Mocht er behoefte zijn, wil ik mijn huis (en tuinquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef wickie het volgende:
Keshet, als jij de manduca hebt lijkt het me leuk om te meeten
En Claudia, ik vind het wel een erg goed idee. Ik zou graag ook een keer de Boba van dichtbij bewonderen ( Oeke) Ook zou ik graag eens leren rugdragen, Dat doe ik nu dus met de Beco omdat het me met de doek niet lukt.
Ik wil graag mijn huis openstellen voor een SSC enzo meet, maar ik woon in R'dam.. misschien niet het meest centraal.
Ik denk trouwens Claudia, dat een Boba meer iets voor jullie is dan de Beco. De beco is naar mijn inziens erg smal en als je nou zo smal klein meisje hebt zoals ik gaat dat goed. maar bij een gezonde hollandse jongen zoals Ivan geeft het misschien te weinig steun. Een ex-collega van me heeft om die reden de Boba genomen en dat ging wel goed, niet meer dat achterovergehang en gewurm. Het zat gewoon veel beter zei ze altijd.
Muh, sorry voor het aanbellen nog, ik las je sms pas toen ik weer in de auto zat. Had m'n tel als tomtom in gebruik. Was Lotte er nog wakker van geworden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:10 schreef mrien het volgende:
De reis is begonnen! Morretje heeft daarstraks de Manduca opgehaald!
Hij is een watjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Morretje het volgende:
Boh, Ravage doet nu poging 3. En hij klaagt over z'n rugZe is nog maar 7 kilo, hoe kan het nou dat hij er wel last van heeft en ik niet? Afstellen hebben we volgens mij wel goed gedaan.. Ik vind het maar stom
Nu ben ik de enige drager, en moet ik een nieuw verjaarscadeau bedenken..
Het is eerlijk gezegd wel herkenbaar. Ik vind dragen heerlijk, mijn lief vindt het maar zwaar. De kinderwagen voortduwen is lichter. Tja, daar zit wat in.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Morretje het volgende:
Boh, Ravage doet nu poging 3. En hij klaagt over z'n rugZe is nog maar 7 kilo, hoe kan het nou dat hij er wel last van heeft en ik niet? Afstellen hebben we volgens mij wel goed gedaan.. Ik vind het maar stom
Nu ben ik de enige drager, en moet ik een nieuw verjaarscadeau bedenken..
Ik zelf vind een doek fijner dragen, maar grijp voor heel korte stukjes de Bondolino omdat dat sneller knoopt. Mijn man gebruikt alleen de Bondolino.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik vroeg me nog af: als je een SSC hebt, waarom dan ook nog een doek? Wat is het verschil?
mwah wij groeien natuurlijk wel in dat gewicht, zeker als je direct na de bevalling gaat dragen en dan regelmatig draagt enzo dan groeit je erin en het groeit mee. Ik kan me wel voorstellen dat het voor mannen toch anders voelt ofzo dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn theorie is dus dat het voor ons allebei even zwaar is maar dat onze perceptie verschilt. Misschien heeft het ermee te maken wat wij met kind in de buik hebben gelopen en enigszins getraind zijn? Of zou het een zuiver mentale kwestie zijn?
Dat er iets verkeerd afgesteld is, is natuurlijk nog wel mogelijk.
Ik vind zelf een doek gewoon fijner (en knusser) dragen dan een SSC. Maar ik heb Ivan al een tijdje niet meer gedragen en weet niet of ik dat nu nog zou vinden; hij begint erg groot en zwaar te worden. Het wordt hoog tijd om met rugdragen te gaan oefenen en ik doe dat liever met de SSC.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik vroeg me nog af: als je een SSC hebt, waarom dan ook nog een doek? Wat is het verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |