gebruik je pineapple niet? ach, dat is zo'n mooie doek!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef miss_sly het volgende:
BBSlen Pineapple (nog stug, want weinig gebruikt), een witte Didymos wol, allebei maat6, een Ellevil She Caelum met zijde maat 4.
Zo even uit mijn hoofd
YPPY heeft er 1 die ze wel uitleentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zou wel eens een mei-tai willen proberen, benieuwd hoe dat werkt.
dan zou ik hem graag een keer willen lenen als dat magquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef YPPY het volgende:
Mijn mei tai mag idd best nog eens een reisje maken.
geweldig, ik moet 4 mrt weer werken!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef wickie het volgende:
Ik heb even een lijstje met data gemaakt:
2 feb - 14 feb: Mrien
15 feb - 2 maart: Kaatjejannie
3 maart - 14 maart: Wupwup
15 maart - 30 maart: Huuphuup
31 maart - 18 april: Sugarsnap
Geef even een gil als je liever een andere periode zou willen en wie dan misschien wil ruilen
20 volgens mij, maar wat ik van Macka begrijp, is een beco niet zo geschikt voor grotere en zwaardere kindjes. Dus een boba zou dan beter zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef wickie het volgende:
Sugarsnap: in de Beco kan je kindjes tot ongeveer 22 kilo dragen volgens mij.
Dat denk ik eigenlijk ook, dat je beter de boba ervoor kan gebruiken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
20 volgens mij, maar wat ik van Macka begrijp, is een beco niet zo geschikt voor grotere en zwaardere kindjes. Dus een boba zou dan beter zijn.
Ja ik ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een boba.. inderdaad ideaal voor grotere kindjes
ik droeg x er mee met 2,5 jaar zonder moeite en zwanger.. Die mag op reis![]()
vanaf een maand of 9 tot een grote peuter.
alleen als ie op reis gaatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Pvoessss, ik heb ook zo'n foto, hoogzwanger en S achterop de rug. Ik ga hem ook plaatsen. Een ergo-carrier willen jullie vast ook zien.
Toch?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Groofs, wat een geweldige foto die eerste! Das al een échte "kijk mij es moeder van 2 kindjes zijn" foto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |