volgende:
Oeh, mag ik ook een keer een voorgevormde drager van iemand lenen? Ik ben heel erg aan het bedenken wat ik het beste kan aanschaffen. Of heeft iemand een Mei-tai te leen?
Tessa is nog maar twee weken, wat kunnen jullie me aanraden voor een man die een doek te vrouwelijk vindt, een BabyBjörn wel ziet zitten (maar dat mag pas vanaf 6 weken en eigenlijk ben ik erop uitgekeken omdat ze er echt in 'hangen'...) en misschien zo'n voorgevormde drager (die zien er wel stoer uit) ook wel?
Mijn kleine meid houdt ook niet zo van de wandelwagen heb ik het idee... ze vindt het echt héérlijk om gedragen te worden![]()
(oh ja, en ik heb zelf een doek, een Tricot-slen, en dus een BabyBjörn)
Niet 1 doek die circuleertquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef becky27 het volgende:
Wat enorm grappig dit. Als ik het goed begrijp is er een draagdoek die rondcirculeert binnen OUD fokkers?
Ik heb een bondolino maar gebruik hem echt veeeeeel te weinig.
Achter de baby insert bedoel je? Ik denk dat ze wel zonder zal passen, ik zou even kijken hoe ze er in zit zonder baby insert!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef Keshet het volgende:
Ik heb meteen even een vraagje. Is het nou de bedoeling dat ik Emma achter dat klepje frot?
En ja, ik ga zo even youtuben.
Als je de rits dicht doet is hij korter! Had je dat al gezien?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef Keshet het volgende:
Nou, 't gaat.
Emma is net te groot voor 't babyding maar net te klein om zonder erin te zitten. Ik heb haar alleen nog binnenshuis gedragen, voorop en op m'n rug. Dat laatste vindt ze wel vreselijk interessant.
Ik krijg 'm ook nog niet helemaal lekker afgesteld, ik ben er een beetje te lang voor denk ik.
Tot nu toe vind ik de Manduca fijner voor het rugdragen dan voor het voorop dragen!
Mijn mei-tai mag best weer eens een rondje maken, dus als er meer geïnteresseerden zijn, stuur ik hem zo op. Ook als je de enige bent mag je proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef Suzanna het volgende:
Dan komen ze woensdag jou kant op. Zouden jullie je adres naar me willen PMen?quote:
gebruik je pineapple niet? ach, dat is zo'n mooie doek!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef miss_sly het volgende:
BBSlen Pineapple (nog stug, want weinig gebruikt), een witte Didymos wol, allebei maat6, een Ellevil She Caelum met zijde maat 4.
Zo even uit mijn hoofd
YPPY heeft er 1 die ze wel uitleentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zou wel eens een mei-tai willen proberen, benieuwd hoe dat werkt.
dan zou ik hem graag een keer willen lenen als dat magquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef YPPY het volgende:
Mijn mei tai mag idd best nog eens een reisje maken.
geweldig, ik moet 4 mrt weer werken!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef wickie het volgende:
Ik heb even een lijstje met data gemaakt:
2 feb - 14 feb: Mrien
15 feb - 2 maart: Kaatjejannie
3 maart - 14 maart: Wupwup
15 maart - 30 maart: Huuphuup
31 maart - 18 april: Sugarsnap
Geef even een gil als je liever een andere periode zou willen en wie dan misschien wil ruilen
20 volgens mij, maar wat ik van Macka begrijp, is een beco niet zo geschikt voor grotere en zwaardere kindjes. Dus een boba zou dan beter zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef wickie het volgende:
Sugarsnap: in de Beco kan je kindjes tot ongeveer 22 kilo dragen volgens mij.
Dat denk ik eigenlijk ook, dat je beter de boba ervoor kan gebruiken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
20 volgens mij, maar wat ik van Macka begrijp, is een beco niet zo geschikt voor grotere en zwaardere kindjes. Dus een boba zou dan beter zijn.
Ja ik ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een boba.. inderdaad ideaal voor grotere kindjes
ik droeg x er mee met 2,5 jaar zonder moeite en zwanger.. Die mag op reis![]()
vanaf een maand of 9 tot een grote peuter.
alleen als ie op reis gaatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Pvoessss, ik heb ook zo'n foto, hoogzwanger en S achterop de rug. Ik ga hem ook plaatsen. Een ergo-carrier willen jullie vast ook zien.
Toch?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Groofs, wat een geweldige foto die eerste! Das al een échte "kijk mij es moeder van 2 kindjes zijn" foto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |