Ik regel wel een paar groupiesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Uurtje en datum mag jezelf uitzoeken. Geen vrienden. Een op een. Tenzij je je zusjes mee neemt.2 foto's.
Echt nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef superbad het volgende:
Ik heb me ook aangemeld en ik ga winnen![]()
Begint de competitie.quote:
Nee, doe maar niet mensen. KLB Baasjes zijn veel beter.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah![]()
Mensen, meld je ook even aan voor 'mijn' subleague aub.
Fok! open
We kunnen de klb subleague en de fok open toch ook samenvoegen? Anders krijg je twee competities met dezelfde deelnemers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah![]()
Fok! open
SPAM!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah![]()
Fok! open
Wie heb je in je team dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Juminelle het volgende:
Ik join nieteens, want dan zou ik sowieso jullie ass kicken.
Daarnaast ben ik ook geen KLB baasje
Niemand. Ik heb me niet ingeschreven.quote:
Wil je me niet meer zo laten schrikkenquote:
Ik denk pas na de speelronde, was meestal op maandagmorgen ergensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Even een illegaal streampje erbij pakken, ik was eigenlijk al vergeten dat het al zou beginnen. Worden er direct na de wedstrijd punten uitgekeerd of is het pas aan het einde van de speelronde?
Volgens mij vanaf maandag weer, maar dan mis je de punten uit de eerste speelronde. Tijdens de speelweekends kan je niet instappen, noch je team wijzigen.quote:
Dat maakt niet uit, ik verlies toch wel alles.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf maandag weer, maar dan mis je de punten uit de eerste speelronde. Tijdens de speelweekends kan je niet instappen, noch je team wijzigen.
Met die instelling kom je er wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:30 schreef Dyll het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik verlies toch wel alles.
Ik ben nu wel met mijn opleiding voor astronaut bezig hoor. En daarna word ik president van Turkmenistan. Ik heb ambitie hoor.quote:
Hehe sorryquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil je me niet meer zo laten schrikken
De hele league profiteert mee van jouw winstquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:11 schreef Hyundai het volgende:
Ik vind het wel jammer voor al die 45 anderen. Allemaal moeite doen en een team maken terwijl nu al duidelijk is dat ik kampioen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |