Zie sig van AP.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
Is hier ook nog wat mee te winnen ofwat
Heb jij die of kijk je naar mijne?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gregor Breinburg ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Rik Sebens ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Sjoerd Overgoor ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Delano Cohen ¤ 350.000,- S.B.V. Excelsior verdediger
Leon Broekhof ¤ 350.000,- De Graafschap verdediger
Tim Eekman¤ 350.000,- S.B.V. Excelsior verdediger
Wat een heldenBen serieus benieuwd of deze tactiek werkt
De jouwequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb jij die of kijk je naar mijne?
En ik weet meer van de PL af dan van de Eredivisie dus ik ga maar een beetje gokken op aanvallers.
nevermind ik ben weg hierquote:
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Betekent dat wanneer je in een sub-leauge mee doet, dat je niet met het 'hoofdklassement' mee doet (dus met alle andere fokkers ? )
loserquote:
Neequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Betekent dat wanneer je in een sub-leauge mee doet, dat je niet met het 'hoofdklassement' mee doet (dus met alle andere fokkers ? )
Maar hoe zal mijn team presteren denken julliequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Team: De 11 van So_Surreal_Baby:
[ afbeelding ]
Met al die Graafschapspelers denk ik dat je nummer 1 gaat wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar hoe zal mijn team presteren denken jullie?
Sarcastisch neem ik aanquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Met al die Graafschapspelers denk ik dat je nummer 1 gaat worden
De laatste jaren winnen altijd underdogs. Eerst AZ en daarna Twente.quote:
Geen partij voor mijn team vrees ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar hoe zal mijn team presteren denken jullie?
Pawel Wojciechowskiquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Geen partij voor mijn team vrees ik [ afbeelding ]
Gaat Suk in de basis spelen danquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Denk t ook jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die ga ik nog even eruit halen inderdaad, dat was voor dat ik wist dat het op de echte eredivisie gebaseerd wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gaat Suk in de basis spelen dan?
Die combinatie Suarez - Suk werkte tegen Twente ook totaal niet...
Had Suares geen rood te pakken? Als je die nu laat spelen krijg je 0 punten. Of begrijp ik het allemaal nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
3 wedstrijden waarschijnlijk...quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Had Suares geen rood te pakken? Als je die nu laat spelen krijg je 0 punten. Of begrijp ik het allemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |