abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 september 2010 @ 09:46:42 #126
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86739960
Mrien, t.z.t. wil ik ook een Manduca of een Beco aanschaffen zodat D. ook wat makkelijker kan dragen. Ik zou ze alletwee graag eens van te voren willen proberen!.

Zit er bij die van jou ook een baby-inzet? En vanaf welk gewicht c.q. lengte gebruik je de baby-inzet niet meer?

Trouwens, jouw versie van de Manduca vind ik echt de allermooiste die ik ooit gezien heb! O+
A grand adventure has begun.
pi_86740107
Baby insert zit er aan vast, tot wanneer je die gebruikt..uh.. Geen idee ;) ik heb er nog geen heel kleintje in gedragen
  donderdag 23 september 2010 @ 09:54:08 #128
265732 Keshet
pi_86740179
Zou ik dan eventueel nog mee kunnen doen? Ik wil wel als laatste, des te groter is de kans dat Emma er zonder baby insert in past. (Nou ja, passen doet ze sowieso wel, maar dat 't dan ook verantwoord is zeg maar. :D )
pi_86740549
Ja hoor!
  donderdag 23 september 2010 @ 15:15:49 #130
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86750898
twinkly, k vind hem mooi! :Y

wanneer hij weer op reis moet, het is mss het handigst om dat ff met kersjes te bespreken? keshet heeft hem nu 2 wk gehad, geloof ik? of 3? zoiets dan ook voor jou doen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_86751678
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef mrien het volgende:

[..]

Prima :)

Zal gelijk even een lijstje maken:

Manduca MellowFellow op reis:
In willekeurige volgorde ;)

Vlindur
Asyniur
Mefke79 ovb
Wupwup
Keshet

Er hoeft niet veel meer bij wat mij betreft, maar mocht iemand nog graag willen proberen kan je je nog aanmelden.
Ik hoef niet per se op het lijstje, ben natuurlijk ook niet zo'n actieve poster hier, maar wat ik wel graag zou willen weten waarom een Manduca zo graag bevalt. Ben voor Ravage aan het rondkijken, die houdt niet zo van knopen en de indio die ik nu heb is te klein voor hem. Dus een Manduca of een Beco leken mij ook wel wat..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_86773368
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:46 schreef Keshet het volgende:
Mrien, t.z.t. wil ik ook een Manduca of een Beco aanschaffen zodat D. ook wat makkelijker kan dragen. Ik zou ze alletwee graag eens van te voren willen proberen!.

Zit er bij die van jou ook een baby-inzet? En vanaf welk gewicht c.q. lengte gebruik je de baby-inzet niet meer?

Trouwens, jouw versie van de Manduca vind ik echt de allermooiste die ik ooit gezien heb! O+
Keshet, ik zelf heb een Beco, die gebruik al vanaf ze 3 maandjes was. Met de babyinsert ben ik snel gestopt, ze was toen rond de 4,5 kilo. Ze is nu bijna een jaar en nog geen 8 kilo (ik denk dat ze tussen de 7.5 en 8 hangt), ze heeft nog niet eens maatje 74 en zit al met haar armpjes boven de bovenste gespjes uit. Oftewel een Beco is smal en naar mijn idee ideaal voor smalle, kleinere babies.

We merken alleen dat hij ook eigenlijk voor smallere mensen is gemaakt. Mijn vriend heeft wat bredere schouders (niet abnormaal ofzo). Maar het voor hem echt net aan.

Ben stiekem wel benieuwd naar een Manduca, maar ga me toch maar niet aanmelden denk ik. Ben gewoon zoals altijd nieuwsgierig.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:32:54 #133
265732 Keshet
pi_86782690
Hmm, ik val niet echt in de categorie smalle mensen. :')
Misschien kunnen wij een keer meeten in de periode dat ik 'm heb? Dan kun je de Manduca in ieder geval een keer in het echt zien!
pi_86844035
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik hoef niet per se op het lijstje, ben natuurlijk ook niet zo'n actieve poster hier, maar wat ik wel graag zou willen weten waarom een Manduca zo graag bevalt. Ben voor Ravage aan het rondkijken, die houdt niet zo van knopen en de indio die ik nu heb is te klein voor hem. Dus een Manduca of een Beco leken mij ook wel wat..
De beco heb ik niet persoonlijk geprobeerd, wel de yamo en een andere ssc (naam even kwijt).
De manduca leek me erg prettig en op een beurs heb ik hem met lotte geprobeerd en toen gelijk gekocht.
Ik vind hem erg prettig zitten, brede heupband, makkelijk te verstellen, makkelijk om en af te doen.
Ik heb met buikdragen niet echt ervaring, toen ik hem kocht zat ze altijd al op de rug, dat is ook makkelijk voor elkaar te krijgen.

Maar je mag hem gerust ook proberen hoor :)

Als jullie (deelnemende dames) even je adres willen sturen ga ik puzzelen aan een schema :)
pi_86877868
Graag Mrien, lief van je!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_86882080
Stuur je adres maar even via pm, is handig voor het reisschema te maken.
pi_86891909
We zouden eigenlijk eens een draagmeeting met SSC's moeten houden. Het is hier vanaf het begin al worstelen geweest met de Beco. Ivan gaat altijd achterover hangen en op een bepaald moment wordt dat heel vermoeiend. In de gewone doeken en in de ringsling doet hij dat niet.

Mijn vriend is het dragen trouwens niet leuker gaan vinden door de Beco. Als we naar de Ikea gaan of zo nemen we de Beco wel mee en ik ben blij dat hij Ivan draagt, maar hij gebruikt liever de kinderwagen. Inmiddels sjouwt hij Ivan bij korte stukjes steeds vaker mee op zijn arm en zet hij hem vervolgens in een winkelwagentje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86891975
Dat vind ik een goed idee, claudia!
Senna is nog steeds wel een draagmeisje, en ze kan nog steeds voorop (vrijdag nog in de Efteling en heerlijk geslapen ook O+ ) maar dat gaat natuurlijk niet heel lang meer duren. Achterop knopen lijkt me echt te moeilijk, maar met een ssc moet dat toch wel te doen zijn, lijkt me. Misschien. Dus goed plan wat mij betreft!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86892085
Leuk idee, maar voor ons vaak niet handig vanwege de afstand..
Ik probeer vanavond even te puzzelen met een reisschema :)
  maandag 27 september 2010 @ 10:34:05 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86892212
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
Senna is nog steeds wel een draagmeisje, en ze kan nog steeds voorop (vrijdag nog in de Efteling en heerlijk geslapen ook O+ ) maar dat gaat natuurlijk niet heel lang meer duren. Achterop knopen lijkt me echt te moeilijk, maar met een ssc moet dat toch wel te doen zijn, lijkt me. Misschien. Dus goed plan wat mij betreft!
Ik vind het juist moeilijker om Harry op mijn rug te krijgen met een SSC (tenminste met de Bondolino). Ik vind het met knopen veel makkelijker!
pi_86892396
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
We zouden eigenlijk eens een draagmeeting met SSC's moeten houden. Het is hier vanaf het begin al worstelen geweest met de Beco. Ivan gaat altijd achterover hangen en op een bepaald moment wordt dat heel vermoeiend. In de gewone doeken en in de ringsling doet hij dat niet.

Mijn vriend is het dragen trouwens niet leuker gaan vinden door de Beco. Als we naar de Ikea gaan of zo nemen we de Beco wel mee en ik ben blij dat hij Ivan draagt, maar hij gebruikt liever de kinderwagen. Inmiddels sjouwt hij Ivan bij korte stukjes steeds vaker mee op zijn arm en zet hij hem vervolgens in een winkelwagentje.
Wij zetten Rienk overal in een winkelwagentje. Waarom zou je gaan tillen als je kindje zelf kan zitten?
Ivan kan toch ook al goed zitten? Net als boodschappen. Rienk gaat gewoon in de winkelwagen. Vind hij geweldig. :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 27 september 2010 @ 11:15:23 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86893364
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef miss_sly het volgende:
ik wil je wel lerenom op je rug te knopen hoor! :)

en heb je het boekje van ziegel al? dan kan ik er ook wat in kladderen en mag hij terug naar mrien.
als ze hem nog wil, tenminste. het boekje, niet de doek ;)

oh, en vwb adressen, dat mogen de koralledames lekker zelf uitvogelen ;)
hij is nu bij twinkly, toch? daarna gaat hij naar kersjes, dus als twinkly dan met kersjes kan pm'en voor het adres, is dat wel zo handig.
pi_86893485
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef DaviniaHR het volgende:
oh, en vwb adressen, dat mogen de koralledames lekker zelf uitvogelen ;)
hij is nu bij twinkly, toch? daarna gaat hij naar kersjes, dus als twinkly dan met kersjes kan pm'en voor het adres, is dat wel zo handig.
Komt voor elkaar!

Ik twijfel of ik Koralle meeneem naar de WBW-dag. Het lijkt me leuk voor jouw fotocollectie van de doek dat ze daar mooie foto's maken, maar ik ben ook wel bang dat er wat gebeurd met de doek. Tot nu toe heb ik hem alleen binnen en naar de supermarkt en de markt gebruikt.

Koralle is nu al zachter dan mijn Girasol! *O* O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86921819
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef DaviniaHR het volgende:
en heb je het boekje van ziegel al? dan kan ik er ook wat in kladderen en mag hij terug naar mrien.
als ze hem nog wil, tenminste. het boekje, niet de doek ;)
Owja, die heb jij nog
Vind het zeker wel leuk om hem terug te hebben, staat ook de reis van Petit Prince in

Woon jij trouwens in de buurt bij 1 van de dames van de Manduca reis?
WupWup/Asyniur/Keshet (van Morretje en Vlindur weet ik van niet ;))
Anders kan ik namelijk Ziegel's doos meesturen met de Manduca

het reisschema komt nog hoor, hij gaat vrijdag in ieder geval alvast beginnen! Morretje komt hem dan ophalen *O*
pi_86925930
Lukt dit bij iedereen?
Morretje 11 oktober versturen
Wupwup 25 oktober versturen
Asyniur 8 november versturen
Vlindur 22 november versturen (lukt dat Vlindur?)
Keshet 6 december weer naar mij versturen

Spelregels
• Iedereen heeft de Manduca ruim anderhalve week in huis.
• Versturen op maandag naar de volgende in het lijstje (zie de datum in het lijstje), neem zelf even op tijd contact op voor het adres (ik heb de adressen ook indien nodig)
• Hij hoeft niet gewassen te worden (tenzij hij erg vies is), ik heb hem zelf nog niet gewassen in ieder geval.
• Verzenden is op eigen risico, bewaar het verzendbewijs tot de volgende hem heeft ontvangen.
• Er zit geen handleiding bij, die heb ik ook niet eigenlijk. Op internet is genoeg te vinden denk ik, en hij spreekt voor zich denk ik zelf. En anders..gewoon even vragen ;)

[ Bericht 63% gewijzigd door mrien op 27-09-2010 23:33:56 ]
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:23:28 #146
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86939018
ik weet niet waar morretje en wup wonen, maar ik ga wrs een keertje daten met keshet, dan kunnen we de doos overdragen. :)
pi_86943023
Oke, handig!
Stuur ik die gewoon mee :) als de rest dat dan ook wil doen ;)
Morretje zit meer bij mij in de buurt ;)
pi_86946033
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:27 schreef mrien het volgende:
Lukt dit bij iedereen?

Spelregels
• Iedereen heeft de Manduca ruim anderhalve week in huis.
• Versturen op maandag naar de volgende in het lijstje (zie de datum in het lijstje), neem zelf even op tijd contact op voor het adres (ik heb de adressen ook indien nodig)
• Hij hoeft niet gewassen te worden (tenzij hij erg vies is), ik heb hem zelf nog niet gewassen in ieder geval.
• Verzenden is op eigen risico, bewaar het verzendbewijs tot de volgende hem heeft ontvangen.
• Er zit geen handleiding bij, die heb ik ook niet eigenlijk. Op internet is genoeg te vinden denk ik, en hij spreekt voor zich denk ik zelf. En anders..gewoon even vragen ;)

Super! :* *O* ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:03:50 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86953919
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:27 schreef mrien het volgende:
Lukt dit bij iedereen?
Ja hoor, moet lukken!
pi_86954688
Komt goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')