quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:10 schreef miss_sly het volgende:
wickie, heb je Jut en Jul al ontvangen?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:13 schreef Linda2205 het volgende:
Huups, doe eens een foto
Heb je Keshet's adres al? Anders stuur ik dat nog even door
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja heb ik!!
oh is keshet de volgende? Dat biedt mogelijkheden voor mij![]()
foto's ga ik maken, ik ben door mn been nog niet aan dragen toegekomen maar vrijdag gaat Eva mee naar de Efteling dus dan spam ik er op los![]()
Ja!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef DaviniaHR het volgende:
huup, heb je hetboekje binnen?
emma geopereerd? * Davinia rent naar het kleine babietjestopic
Wanneer denk je weer te kunnen gaan dragen? Huup heeft ook niet echt kunnen dragen, dus miss. wil zij Eva houden tot jij kan en dan zien we wel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef Keshet het volgende:
Ik las het en dacht ook meteen:![]()
Zullen we maar even PM'en?
Linda, ben ik de laatste in het rijtje? Wanneer wil je de doek terug?
Emma wordt volgende week geopereerd dus ik kom dan even niet echt aan dragen toe!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef huuphuup het volgende:
Het dagje Efteling morgen lijkt er niet echt in te zitten, Amélie heeft koorts en is zielig enzo dus dan gaan we uiteraard niet weg, en het lijkt me ook niet goed om te dragen met koorts nu (te warm).
Maar...
ze was vanmiddag wel weer op strooptocht door de woonkamer en heeft toen zelf Eva uit de doos gepulkteruit gehaald en ermee geknuffeld en het labeltje even goed bekeken
daarna heeft ze bijna de hele middag onder Eva op de bank gehangen. Eva is dus in ieder geval alvast een mooi rose/paars dekentje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef Keshet het volgende:
Aww, mupke! Hopelijk ben je snel beter!
Linda, ik denk dat ik over een week of twee wel weer kan dragen. Ligt er even aan wanneer de operatie precies is.
Is dat nog te doen voor jou?
ík draag liever vooropquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:09 schreef Kersjes het volgende:
Mooie foto's Huup en Chan!
En die van jullie willen nog voorop gedragen worden?
Toby zit liever achterop tegenwoordig, kan hij meer zien.
Nou zie de foto's hier een stuk boven, Eva is naar de Efteling geweest ondertussenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Linda2205 het volgende:
Keshet, hoe is het met Emma's operatie afgelopen? Mag ze binnenkort al in Eva?
Huups, hoe gaat het met Eva?
Genoteerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef DaviniaHR het volgende:
ah, DIBS DIBS DIBS op Ziegel!
Ziegel is meegeweest naar de kinderboerderij. we hadden heel veel bekijks, was leuk
- ik ga even heel goed kijken hoe je dat doet. wat knap!
- wat een gewciht, he, zo? -nou valt wel mee, hoor!
- valt ze er niet uit?
- is dat niet moeilijk?
naja, de standaarddingen dus
De operatie is morgen. Huupske stuurt de doek dan rond de 21e (toch?) deze kant op!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Linda2205 het volgende:
Keshet, hoe is het met Emma's operatie afgelopen? Mag ze binnenkort al in Eva?
Huups, hoe gaat het met Eva?
Sorry, had ik daar niet op gereageerd? Ik had ze wel gezien namelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou zie de foto's hier een stuk boven, Eva is naar de Efteling geweest ondertussen![]()
de dierentuin staat nog op de planning maar ik weet nog niet of we dat gaan redden.
ik vrees van nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef mrien het volgende:
[..]
Genoteerd
Heb je niet iets leuks te ruil
Ik ben blij dat jullie er blij mee zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef Chan het volgende:
De MT van Laura bevalt hier echt super, en is inmiddels de MT van mijzelf gewordenIk ben er helemaal blij en gelukkig mee
Grappig dat je dat zegt, mijn moeder zei van de week hetzelfde. Dat ze zo ontzettend lijkt ook op mij toen ik zo oud was. Erg leuk om te horenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:53 schreef McLaura het volgende:
Sennaze begint steeds meer MiniSly te worden.... eerst was het een Lammetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |