Je mag mijne gerust mijne lenen na keshet, ik denk alleen dat jouw kleintje er nog te klein voor is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef Suzanna het volgende:
Oeh, mag ik ook een keer een voorgevormde drager van iemand lenen? Ik ben heel erg aan het bedenken wat ik het beste kan aanschaffen. Of heeft iemand een Mei-tai te leen?
Tessa is nog maar twee weken, wat kunnen jullie me aanraden voor een man die een doek te vrouwelijk vindt, een BabyBjörn wel ziet zitten (maar dat mag pas vanaf 6 weken en eigenlijk ben ik erop uitgekeken omdat ze er echt in 'hangen'...) en misschien zo'n voorgevormde drager (die zien er wel stoer uit) ook wel?
Mijn kleine meid houdt ook niet zo van de wandelwagen heb ik het idee... ze vindt het echt héérlijk om gedragen te worden![]()
(oh ja, en ik heb zelf een doek, een Tricot-slen, en dus een BabyBjörn)
Niet 1 doek die circuleertquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef becky27 het volgende:
Wat enorm grappig dit. Als ik het goed begrijp is er een draagdoek die rondcirculeert binnen OUD fokkers?
Ik heb een bondolino maar gebruik hem echt veeeeeel te weinig.
Achter de baby insert bedoel je? Ik denk dat ze wel zonder zal passen, ik zou even kijken hoe ze er in zit zonder baby insert!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef Keshet het volgende:
Ik heb meteen even een vraagje. Is het nou de bedoeling dat ik Emma achter dat klepje frot?
En ja, ik ga zo even youtuben.
Als je de rits dicht doet is hij korter! Had je dat al gezien?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef Keshet het volgende:
Nou, 't gaat.
Emma is net te groot voor 't babyding maar net te klein om zonder erin te zitten. Ik heb haar alleen nog binnenshuis gedragen, voorop en op m'n rug. Dat laatste vindt ze wel vreselijk interessant.
Ik krijg 'm ook nog niet helemaal lekker afgesteld, ik ben er een beetje te lang voor denk ik.
Tot nu toe vind ik de Manduca fijner voor het rugdragen dan voor het voorop dragen!
Mijn mei-tai mag best weer eens een rondje maken, dus als er meer geïnteresseerden zijn, stuur ik hem zo op. Ook als je de enige bent mag je proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef Suzanna het volgende:
Oeh, mag ik ook een keer een voorgevormde drager van iemand lenen? Ik ben heel erg aan het bedenken wat ik het beste kan aanschaffen. Of heeft iemand een Mei-tai te leen?
Dan komen ze woensdag jou kant op. Zouden jullie je adres naar me willen PMen?quote:
gebruik je pineapple niet? ach, dat is zo'n mooie doek!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef miss_sly het volgende:
BBSlen Pineapple (nog stug, want weinig gebruikt), een witte Didymos wol, allebei maat6, een Ellevil She Caelum met zijde maat 4.
Zo even uit mijn hoofd
YPPY heeft er 1 die ze wel uitleentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zou wel eens een mei-tai willen proberen, benieuwd hoe dat werkt.
dan zou ik hem graag een keer willen lenen als dat magquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef YPPY het volgende:
Mijn mei tai mag idd best nog eens een reisje maken.
geweldig, ik moet 4 mrt weer werken!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef wickie het volgende:
Ik heb even een lijstje met data gemaakt:
2 feb - 14 feb: Mrien
15 feb - 2 maart: Kaatjejannie
3 maart - 14 maart: Wupwup
15 maart - 30 maart: Huuphuup
31 maart - 18 april: Sugarsnap
Geef even een gil als je liever een andere periode zou willen en wie dan misschien wil ruilen
20 volgens mij, maar wat ik van Macka begrijp, is een beco niet zo geschikt voor grotere en zwaardere kindjes. Dus een boba zou dan beter zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef wickie het volgende:
Sugarsnap: in de Beco kan je kindjes tot ongeveer 22 kilo dragen volgens mij.
Dat denk ik eigenlijk ook, dat je beter de boba ervoor kan gebruiken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
20 volgens mij, maar wat ik van Macka begrijp, is een beco niet zo geschikt voor grotere en zwaardere kindjes. Dus een boba zou dan beter zijn.
Ja ik ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een boba.. inderdaad ideaal voor grotere kindjes
ik droeg x er mee met 2,5 jaar zonder moeite en zwanger.. Die mag op reis![]()
vanaf een maand of 9 tot een grote peuter.
alleen als ie op reis gaatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Pvoessss, ik heb ook zo'n foto, hoogzwanger en S achterop de rug. Ik ga hem ook plaatsen. Een ergo-carrier willen jullie vast ook zien.
Toch?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Groofs, wat een geweldige foto die eerste! Das al een échte "kijk mij es moeder van 2 kindjes zijn" foto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |