Een Meet & Greet met mij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:35 schreef Adelante het volgende:
De winnaar van de KLB league moet wel een toffe prijs krijgen, ideeen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb Stekelenburg, Suarez en vd Wiel. Ik ga winnen.
Tenzij Ajax de eerste twee weken met 3-0 onderuit gaat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb geen enkele speler van Ajax.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef Hyundai het volgende:
Huh, hoezo dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tenzij Ajax de eerste twee weken met 3-0 onderuit gaat.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:38 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Huh, hoezo dan?
Is dit niet gewoon een OnlineSoccerManager met aparte wetstrijden? Heeft de Eredivisie invloed?
Ik heb allemaal goedkope spelers uit de Graafschap en zulks![]()
[..]
Huh, hoezo dan?
Is dit niet gewoon een OnlineSoccerManager met aparte wetstrijden? Heeft de Eredivisie invloed?
[..]
Huh, hoezo dan?
laat de winnaar een uurtje moddenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:35 schreef Adelante het volgende:
De winnaar van de KLB league moet wel een toffe prijs krijgen, ideeen?
Wow, jij heb 5 spelers in je team waar ik zelfs nog nooit van gehoord hebquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga je een virtuele schop onder je kont geven, AP.
Wie maalt er om verdedigers en middenvelders, het is aanvallen en keepen wat het belangrijkste isquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wow, jij heb 5 spelers in je team waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb
Met Robert Zwinkels als keeper zit ik natuurlijk altijd goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie maalt er om verdedigers en middenvelders, het is aanvallen en keepen wat het belangrijkste is.
Deze geniale tactiek geef ik trouwens niet eens prijs.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Met Robert Zwinkels als keeper zit ik natuurlijk altijd goed
Ik ook, heb nu vrijwel overal middelmaat en heb zo'n vermoeden dat ik zo nooit extra punten scoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Splutje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het spel werktZo maar even de spelregels lezen
Dan komt hij op inactief te staan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:34 schreef Splutje het volgende:
Wat gebeurt er als er een speler getransfereerd wordt naar het buitenland?
Je kunt voorlopig nog ongelimiteerd wisselenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef Hyundai het volgende:
Ik had toch even de regels moeten lezen. Ik ging er vanuit dat het gewoon een OSM kopie was
Nou ik laat het zo staan, heb geen zin meer om ernaar te kijken. Ik win toch welquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt voorlopig nog ongelimiteerd wisselen.
Ok, ik heb het toch maar gelezen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat moet je doen dan ?
Ik ben te lui om die wall te lezen
Daarom draait het om kennis toch.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Toch een beetje oneerlijk, je weet toch nooit zeker welke spelers een basissplaats gaan krijgen in de eredivisie ?
Ik heb echt geen idee wie al die gasten zijn hoor...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom draait het om kennis toch.
Gregor Breinburg ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelderquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom draait het om kennis toch.
Wat ga je voor de rest van je geld kopen dan ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gregor Breinburg ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Rik Sebens ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Sjoerd Overgoor ¤ 350.000,- De Graafschap middenvelder
Delano Cohen ¤ 350.000,- S.B.V. Excelsior verdediger
Leon Broekhof ¤ 350.000,- De Graafschap verdediger
Tim Eekman¤ 350.000,- S.B.V. Excelsior verdediger
Wat een heldenBen serieus benieuwd of deze tactiek werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |