quote:Leuk!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef WupWup het volgende:
Vriend zit serieus te overwegen om er één te kopen! Rugdragen beviel dus
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef WupWup het volgende:
Vriend zit serieus te overwegen om er één te kopen! Rugdragen beviel dus
quote:Ik heb Harry even doorgeschoven naar mijn rug (kreeg hij de slappe lach vanOp woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef mrien het volgende:
Leuke foto's! Buikdragen vind ik persoonlijk ook niet fijn met de Manduca, rugdragen juist wel.
Hoe vond je het rugdragen ermee?
quote:Ik ben vandaag met Harry op mijn rug naar de supermarkt gewandeld. Op de heupen draagt het heel prettig maar bij mijn schouders niet. Ondanks het straks aanspannen van het tussenstukje bleven de schouderbanden echt op de punten van mijn schouders. Ik had steeds het idee dat ze eraf schoven. Nou kon dat natuurlijk niet door dat tussenstukje, maar ik ben er niet echt enthousiast over.Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef mrien het volgende:
Leuke foto's! Buikdragen vind ik persoonlijk ook niet fijn met de Manduca, rugdragen juist wel.
Hoe vond je het rugdragen ermee?
Ik had niet het idee dat die te los zaten. Zeker niet met 2 mensen in winterjas. En eigenlijk ook niet te strak want Harry kon zijn hoofd gewoon fatsoenlijk draaien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:09 schreef mrien het volgende:
Zitten de banden zelf dan niet te strak of te los afgesteld? Daar zou ik het eerder ook in zoeken en niet direct je voorgevel de schuld geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |