abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91987207
Nee sorry, het is echt voor grotere kindjes
pi_91987364
Watvoor kleur heb je eigenlijk? :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91987596
Twijfel twijfel voor de boba, ze wil in huis nu af en toe weer en ben wel benieuwd naar de boba. Twijfel nog even verder
pi_91992520
Dan heb ik voor de mei tai:
Suzanna en kaatjejannie. Anderen nog?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_91995696
Ik heb deze boba, de willow

Beetje rare foto, maarja zwanger en moe :D
Hier was ik 30 weken ver :+

Ik ga vanavond zodra het grut slaapt het lijstje maken :D
pi_91996194
Hey, die foto ken ik :D Ik vind het juist een leuke foto omdat ze zo relaxed bij je zit, reclame voor het dragen van een groter kindje zeg maar.
Mooie Boba <3 Met een Boba is het toch ook makkelijker om een kindje op je rug te krijgen dan met een Bondolino omdat je ze al van te voren erin kunt zetten?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91996562
Oh dies mooi O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91999880
Oh dat is een mooie O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92004014
2 feb -10feb ------------Sugarsnap
11feb-18feb -------------Wickie
19feb-28feb --------------Vlindur
1maart -9maart ----------Claudia_X
10maart-18maart ---------Twinkly

dit is een optie dan heeft iedereen hem 8 dagen in bezit.
Bij vlindur heb ik een ruimere tijd ivm verzenden en het weekend en tnt gedoe :')
dus zo heb je hem het motorweekend sowieso :Y
Ik kan er ook ongeveer 2 weken van maken, dat vind ik prima ik heb hem nu niet nodig.
Maar dan kan het dus even duren voor je hem hebt?

Mrien (en anderen) aanschuiven is geen probleem *O*
pi_92004623
Ohhh Pvoesss, ik zou je Boba ook heel graag proberen! Op zich zou ik graag aansluiten, want tegen die tijd begint mijn verlof, maar ben ik dus ook zó'n 34 weken zwanger. Vond jij t nog een beetje te doen om te dragen met de boba bij die termijn??
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92004912
Ik vond het dragen met die termijn niet echt fijn meer poppedein, maar Lotte was wel zwaarder natuurlijk dan jouw meisje

Ik wil hem toch wel graag eens zien / proberen pvoess :) hopen dat Lotte dan ook nog wil
pi_92004983
Daar was ik al een beetje bang voor, Pvoesss zou ik dan misschien mogen voorkruipen ergens op t lijstje?? :@
pi_92005339
Oh Pvoessss, ik heb ook zo'n foto, hoogzwanger en S achterop de rug. Ik ga hem ook plaatsen :Y . Een ergo-carrier willen jullie vast ook zien. :P Toch? O-)
pi_92005439
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Pvoessss, ik heb ook zo'n foto, hoogzwanger en S achterop de rug. Ik ga hem ook plaatsen :Y . Een ergo-carrier willen jullie vast ook zien. :P Toch? O-)
alleen als ie op reis gaat :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92005451
Poppedein, neem jij mijn plekkie en dan sluit ik achteraan, is Mette misschien ook alweer wat gegroeid :') past ze er beter in. Dan heb ik ook een goed excuus om bij Twinkly op de thee te gaan <3
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92005625
Ohh dat zou fijn zijn Wickie, Thnx!
pi_92005832
2 feb -10feb ------------Sugarsnap
11feb-18feb ------------Poppedein
19feb-28feb --------------Vlindur
1maart -9maart ----------Claudia_X
10maart-18maart ---------Twinkly
19maart-28maart---------Wickie
29maart- 5april ---------- mrien

wisselen vechten jullie zelf maar uit inderdaad :6
pi_92006008
Ehm, dat kan niet, want ik gebruik hem nog elke dag :@ . Maar als ik hem niet meer gebruik (ik verwacht als R loopt dat het dan snel over zal zijn) dan vind ik het eigenlijk wel een goed idee ^O^ . Na de zomer denk ik. :P

En hier nog even wat duidelijker de drager zelf in beeld:

Bij een klein kindje:

En bij een groter kindje:
pi_92006054
wickie mag ik ook nog bij jouw lijstje erbij? vind t wel leuk om wat doeken uit te proberen!
als je dit zo lang genoeg vind is t ook prima hoor
pi_92006061
Volgens mij is de boba hoger, aan X te zien. Of mijn dochter is echt vele malen langer, dat kan nauurlijk ook.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:26:14 #296
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92006117
Pvoesss, ik vind het goed, ik zie hem wel verschijnen volgende week
pi_92006256
Ohhh Groofs, wat een geweldige foto die eerste! Das al een échte "kijk mij es moeder van 2 kindjes zijn" foto! O+
pi_92006492
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Groofs, wat een geweldige foto die eerste! Das al een échte "kijk mij es moeder van 2 kindjes zijn" foto! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92006572
Ohhh écht O+ O+ En nu ophouden hoor.,..klaar nou, of ik ga persen en dan ist jouw schuld!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 20:49:32 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92007585
O+

miss_sly, die Ellevill doek is wel erg mooi zeg!
En welke didymos heb je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')