Ik heb een manduca die je zo zou mogen lenen, alleen is hij op dit moment al uitgeleend en weet ik niet wanneer ik hem terugkrijgquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:42 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bijgelezen in dit topic![]()
Maar is er misschien nog een mei tai onderweg die met ons op vakantie kan om uit te proberen?
Of iemand die haar sSC? (yamo, beco, manduca) wil uitlenen om uit te proberen?
Ik wil mijn man ook graag aan het dragen krijgen en de vakantie is daar de ideale tijd voor...
wij vertrekken 2 sept en komen de 12e weer terug)
Ik ook!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef WupWup het volgende:
Als er een Manduca, Yamo, Boba of Beco op reis gaat, hou ik me ook aanbevolen...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef WupWup het volgende:
Als er een Manduca, Yamo, Boba of Beco op reis gaat, hou ik me ook aanbevolen...
quote:
Als het goed is krijg ik mijne van de week weer terug, ik overweeg om hem op een korte reis te sturen, niet te veel mensen zeg maar. Ik heb een Manducaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:25 schreef mrien het volgende:
Op reis is wat anders dan uitlenen
Ik zal er over denken maar gebruik mijne wel erg graag nog
quote:Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef Keshet het volgende:
Dat klopt Davinia!
Voor vanmiddag staat er een rondje om 'de plas' gepland!![]()
Wanneer moet ik de doeken eigenlijk weer doorsturen? Ik ben echt zo'n warhoofd momenteel, sorry.![]()
Huups, lees jij je PM wel eens?
Als hij een beetje neutraal qua kleur is en dus ook voor een jongetje kan dat meldt Drachten zich hier bij aanquote:Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef mrien het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het goed is krijg ik mijne van de week weer terug, ik overweeg om hem op een korte reis te sturen, niet te veel mensen zeg maar. Ik heb een Manduca
Zijn er nog meer geinteresseerden? Liefst ook beetje hier in de buurt iemand ivm verzendkosten
Mij maakt het niet uit wanneer de doek komt hoorquote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef DaviniaHR het volgende:
oei, het schema loopt uit!
Keshet, wanneer kan je hem doorsturen?
Twinkly en Kersjes, komt een nw schema jullie ook uit?
En ssserpente stond ook achteraan in het schema.
en doe nou es foto's!![]()
Het is deze manduca, wel neutraal tochquote:Op zondag 12 september 2010 12:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als hij een beetje neutraal qua kleur is en dus ook voor een jongetje kan dat meldt Drachten zich hier bij aan
Kan hij ook op de rug? Dat wil ik graag proberen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Het is deze manduca, wel neutraal toch
[ afbeelding ]
Dan wil ik hem graag proberenquote:
Ooh, ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb een manduca die je zo zou mogen lenen, alleen is hij op dit moment al uitgeleend en weet ik niet wanneer ik hem terugkrijg
Waar woon je ongeveer? Misschien dat dat het wat makkelijker maakt
Denk niet dat ik naar die meet zal gaan, 2 weekenden daarna heb ik het al druk genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan wil ik hem graag proberenJe woonde in Emmen (in die buurt) Toch? Kom je naar de Noordelijke meet? 25 september is die! Dan scheelt het je verzendkosten
Zou ik hem de data rond mijn bruiloft mogen? Ik zou hem graag van 15 t/m 22 november willen hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:10 schreef mrien het volgende:
[..]
Denk niet dat ik naar die meet zal gaan, 2 weekenden daarna heb ik het al druk genoeg eigenlijk
Ik moet hem sowieso eerst nog terugkrijgen van collega.
En misschien willen er nog een paar mensen mee doen
quote:Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef mrien het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het goed is krijg ik mijne van de week weer terug, ik overweeg om hem op een korte reis te sturen, niet te veel mensen zeg maar. Ik heb een Manduca
Zijn er nog meer geinteresseerden? Liefst ook beetje hier in de buurt iemand ivm verzendkosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |