Oh ja, is prima, hoor!quote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef DaviniaHR het volgende:
oei, het schema loopt uit!
Keshet, wanneer kan je hem doorsturen?
Twinkly en Kersjes, komt een nw schema jullie ook uit?
En ssserpente stond ook achteraan in het schema.
en doe nou es foto's!![]()
Zoveel aanmeldingen zijn er nu nog niet, op zich is het denk ik geen probleem als je hem anders rond je bruiloft nog een keer leentquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zou ik hem de data rond mijn bruiloft mogen? Ik zou hem graag van 15 t/m 22 november willen hebben.
En anders: *Oproep* ik ga 18 november trouwenen mocht Rienk hangerig worden zou ik hem graag willen dragen maar ik heb zelf geen doek. Alleen een tricot en een ringsling en die zijn beide niet geschikt. Ik zoek een draagsysteem (Alla bondolino of beco) of een 5 meter+ doek. In neutrale kleur graag. Ik wil er best huur voor betalen ook!
Heb ik niet en mn kind slaaptquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef mrien het volgende:
Op een bepaalde plek ofzo? Laat eens een foto zien hoe het eruit ziet, is wat makkelijker denk ik
Lastig, he? Doet Lente ook. Als het straks weer wat kouder wordt, kun je de kruislingse banden ook weer lekker over d'r heen knopen, dat geeft wat meer steun. En verder idd zo strak mogelijk aantrekken. Bij mij helpt het om te denken dat het altijd nog wat strakker kan, vooral de binnenste kanten, het dichts bij je nek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:07 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Heb ik niet en mn kind slaapt
Maar ze gaat heel vaak achterover hangen, ik denk dat het daar door komt. Emma is natuurlijk nog wat kleiner, die heeft minder kracht en miss. minder de neiging om te willen zien wat er achter/onder d'r gebeurd
Dat rugknopen gaat bij ons ook zo. 1 keer gedaan, dat ging prima, maar toen durfde ik niet naar buiten in mn eentje en nu is ze veels te bewegelijk en blijft niet liggen, gaat miepen en dan word ik sjaggo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:02 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Lastig, he? Doet Lente ook. Als het straks weer wat kouder wordt, kun je de kruislingse banden ook weer lekker over d'r heen knopen, dat geeft wat meer steun. En verder idd zo strak mogelijk aantrekken. Bij mij helpt het om te denken dat het altijd nog wat strakker kan, vooral de binnenste kanten, het dichts bij je nek.
Ik heb nog steeds niet op m'n rug geknoopt. Wel een keer geprobeerd, maar dat was geen succes. Ze is zo beweeglijk dat ik niet fatsoenlijk de kans krijg om te oefenen. En ik word nogal snel chagrijnig als zulke dingen niet lukken...![]()
Ik heb vanmorgen op de markt band gekocht wat ik wel mooi bij de doek vond passen en ik heb dat als middenmarkering gebruikt. Ik hoop dat je het mooi vindt Davinia!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:13 schreef DaviniaHR het volgende:
het is een ouwetje, dus heeft nog geen middenmarkering. als keshet/kersjes/ssserpente een leuke middenmarkering kunnen/willen aanbregen, mag dat
Primaquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef mefke79 het volgende:
Mrien, zou ik ook op het lijstje van de manduca mogen? Ik vind de MT nu nog wel fijn, maar wil graag eens een manduca proberen of een Beco...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |