Link naar dit artikelquote:Welkom bij de FOK! Voetbalmanager
Met trots presenteert FOK! de nieuwe Voetbalmanager! Ook dit seizoen kun je weer laten zien dat jij een beter elftal kunt samenstellen dan de meeste clubcoaches.
Het afgelopen seizoen verliep helaas niet zoals we het graag gezien hadden, maar dankzij een testmanager over een beperkt aantal speelronden hebben we een aantal bugs en problemen kunnen constateren en hopelijk op weten te lossen. Het spelconcept is hetzelfde als enige jaren geleden, je stelt een team samen van elf spelers, die punten halen voor uitslagen uit de werkelijkheid in de Eredivisie.
Vanaf vrijdag 6 augustus gaat de eerste speelronde in de Eredivisie van start. Tot eind augustus is de transfermarkt nog volop in beweging, dus kan er nog van alles gebeuren. Dat belet ons echter niet om alvast van start te gaan, de spelers die zijn vertrokken uit de Eredivisie zullen op inactief worden gezet (een rood kleurtje in Teammanagement) en ook zullen nieuwe spelers toegevoegd worden.
Als je die spelers in je team hebt, halen ze geen punten meer maar je team wordt ook niet ongeldig. Je kunt ze gewoon verkopen tegen de waarde die de speler dan heeft, minus enkele transferkosten - mits van toepassing. Tot de eerste ronde vastgezet wordt, op vrijdag 6 augustus om 17:59 uur, worden geen transferkosten berekend.
Kijk verder bij de Speluitleg wat de regels zijn, en bij de Puntentelling kun je vinden wat je spelers opleveren voor iedere actie in het echt. Er worden per managerronde twee KNVB-speelronden aangehouden, dat betekent grofweg twee weekenden.
Kan je niet wachten om aan de FOK! Voetbalmanager deel te nemen? Schrijf je dan snel in! Je moet wel geregistreerd zijn op FOK!
Tot slot willen we je komend seizoen veel succes wensen. En uiteraard ook veel plezier met de nieuwe Voetbalmanager van FOK!
Voor vragen en opmerkingen kun je ons zo bereiken: via PM aan FOK!managers, via mail sport[at]fok.nl of via een bericht in het speciale Voetbalmanager 2010/2011-topic in het VBL-forum.
Het komt er op neer dat wij AP alles voor moeten kauwen, omdat hij anders niet kan winnen met zijn spel.quote:
Zal ik er ff een makenquote:
Graag dan kan ik me aanmelden er doet straks iedereen mee!quote:
Lid!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:28 schreef Zeroku het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/subleagues/index/id/309
Geen wachtwoord.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:28 schreef Zeroku het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/subleagues/index/id/309
Geen wachtwoord.
Scores vergelijken, beetje een competitie in een competitie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben ook lid. Wat is precies het nut van een subleague?
Ahha, en in de nacht van 6 augustus wordt de eerste wedstrijd gespeeld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Scores vergelijken, beetje een competitie in een competitie.
Nee, om kwart voor negen begint de eerste wedstrijd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ahha, en in de nacht van 6 augustus wordt de eerste wedstrijd gespeeld?
Mooi zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Splutje het volgende:
Wist niet eens dat dit bestond, maar heb me aangemeld en een bazenteam gemaakt
Wie staan er boven ons?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:48 schreef Zeroku het volgende:
De subleague staat momenteel al tweede qua aantal users. Zeven users staan er in totaal al ingeschreven.
Fok open.quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:11 schreef Adelante het volgende:
Heeft iemand Mulenga in z'n team? Wat een orang oetang zeg![]()
zovte hooligansquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:13 schreef zovty het volgende:
Ik haat voetbal, maar ik ben wel dol op rellen. Is er ook plaats voor hooligans?
Ahha, daarom heb ik zo weinig geld. Je hebt gewoon geld van mij gestolen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:15 schreef Golaso het volgende:
Ik doe mee
Heb vooral talentjes + Sander Boschker.
Arie Haan kun je nog wel selecteren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef ThaTim het volgende:
Kan Henk Vos ook nog in het team?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |