abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86580427
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef DaviniaHR het volgende:
oei, het schema loopt uit! :o

Keshet, wanneer kan je hem doorsturen?
Twinkly en Kersjes, komt een nw schema jullie ook uit?
En ssserpente stond ook achteraan in het schema. :)

en doe nou es foto's! }:| :P
Oh ja, is prima, hoor! :)

Keshet, wat heb je toch een heerlijk frummeltje. Mooie foto's! O+
pi_86582692
Ohh Emma O+ O+

De doek is er!!!! *O* Hij is prachtig! Ik heb hem net pas bij de buurvrouw opgehaald, dus moet ik nog een hele nacht wachten voor ik hem uit kan proberen :'( ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86583050
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Zou ik hem de data rond mijn bruiloft mogen? Ik zou hem graag van 15 t/m 22 november willen hebben.

En anders: *Oproep* ik ga 18 november trouwen ^) en mocht Rienk hangerig worden zou ik hem graag willen dragen maar ik heb zelf geen doek. Alleen een tricot en een ringsling en die zijn beide niet geschikt. Ik zoek een draagsysteem (Alla bondolino of beco) of een 5 meter+ doek. In neutrale kleur graag. Ik wil er best huur voor betalen ook!
Zoveel aanmeldingen zijn er nu nog niet, op zich is het denk ik geen probleem als je hem anders rond je bruiloft nog een keer leent
Misschien ga ik zaterdag wel naar de meet, dan neem ik hem wel voor je mee. Kun je eerst proberen of je het wel wat vind voor je er met je bruiloft mee opgescheept zit ;)
Ik heb hem vandaag zelf nog gebruikt maar dragen wordt me nu toch echt te zwaar helaas :'(

Dus bij deze nog even: wie wil er een manduca uitproberen?
pi_86583198
Oh Keshet wat een leuke foto's! O+

En die knoop, hoe doe je dat? Ik krijg dat op de een of andere manier niet strak genoeg, hij zakt altijd van Lotte's rug af en ik loop dan de hele weg te sjorren :')
Lotte!
Noah!
pi_86583265
Goed aanspannen Linda ;)
pi_86583291
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:42 schreef mrien het volgende:
Goed aanspannen Linda ;)
Ja maar het is altijd ;( Hoe strak ik ook aanspan van te voren }:|
Lotte!
Noah!
pi_86584072
Op een bepaalde plek ofzo? Laat eens een foto zien hoe het eruit ziet, is wat makkelijker denk ik
pi_86584231
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef mrien het volgende:
Op een bepaalde plek ofzo? Laat eens een foto zien hoe het eruit ziet, is wat makkelijker denk ik
Heb ik niet en mn kind slaapt :P

Maar ze gaat heel vaak achterover hangen, ik denk dat het daar door komt. Emma is natuurlijk nog wat kleiner, die heeft minder kracht en miss. minder de neiging om te willen zien wat er achter/onder d'r gebeurd :P
Lotte!
Noah!
pi_86584398
Knoop je de armen er in of eruit?
pi_86584494
eruit. Deed het in de zomer, omdat het anders te warm was. In de winter gaat ze gewoon weer lekker ingepakt in een FWCC met dr armpjes erin
Lotte!
Noah!
pi_86586091
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:07 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Heb ik niet en mn kind slaapt :P

Maar ze gaat heel vaak achterover hangen, ik denk dat het daar door komt. Emma is natuurlijk nog wat kleiner, die heeft minder kracht en miss. minder de neiging om te willen zien wat er achter/onder d'r gebeurd :P
Lastig, he? Doet Lente ook. Als het straks weer wat kouder wordt, kun je de kruislingse banden ook weer lekker over d'r heen knopen, dat geeft wat meer steun. En verder idd zo strak mogelijk aantrekken. Bij mij helpt het om te denken dat het altijd nog wat strakker kan, vooral de binnenste kanten, het dichts bij je nek.

Ik heb nog steeds niet op m'n rug geknoopt. Wel een keer geprobeerd, maar dat was geen succes. Ze is zo beweeglijk dat ik niet fatsoenlijk de kans krijg om te oefenen. En ik word nogal snel chagrijnig als zulke dingen niet lukken... :@
pi_86586384
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:02 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Lastig, he? Doet Lente ook. Als het straks weer wat kouder wordt, kun je de kruislingse banden ook weer lekker over d'r heen knopen, dat geeft wat meer steun. En verder idd zo strak mogelijk aantrekken. Bij mij helpt het om te denken dat het altijd nog wat strakker kan, vooral de binnenste kanten, het dichts bij je nek.

Ik heb nog steeds niet op m'n rug geknoopt. Wel een keer geprobeerd, maar dat was geen succes. Ze is zo beweeglijk dat ik niet fatsoenlijk de kans krijg om te oefenen. En ik word nogal snel chagrijnig als zulke dingen niet lukken... :@
Dat rugknopen gaat bij ons ook zo. 1 keer gedaan, dat ging prima, maar toen durfde ik niet naar buiten in mn eentje en nu is ze veels te bewegelijk en blijft niet liggen, gaat miepen en dan word ik sjaggo. :')
Lotte!
Noah!
  zondag 19 september 2010 @ 16:02:17 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86603467
Och, die Emma in die doeken O+

mrien, ik wil best wel een keer een Manduca uitproberen! :Y

Twinkly, mijn man vond vindt de Bondolino zo fijn, dat we er nu eentje voor onszelf hebben gekocht. Als het goed is, gaat ie morgen op de post! Een rode *O*
Dan slinger in die van jullie door de wasmachine en dan breng ik hem 2 okt fris gewassen retour...
  zondag 19 september 2010 @ 16:07:31 #114
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86603627
Linda, wat Mrien zegt inderdaad, aanspannen.
Soms raakt het na een tijdje inderdaad wel wat losser en als dat te erg wordt span ik inderdaad weer even aan.

Emma is nog niet zo groot maar ze is wel vrij sterk! Echt wurmen in de doek doet ze eigenlijk nooit, ze vindt het veel te lekker om tegen me aan te hangen of om gewoon 'rechtop' te zitten. Dan houdt ze me altijd met twee knuistjes vast zoals op die laatste foto. O+

Ik knoop haar armen er trouwens niet bewust buiten bedenk ik net. Dat komt eigenlijk altijd gewoon zo uit.
A grand adventure has begun.
pi_86610419
Wat leuk Asy *O* Die rode is mooi!

Keshet, ik geloof dat het niet aan jou ligt dat je de doek moeilijk vond knopen hoor. Ik heb er ook moeite mee. Hij is erg "grippy", ik denk omdat hij nog zacht gemaakt moet worden. Ik kreeg hem maar moeilijk goed strak aangespannen. Dus ik ben hem flink aan het mishandelen *)

De doek is zooo mooi! Ik denk dat ik hem maar houd :P
In je eentje foto's maken is lastig ja!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86610496
Oooh wauw, staat mooi, Twink! :Y
  maandag 20 september 2010 @ 11:33:15 #117
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86630299
*O* koralle foto's! *O* *O*

keshet, wat lijkt emma al groot zo in de doek! O+ O+ O+

niels in koralle, real men wear pink :7 O+ O+

vorige keer reageerde doekkie erg goed op mishandeling, dus dat komt helemaal goed! :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 20 september 2010 @ 11:36:12 #118
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86630392
Niels! Kereltje wat heb jij toch een mooie ogen! O+ Koralle staat jullie goed!
Veel plezier met het mishandelen van de doek. :D
A grand adventure has begun.
pi_86688022
Die foto's O+
Krijg ik nu weer helemaal zin om te dragen terwijl ik Toby vanmorgen nog 1,5 uur op mijn rug gehad heb :D

Ineens bedacht ik me dat ik Koralle nog ga krijgen. Wanneer nou precies?
.... met gevoel voor drama....
pi_86690073
Mrien, zou ik ook op het lijstje van de manduca mogen? Ik vind de MT nu nog wel fijn, maar wil graag eens een manduca proberen of een Beco...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86714023
Koralle begint al een stuk zachter te worden *O* !
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:13 schreef DaviniaHR het volgende:
het is een ouwetje, dus heeft nog geen middenmarkering. als keshet/kersjes/ssserpente een leuke middenmarkering kunnen/willen aanbregen, mag dat :)
Ik heb vanmorgen op de markt band gekocht wat ik wel mooi bij de doek vond passen en ik heb dat als middenmarkering gebruikt. Ik hoop dat je het mooi vindt Davinia!

Wanneer moet Koralle weer verder op reis?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86729554
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef mefke79 het volgende:
Mrien, zou ik ook op het lijstje van de manduca mogen? Ik vind de MT nu nog wel fijn, maar wil graag eens een manduca proberen of een Beco...
Prima :)

Zal gelijk even een lijstje maken:

Manduca MellowFellow op reis:
In willekeurige volgorde ;)

Vlindur
Asyniur
Mefke79 ovb
Wupwup
Keshet

Er hoeft niet veel meer bij wat mij betreft, maar mocht iemand nog graag willen proberen kan je je nog aanmelden.

[ Bericht 4% gewijzigd door mrien op 23-09-2010 10:06:54 ]
pi_86730472
mrien, ik mag even ovb, ik heb misschien een beco gescoord op mp...ik laat het nog weten. Laat mij dus maar mooi achteraan staan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86730785
Mag ik meedoen mrien?
pi_86730914
Tuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')