Link naar dit artikelquote:Welkom bij de FOK! Voetbalmanager
Met trots presenteert FOK! de nieuwe Voetbalmanager! Ook dit seizoen kun je weer laten zien dat jij een beter elftal kunt samenstellen dan de meeste clubcoaches.
Het afgelopen seizoen verliep helaas niet zoals we het graag gezien hadden, maar dankzij een testmanager over een beperkt aantal speelronden hebben we een aantal bugs en problemen kunnen constateren en hopelijk op weten te lossen. Het spelconcept is hetzelfde als enige jaren geleden, je stelt een team samen van elf spelers, die punten halen voor uitslagen uit de werkelijkheid in de Eredivisie.
Vanaf vrijdag 6 augustus gaat de eerste speelronde in de Eredivisie van start. Tot eind augustus is de transfermarkt nog volop in beweging, dus kan er nog van alles gebeuren. Dat belet ons echter niet om alvast van start te gaan, de spelers die zijn vertrokken uit de Eredivisie zullen op inactief worden gezet (een rood kleurtje in Teammanagement) en ook zullen nieuwe spelers toegevoegd worden.
Als je die spelers in je team hebt, halen ze geen punten meer maar je team wordt ook niet ongeldig. Je kunt ze gewoon verkopen tegen de waarde die de speler dan heeft, minus enkele transferkosten - mits van toepassing. Tot de eerste ronde vastgezet wordt, op vrijdag 6 augustus om 17:59 uur, worden geen transferkosten berekend.
Kijk verder bij de Speluitleg wat de regels zijn, en bij de Puntentelling kun je vinden wat je spelers opleveren voor iedere actie in het echt. Er worden per managerronde twee KNVB-speelronden aangehouden, dat betekent grofweg twee weekenden.
Kan je niet wachten om aan de FOK! Voetbalmanager deel te nemen? Schrijf je dan snel in! Je moet wel geregistreerd zijn op FOK!
Tot slot willen we je komend seizoen veel succes wensen. En uiteraard ook veel plezier met de nieuwe Voetbalmanager van FOK!
Voor vragen en opmerkingen kun je ons zo bereiken: via PM aan FOK!managers, via mail sport[at]fok.nl of via een bericht in het speciale Voetbalmanager 2010/2011-topic in het VBL-forum.
Het komt er op neer dat wij AP alles voor moeten kauwen, omdat hij anders niet kan winnen met zijn spel.quote:
Zal ik er ff een makenquote:
Graag dan kan ik me aanmelden er doet straks iedereen mee!quote:
Lid!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:28 schreef Zeroku het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/subleagues/index/id/309
Geen wachtwoord.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:28 schreef Zeroku het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/subleagues/index/id/309
Geen wachtwoord.
Scores vergelijken, beetje een competitie in een competitie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben ook lid. Wat is precies het nut van een subleague?
Ahha, en in de nacht van 6 augustus wordt de eerste wedstrijd gespeeld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Scores vergelijken, beetje een competitie in een competitie.
Nee, om kwart voor negen begint de eerste wedstrijd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ahha, en in de nacht van 6 augustus wordt de eerste wedstrijd gespeeld?
Mooi zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Splutje het volgende:
Wist niet eens dat dit bestond, maar heb me aangemeld en een bazenteam gemaakt
Wie staan er boven ons?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:48 schreef Zeroku het volgende:
De subleague staat momenteel al tweede qua aantal users. Zeven users staan er in totaal al ingeschreven.
Fok open.quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:11 schreef Adelante het volgende:
Heeft iemand Mulenga in z'n team? Wat een orang oetang zeg![]()
zovte hooligansquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:13 schreef zovty het volgende:
Ik haat voetbal, maar ik ben wel dol op rellen. Is er ook plaats voor hooligans?
Ahha, daarom heb ik zo weinig geld. Je hebt gewoon geld van mij gestolen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:15 schreef Golaso het volgende:
Ik doe mee
Heb vooral talentjes + Sander Boschker.
Arie Haan kun je nog wel selecteren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef ThaTim het volgende:
Kan Henk Vos ook nog in het team?
[ afbeelding ]
Een Meet & Greet met mij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:35 schreef Adelante het volgende:
De winnaar van de KLB league moet wel een toffe prijs krijgen, ideeen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb Stekelenburg, Suarez en vd Wiel. Ik ga winnen.
Tenzij Ajax de eerste twee weken met 3-0 onderuit gaat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb geen enkele speler van Ajax.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Hyundai het volgende:
Huh, hoezo dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tenzij Ajax de eerste twee weken met 3-0 onderuit gaat.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:38 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Huh, hoezo dan?
Is dit niet gewoon een OnlineSoccerManager met aparte wetstrijden? Heeft de Eredivisie invloed?
Ik heb allemaal goedkope spelers uit de Graafschap en zulks![]()
[..]
Huh, hoezo dan?
Is dit niet gewoon een OnlineSoccerManager met aparte wetstrijden? Heeft de Eredivisie invloed?
[..]
Huh, hoezo dan?
laat de winnaar een uurtje moddenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:35 schreef Adelante het volgende:
De winnaar van de KLB league moet wel een toffe prijs krijgen, ideeen?
Wow, jij heb 5 spelers in je team waar ik zelfs nog nooit van gehoord hebquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga je een virtuele schop onder je kont geven, AP.
Wie maalt er om verdedigers en middenvelders, het is aanvallen en keepen wat het belangrijkste isquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wow, jij heb 5 spelers in je team waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb
Met Robert Zwinkels als keeper zit ik natuurlijk altijd goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie maalt er om verdedigers en middenvelders, het is aanvallen en keepen wat het belangrijkste is.
Deze geniale tactiek geef ik trouwens niet eens prijs.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Met Robert Zwinkels als keeper zit ik natuurlijk altijd goed
Ik ook, heb nu vrijwel overal middelmaat en heb zo'n vermoeden dat ik zo nooit extra punten scoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Splutje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het spel werktZo maar even de spelregels lezen
Dan komt hij op inactief te staan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:34 schreef Splutje het volgende:
Wat gebeurt er als er een speler getransfereerd wordt naar het buitenland?
Je kunt voorlopig nog ongelimiteerd wisselenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef Hyundai het volgende:
Ik had toch even de regels moeten lezen. Ik ging er vanuit dat het gewoon een OSM kopie was
Nou ik laat het zo staan, heb geen zin meer om ernaar te kijken. Ik win toch welquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt voorlopig nog ongelimiteerd wisselen.
Ok, ik heb het toch maar gelezen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat moet je doen dan ?
Ik ben te lui om die wall te lezen
Daarom draait het om kennis toch.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Toch een beetje oneerlijk, je weet toch nooit zeker welke spelers een basissplaats gaan krijgen in de eredivisie ?
Ik heb echt geen idee wie al die gasten zijn hoor...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom draait het om kennis toch.
Gregor Breinburg ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelderquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom draait het om kennis toch.
Wat ga je voor de rest van je geld kopen dan ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gregor Breinburg ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Rik Sebens ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Sjoerd Overgoor ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Delano Cohen ¤ 350.000,- S.B.V. Excelsior verdediger
Leon Broekhof ¤ 350.000,- De Graafschap verdediger
Tim Eekman¤ 350.000,- S.B.V. Excelsior verdediger
Wat een heldenBen serieus benieuwd of deze tactiek werkt
Zie sig van AP.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
Is hier ook nog wat mee te winnen ofwat
Heb jij die of kijk je naar mijne?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gregor Breinburg ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Rik Sebens ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Sjoerd Overgoor ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Delano Cohen ¤ 350.000,- S.B.V. Excelsior verdediger
Leon Broekhof ¤ 350.000,- De Graafschap verdediger
Tim Eekman¤ 350.000,- S.B.V. Excelsior verdediger
Wat een heldenBen serieus benieuwd of deze tactiek werkt
De jouwequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb jij die of kijk je naar mijne?
En ik weet meer van de PL af dan van de Eredivisie dus ik ga maar een beetje gokken op aanvallers.
nevermind ik ben weg hierquote:
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Betekent dat wanneer je in een sub-leauge mee doet, dat je niet met het 'hoofdklassement' mee doet (dus met alle andere fokkers ? )
loserquote:
Neequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Betekent dat wanneer je in een sub-leauge mee doet, dat je niet met het 'hoofdklassement' mee doet (dus met alle andere fokkers ? )
Maar hoe zal mijn team presteren denken julliequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Team: De 11 van So_Surreal_Baby:
[ afbeelding ]
Met al die Graafschapspelers denk ik dat je nummer 1 gaat wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar hoe zal mijn team presteren denken jullie?
Sarcastisch neem ik aanquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Met al die Graafschapspelers denk ik dat je nummer 1 gaat worden
De laatste jaren winnen altijd underdogs. Eerst AZ en daarna Twente.quote:
Geen partij voor mijn team vrees ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar hoe zal mijn team presteren denken jullie?
Pawel Wojciechowskiquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Geen partij voor mijn team vrees ik [ afbeelding ]
Gaat Suk in de basis spelen danquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Denk t ook jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die ga ik nog even eruit halen inderdaad, dat was voor dat ik wist dat het op de echte eredivisie gebaseerd wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gaat Suk in de basis spelen dan?
Die combinatie Suarez - Suk werkte tegen Twente ook totaal niet...
Had Suares geen rood te pakken? Als je die nu laat spelen krijg je 0 punten. Of begrijp ik het allemaal nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
3 wedstrijden waarschijnlijk...quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Had Suares geen rood te pakken? Als je die nu laat spelen krijg je 0 punten. Of begrijp ik het allemaal niet
Wel Pawel Wojciechowski erin laten dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die ga ik nog even eruit halen inderdaad, dat was voor dat ik wist dat het op de echte eredivisie gebaseerd was
Die gaat wel spelen bij Willem II hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wel Pawel Wojciechowski erin laten dan komt het helemaal goed
In 2011/2012quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die gaat wel spelen bij Willem II hoor
Inderdaad vast wel weer een keertje, deed ie ook lekker tegen Jong Ajax, de minuten dat ie nog kon lopen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die gaat wel spelen bij Willem II hoor
Is hij geblesseerd?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad vast wel weer een keertje, deed ie ook lekker tegen Jong Ajax, de minuten dat ie nog kon lopen.
quote:
quote:TILBURG (ANP) - Voor Pawel Wojciechowski is de voorbereiding op zijn eerste seizoen bij nieuwe club Willem II uitgelopen op een deceptie. Maandag werd bekend dat de Poolse aanvaller een kruisband van zijn linkerknie heeft afgescheurd. Wojciechowski is daardoor acht tot negen maanden uit de roulatie.
Wojciechowski kwam vorige maand transfervrij over van sc Heerenveen. Hij liep de zware blessure donderdag op in het oefenduel met Jong Ajax. Een MRI-scan in het ziekenhuis wees maandag de ernst van de kwetsuur uit.
Aan wilskracht ontbreekt het je i.i.g niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:33 schreef Wilskracht het volgende:
Ben ook lid geworden.
Geweldige tactiek bedacht.
Nu maar hopen dat hij werkt.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
AP heeft Bodul van Ajax in de spits staan____
Je helpt AP nu, even dat je het weet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
Die zal hooguit een paar invalbeurten krijgen.
Net alsof die ene tip helptquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je helpt AP nu, even dat je het weet.
Screenshot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:29 schreef postmortum het volgende:
hoe maak je een plaatje van je team ?
Uurtje en datum mag jezelf uitzoeken. Geen vrienden. Een op een. Tenzij je je zusjes mee neemt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Even over de prijs die Meet & Greet hoe lang duurt dat en wanneer?
Mag je ook nog vrienden meenemen en op de foto?
Ik regel wel een paar groupiesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Uurtje en datum mag jezelf uitzoeken. Geen vrienden. Een op een. Tenzij je je zusjes mee neemt.2 foto's.
Echt nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef superbad het volgende:
Ik heb me ook aangemeld en ik ga winnen![]()
Begint de competitie.quote:
Nee, doe maar niet mensen. KLB Baasjes zijn veel beter.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah![]()
Mensen, meld je ook even aan voor 'mijn' subleague aub.
Fok! open
We kunnen de klb subleague en de fok open toch ook samenvoegen? Anders krijg je twee competities met dezelfde deelnemers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah![]()
Fok! open
SPAM!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah![]()
Fok! open
Wie heb je in je team dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Juminelle het volgende:
Ik join nieteens, want dan zou ik sowieso jullie ass kicken.
Daarnaast ben ik ook geen KLB baasje
Niemand. Ik heb me niet ingeschreven.quote:
Wil je me niet meer zo laten schrikkenquote:
Ik denk pas na de speelronde, was meestal op maandagmorgen ergensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Even een illegaal streampje erbij pakken, ik was eigenlijk al vergeten dat het al zou beginnen. Worden er direct na de wedstrijd punten uitgekeerd of is het pas aan het einde van de speelronde?
Volgens mij vanaf maandag weer, maar dan mis je de punten uit de eerste speelronde. Tijdens de speelweekends kan je niet instappen, noch je team wijzigen.quote:
Dat maakt niet uit, ik verlies toch wel alles.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf maandag weer, maar dan mis je de punten uit de eerste speelronde. Tijdens de speelweekends kan je niet instappen, noch je team wijzigen.
Met die instelling kom je er wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:30 schreef Dyll het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik verlies toch wel alles.
Ik ben nu wel met mijn opleiding voor astronaut bezig hoor. En daarna word ik president van Turkmenistan. Ik heb ambitie hoor.quote:
Hehe sorryquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil je me niet meer zo laten schrikken
De hele league profiteert mee van jouw winstquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:11 schreef Hyundai het volgende:
Ik vind het wel jammer voor al die 45 anderen. Allemaal moeite doen en een team maken terwijl nu al duidelijk is dat ik kampioen wordt
Dus als ik bijvoorbeeld win krijgen jullie dus ook wat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De hele league profiteert mee van jouw winst
Hmm volgend weekend pas:quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De punten zullen maandagochtend wel verwerkt worden ?
Ik heb namelijk nog 0 punten maar sta wel rank 168
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011quote:Er worden per managerronde twee KNVB-speelronden aangehouden, dat betekent grofweg twee weekenden
Waar kan ik mijn rank zien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De punten zullen maandagochtend wel verwerkt worden ?
Ik heb namelijk nog 0 punten maar sta wel rank 168
Wat een kutspelquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm volgend weekend pas:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011
IK STA 455quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Teammanagement - persoonlijk profiel
pas na het volgende weekend.quote:
Na het volgende weekend? Doen ze één update per twee speelronden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
pas na het volgende weekend.
Betekent dit nou ook dat ik tussentijds mijn team niet kan wijzigen?
Jep.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na het volgende weekend? Doen ze één update per twee speelronden?
Oh.. ik zat me al te verheugen op de tussenstanden. Ben wel benieuwd hoeveelste ik sta namelijkquote:
De eerste Redactie Sport die in KLB post lynchen wequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef Adelante het volgende:
Bij wie kunnen we eisen dat we iedere week een update krijgen?
Vitesse-fans die Lasse Nilsson niet selecteren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Adelante het volgende:
Nou jah, we kunnen het hem/haar ook gewoon vragen he!?!
Wij zijn trouwens wel veruit de grootste subleague, dus dan mag je best wat input leveren
quote:1 piemelpak Piemelpakkies 79 ¤ 50.000,–
2 Wilskracht Wilskracht 62 ¤ 75.000,–
3 90125 90125 60 ¤ 2.750.000,–
4 illiminasti Ehv-stripes 41 ¤ 50.000,–
5 TikTakTok Daliteo 40 ¤ 100.000,–
6 tho_Omas Manchester Zilverlady 39 ¤ 0,–
7 Jrd88 SV Adolf 32 ¤ 50.000,–
8 Drizzt_DoUrden FC Drizzt 30 ¤ 0,–
9 Het_Fenomeen Fenomenen 30 ¤ 0,–
10 Lastpost Lastpost 28 ¤ 75.000,–
11 LimboFan LimbolandVooruit 28 ¤ 25.000,–
12 Rectum RectumFC 27 ¤ 0,–
13 Paxcon FC Paxcon 26 ¤ 15.000,–
14 Splutje Roxbury Utd 26 ¤ 0,–
15 apij4125 Baggeraars 24 ¤ 55.000,–
16 de_boswachter Borussia MG 24 ¤ 0,–
17 superbad FC Superbad 23 ¤ 0,–
18 Scorpie KLB 22 ¤ 150.000,–
19 nijboerderij Nijboerderij United 20 ¤ 40.000,–
20 Seamonkey- FC Ginneken 20 ¤ 25.000,–
21 TWP The Winning Peace 19 ¤ 5.000,–
22 dustinoo dustinoo 19 ¤ 0,–
23 Irritatie100 FC Michael Mols 18 ¤ 0,–
24 Adelante Ade11 17 ¤ 75.000,–
25 Myraela Myraela 17 ¤ 0,–
26 Beach Beach 16 ¤ 10.000,–
27 napoleonfour kaizers 14 ¤ 0,–
28 YellowBlacks YellowBlacks 12 ¤ 225.000,–
29 Chesben RFC Ajax 12 ¤ 140.000,–
30 K-Cash cazh 12 ¤ 25.000,–
31 evahs Schrot-Weiss Erfurt 12 ¤ 15.000,–
32 BabeWatcher FC Lazytown 11 ¤ 75.000,–
33 Zeroku Zeroku 11 ¤ 50.000,–
34 VonHinten VH United 11 ¤ 40.000,–
35 So_Surreal_Baby De 11 van So_Surreal_Baby 11 ¤ 0,–
36 luckass Flamengo 11 ¤ 0,–
37 postmortum PM's Angels 10 ¤ 1.820.000,–
38 o.us Intertop Carnisselande 10 ¤ 0,–
39 RolStaart-Beer Fc Pauper 8 ¤ 80.000,–
40 Bellatrix Weettoch 8 ¤ 50.000,–
41 Skylark. Net geraakt 8 ¤ 5.000,–
42 08gnoT. Kutploeg 8 ¤ 0,–
43 TwisterNederland TwisterNederland 8 ¤ 0,–
44 Golaso NiksbovenGroningen 7 ¤ 150.000,–
45 Nico_Galijk Bier? 7 ¤ 0,–
46 MYV ~ Neo Visualizm 6 ¤ 0,–
47 Chuck_Norris Lekkereboys 5 ¤ 50.000,–
48 Hyundai FC Alberto Stegeman 5 ¤ 5.000,–
49 AdvancedPower VVV AP 5 ¤ 0,–
50 Starm De koeien 4 ¤ 200.000,–
51 MijnMannelijkeKloon ADO Den Haag 3 ¤ 0,–
52 Dyll FC torrentdownloads.net/searches/14+year+sex+clips+nude+xxxx 0 ¤ 9.000.000,–
53 Mozy De Rode Duivels 0 ¤ 25.000,–
54 FreezePop AZ -1 ¤ 75.000,–
55 iBenny FC Knudde -1 ¤ 0,–
quote:Onderdeel Score in deze ronde Totale score Kosten Team Actie
Luis Suárez 0 0 ¤ 1.700.000,- Ajax aankoop
Michel Breuer -1 -1 ¤ 925.000,- sc Heerenveen aankoop
Bas Dost 2 2 ¤ 1.100.000,- sc Heerenveen aankoop
Lasse Schöne 5 5 ¤ 750.000,- N.E.C. Nijmegen aankoop
Ricky van Wolfswinkel 5 5 ¤ 1.275.000,- FC Utrecht aankoop
Michael Timisela 1 1 ¤ 600.000,- VVV-Venlo aankoop
Niki Mäenpää -1 -1 ¤ 650.000,- Willem II aankoop
Christian Eriksen 0 0 ¤ 875.000,- Ajax aankoop
Tim Eekman 0 0 ¤ 350.000,- S.B.V. Excelsior aankoop
Leon Broekhof 0 0 ¤ 350.000,- De Graafschap aankoop
Jussi Kujala 0 0 ¤ 425.000,- De Graafschap aankoop
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/profile/id/264858quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Hoe de fuck kan ik maar 5 punten hebben????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, dus ik denk zo: kijk ik even bij iemand met veel punten en jat ik gewoon dat team hea. Kan dat niet.quote:
Whut?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:48 schreef Rectum het volgende:
Wie geeft dan ook een miljoen uit aan de 41-jarige reservedoelman van Feyenoord.
Ap heeft echt maar wat gekliktquote:
Haha, inderdaad. Hoe weet je dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ap heeft echt maar wat geklikt
Hij heeft gewoon de spelers van 'goede' clubs (Ajax / Feyenoord) gekocht, terwijl hij niet weet wie wel of niet een basisplaats heeft
Omdat je eerst ook Bodul van Ajax gekocht had en ik je maar 1x gratis wilde helpenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Hoe weet je dat.
Oke...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat je eerst ook Bodul van Ajax gekocht had en ik je maar 1x gratis wilde helpen
Nog niet alle punten zijn uitgedeeldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Hoe de fuck kan ik maar 5 punten hebben????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik al zowat van mn keeperquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:38 schreef TwisterNederland het volgende:
8 punten
afkomstig van 3 personen
Dan weet je dus dat mijn team ruk is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb ik al zowat van mn keeper
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat mijn team ruk is.
Ik zal er vast wel niet meer veel bij krijgen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:20 schreef superbad het volgende:
[..]
Nog niet alle punten zijn uitgedeeld
Ja tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef Adelante het volgende:
Krijg je naast punten ook geld om uiteindelijk in je elftal te investeren?
Ja, jammer alleen dat ik niet goed naar het competitieschema heb gekeken, anders had ik zeker spelers van Heracles en NEC erin gegooid.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef Adelante het volgende:
Krijg je naast punten ook geld om uiteindelijk in je elftal te investeren?
Waarschijnlijk na ronde 8, als de programmeurs het voor elkaar hebbenquote:
Vast wel, of ik vergeet de boel weer eens aan te passen of ik manage de boel verkeerd.quote:
Ik had notabene Frankel, lekker voor de scores.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:21 schreef superbad het volgende:
mensen met veel de graafschap spelers![]()
![]()
![]()
doei
Frankel en vitesse verdedigers wel slechte ronde voor je danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik had notabene Frankel, lekker voor de scores.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef Splutje het volgende:
Checken jullie ook Teletekst om te kijken hoe je spelers het doen?
Ik heb de keeper: Watermanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:21 schreef superbad het volgende:
mensen met veel de graafschap spelers![]()
![]()
![]()
doei
Ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef Splutje het volgende:
Checken jullie ook Teletekst om te kijken hoe je spelers het doen?
Heb ik ook, samen met die andere knakker die geel kreeg, en nog een verdediger. Gaat een trieste ronde worden inderdaadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik had notabene Frankel, lekker voor de scores.
Inderdaad, heb gelukkig wel Fernandez erin staan om de boel te compenseren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:20 schreef superbad het volgende:
Feyenoord heeft mijn score deze week flink verpest
Dat is mijn plekquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:07 schreef Zeroku het volgende:
Aantal leden 61
Huidige rank 15
Score 43
Dat is de stand van de subleague hequote:
Die zijn aangepast.quote:
padoem tsjjquote:
Ik heb nog vertrouwen in je hoor,quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:38 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen meer in en ik pas niks aan aan m'n team.
Ruiz? El Hamdaoui? Toivonen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef superbad het volgende:
junker geblesseerdfeyenoord
![]()
ik sta 6e (in klb league) en pas 9 van mijn 11 spelers hebben gespeeld
P.S. Weet iemand een goed vervanger voor Junker (spits of middenvelder) ik heb nog 472500 budget plus waarde van junker rond de 1.3 miljoen dus.
Die zijn een stuk duurder dan junker plus mijn budgetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ruiz? El Hamdaoui? Toivonen?
Je kan het aan een goed doel geven of er een speler voor kopen(wisselen)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nu 57 punten en sta op plaats 207 en binnen de KLB-cup op plaats 15 van de 61.
Mijn geld is precies opgegaan aan spelers maar heb nu wel een budget van ¤ 384.750,-
Wat kan ik hier mee ?
aan mij geven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:13 schreef superbad het volgende:
[..]
Je kan het aan een goed doel geven of er een speler voor kopen(wisselen)
Fernandez van Excelsior.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef superbad het volgende:
junker geblesseerdfeyenoord
![]()
ik sta 6e (in klb league) en pas 9 van mijn 11 spelers hebben gespeeld
P.S. Weet iemand een goed vervanger voor Junker (spits of middenvelder) ik heb nog 472500 budget plus waarde van junker rond de 1.3 miljoen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |