Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
AP heeft Bodul van Ajax in de spits staan____
Je helpt AP nu, even dat je het weet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
Die zal hooguit een paar invalbeurten krijgen.
Net alsof die ene tip helptquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je helpt AP nu, even dat je het weet.
Screenshot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:29 schreef postmortum het volgende:
hoe maak je een plaatje van je team ?
Uurtje en datum mag jezelf uitzoeken. Geen vrienden. Een op een. Tenzij je je zusjes mee neemt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Even over de prijs die Meet & Greet hoe lang duurt dat en wanneer?
Mag je ook nog vrienden meenemen en op de foto?
Ik regel wel een paar groupiesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Uurtje en datum mag jezelf uitzoeken. Geen vrienden. Een op een. Tenzij je je zusjes mee neemt.2 foto's.
Echt nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef superbad het volgende:
Ik heb me ook aangemeld en ik ga winnen![]()
Begint de competitie.quote:
Nee, doe maar niet mensen. KLB Baasjes zijn veel beter.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah![]()
Mensen, meld je ook even aan voor 'mijn' subleague aub.
Fok! open
We kunnen de klb subleague en de fok open toch ook samenvoegen? Anders krijg je twee competities met dezelfde deelnemers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah![]()
Fok! open
SPAM!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah![]()
Fok! open
Wie heb je in je team dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Juminelle het volgende:
Ik join nieteens, want dan zou ik sowieso jullie ass kicken.
Daarnaast ben ik ook geen KLB baasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |