abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86960046
Keshet, als jij de manduca hebt lijkt het me leuk om te meeten :)

En Claudia, ik vind het wel een erg goed idee. Ik zou graag ook een keer de Boba van dichtbij bewonderen ( Oeke :W ) Ook zou ik graag eens leren rugdragen, Dat doe ik nu dus met de Beco omdat het me met de doek niet lukt.

Ik wil graag mijn huis openstellen voor een SSC enzo meet, maar ik woon in R'dam.. misschien niet het meest centraal.

Ik denk trouwens Claudia, dat een Boba meer iets voor jullie is dan de Beco. De beco is naar mijn inziens erg smal en als je nou zo smal klein meisje hebt zoals ik gaat dat goed. maar bij een gezonde hollandse jongen zoals Ivan geeft het misschien te weinig steun. Een ex-collega van me heeft om die reden de Boba genomen en dat ging wel goed, niet meer dat achterovergehang en gewurm. Het zat gewoon veel beter zei ze altijd.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87039870
De manduca ligt klaar voor de reis *O* morgen wordt hij opgehaald door Morretje!
Bij de Manduca dus de doos van Indio Ziegel voor Davinia (via Keshet)
Ik heb er geen boekje bij gedaan, als er iets is met de Manduca graag even contact met mij opnemen via pm :)

Veel plezier allemaal! En ik zou het wel leuk vinden om foto's te zien en in ieder geval te horen dat hij aangekomen is ;)
pi_87041663
Oh Mrien, ik schaam me zo, maar ik heb vandaag bij het opruimen het boekje van Ziegel gevonden. :@
Het is er nooit van gekomen het nog aan Miss Sly te geven. Ik ben het gewoon vergeten. :@

Wat zal ik doen? Ik zie Miss binnenkort, dus ik kan het aan haar geven. Of ik stuur het meteen aan jou?
Wat stom van me, ik heb nog wel zo genoten van Ziegel. ;(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87041812
Maakt mij niet uit, als Miss_sly er nog in wil schrijven is het prima, hij mag ook zo terug hoor :)
pi_87041871
Goed, ik vraag het haar. Dan hoor je wat het geworden is. :)
pi_87042223
Is goed :*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:09:42 #157
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87049892
De data komen mij goed uit!
A grand adventure has begun.
pi_87065450
De reis is begonnen! Morretje heeft daarstraks de Manduca opgehaald!
pi_87068739
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef wickie het volgende:
Keshet, als jij de manduca hebt lijkt het me leuk om te meeten :)

En Claudia, ik vind het wel een erg goed idee. Ik zou graag ook een keer de Boba van dichtbij bewonderen ( Oeke :W ) Ook zou ik graag eens leren rugdragen, Dat doe ik nu dus met de Beco omdat het me met de doek niet lukt.

Ik wil graag mijn huis openstellen voor een SSC enzo meet, maar ik woon in R'dam.. misschien niet het meest centraal.

Ik denk trouwens Claudia, dat een Boba meer iets voor jullie is dan de Beco. De beco is naar mijn inziens erg smal en als je nou zo smal klein meisje hebt zoals ik gaat dat goed. maar bij een gezonde hollandse jongen zoals Ivan geeft het misschien te weinig steun. Een ex-collega van me heeft om die reden de Boba genomen en dat ging wel goed, niet meer dat achterovergehang en gewurm. Het zat gewoon veel beter zei ze altijd.
Mocht er behoefte zijn, wil ik mijn huis (en tuin ;)) ook wel beschikbaar stellen.. Almere Haven.. maar geen idee of dat voor de meesten centraler is dan Rotterdam (wel voor de mensen uit Amsterdam in elk geval ;))

Ik zou ook wel graag willen leren rugdragen! Heb een Manduca en straks ook een Bondolino.. en doeken natuurlijk :P Dit hoort hier eigenlijk niet thuis (er was toch ooit een draagmeet topic?)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:25:07 #160
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_87080626
Twinkly en Davinia, ik heb jullie gePM'd :)
.... met gevoel voor drama....
pi_87165251
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:10 schreef mrien het volgende:
De reis is begonnen! Morretje heeft daarstraks de Manduca opgehaald!
Muh, sorry voor het aanbellen nog, ik las je sms pas toen ik weer in de auto zat. Had m'n tel als tomtom in gebruik. Was Lotte er nog wakker van geworden?

Status: Ravage heeft 1 poging gedaan met een mopperend wichie, niet geslaagd. Ik heb 2 pogingen gedaan met een blij ei, heel fijn! Ik kan me zelfs voorstellen dat ik met een Manduca geen doeken meer gebruik! O+ Vanavond gaat Ravage em nog een keer gebruiken ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87257265
Boh, Ravage doet nu poging 3. En hij klaagt over z'n rug :{ Ze is nog maar 7 kilo, hoe kan het nou dat hij er wel last van heeft en ik niet? Afstellen hebben we volgens mij wel goed gedaan.. Ik vind het maar stom }:| Nu ben ik de enige drager, en moet ik een nieuw verjaarscadeau bedenken.. ;(
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:17:37 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87259439
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Morretje het volgende:
Boh, Ravage doet nu poging 3. En hij klaagt over z'n rug :{ Ze is nog maar 7 kilo, hoe kan het nou dat hij er wel last van heeft en ik niet? Afstellen hebben we volgens mij wel goed gedaan.. Ik vind het maar stom }:| Nu ben ik de enige drager, en moet ik een nieuw verjaarscadeau bedenken.. ;(
Hij is een watje ;)
Even serieus, ik heb geen idee, maar ik denk dat het aan het afstellen ligt. Babylief moet echt heel dicht tegen je aangeplakt zitten. Als ik bedenk hoe je een rugzak moet afstellen, dan zou ik zeggen: alles heel los maken en 1 voor 1 opnieuw rustig gaan aantrekken/aanspannen. Misschien dat mrien zelf nog tips heeft?
En rugdragen? Vindt Ravage dat niet prettiger?
pi_87259664
Met buikdragen heb ik zelf helaas geen ervaring met de Manduca. Wel vermoed ik dat het toch aan het afstellen ligt, misschien juist te strak afgesteld ?
pi_87260104
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Morretje het volgende:
Het is eerlijk gezegd wel herkenbaar. Ik vind dragen heerlijk, mijn lief vindt het maar zwaar. De kinderwagen voortduwen is lichter. Tja, daar zit wat in.

Ik heb het maar opgegeven om hem aan het dragen te krijgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87260263
B. draagt ook niet graag hoor. Hij vindt het prima als ik draag, en hij vindt het stiekem ook best knus maar daar is verder ook alles mee gezegd. Hij vindt het maar gedoe, hij voelt zich een attractie met die doek en hij vindt het zwaar.
Das dus mooi meer knuffeltijd voor mij :+

Staat wel weer tegenover dat hij mij nog net niet opzij beukt om achter de kinderwagen te lopen, de ontzettend trotse papa uithangen enzo, en wat claudia zegt, hij vindt de wagen makkelijker.

Kortom, dragen doe ik, hij is meer van de wandelwagen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87260498
Mijn theorie is dus dat het voor ons allebei even zwaar is maar dat onze perceptie verschilt. Misschien heeft het ermee te maken wat wij met kind in de buik hebben gelopen en enigszins getraind zijn? Of zou het een zuiver mentale kwestie zijn?

Dat er iets verkeerd afgesteld is, is natuurlijk nog wel mogelijk.
pi_87260563
Morretje, heeft Ravage eerder gedragen? Is hij gewend aan het gewicht? Vindt 'ie het zwaar of heeft hij echt pijn?

Wij dragen wel allebei. Vriend jat steeds m'n blauwe girasol }:| Kinderwagen staat ergens achterin de schuur stof te happen :)
pi_87260860
Wij dragen ook allebei. Maar geen kinderwagen dus hij moest wel. En na een paar weken maakten we ruzie wie mocht dragen. Nu nog draagt hij Ko heel graag. O+
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:08:01 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87262022
Sinds wij de Bondolino hebben geleend van Twinkly (en er daarna zelf 1 hebben aangeschaft), draagt mijn man juist meer! Dat knopen met die doeken was gewoon niet zijn ding, maar met die Bondolino gaat het sneller en makkelijker en het staat wat stoerder. Hij vindt het in elk geval geweldig en Harry vindt het net zo gezellig bij papa als bij mama... :Y
pi_87264058
Afstellen hebben we geprobeerd, toen ging ie wandelen en was binnen 10 minuten terug.. :{ Morgen rugdragen proberen. Heel strak buik tegen buik deden we al, te strak zelfs, want Isabel begon te piepen.
Hij roept inderdaad ook dat de kinderwagen duwen makkelijker is..
Eerder gedragen heeft ie niet, maar op zich moet ie wat dat betreft wel wat gewend zijn (bij scouting hebben we jaren met alleen een rugzak gekampeerd, al zit die natuurlijk niet op je buik :P )
pi_87264423
Oh, ik vroeg me nog af: als je een SSC hebt, waarom dan ook nog een doek? Wat is het verschil?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:58:40 #173
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87264635
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik vroeg me nog af: als je een SSC hebt, waarom dan ook nog een doek? Wat is het verschil?
Ik zelf vind een doek fijner dragen, maar grijp voor heel korte stukjes de Bondolino omdat dat sneller knoopt. Mijn man gebruikt alleen de Bondolino.
pi_87264959
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn theorie is dus dat het voor ons allebei even zwaar is maar dat onze perceptie verschilt. Misschien heeft het ermee te maken wat wij met kind in de buik hebben gelopen en enigszins getraind zijn? Of zou het een zuiver mentale kwestie zijn?

Dat er iets verkeerd afgesteld is, is natuurlijk nog wel mogelijk.
mwah wij groeien natuurlijk wel in dat gewicht, zeker als je direct na de bevalling gaat dragen en dan regelmatig draagt enzo dan groeit je erin en het groeit mee. Ik kan me wel voorstellen dat het voor mannen toch anders voelt ofzo dan.

Ik vind het dragen vlak na de bevalling wel aangenaam zelfs :D haha het compenseerde voor mn gevoel mn rare houding een beetje :P toen ik inene geen tegengewicht meer hoefde te geven aan die buik enzo :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87265875
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Morretje het volgende:
Ik vind zelf een doek gewoon fijner (en knusser) dragen dan een SSC. Maar ik heb Ivan al een tijdje niet meer gedragen en weet niet of ik dat nu nog zou vinden; hij begint erg groot en zwaar te worden. Het wordt hoog tijd om met rugdragen te gaan oefenen en ik doe dat liever met de SSC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')