Whut?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:48 schreef Rectum het volgende:
Wie geeft dan ook een miljoen uit aan de 41-jarige reservedoelman van Feyenoord.
Ap heeft echt maar wat gekliktquote:
Haha, inderdaad. Hoe weet je dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ap heeft echt maar wat geklikt
Hij heeft gewoon de spelers van 'goede' clubs (Ajax / Feyenoord) gekocht, terwijl hij niet weet wie wel of niet een basisplaats heeft
Omdat je eerst ook Bodul van Ajax gekocht had en ik je maar 1x gratis wilde helpenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Hoe weet je dat.
Oke...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat je eerst ook Bodul van Ajax gekocht had en ik je maar 1x gratis wilde helpen
Nog niet alle punten zijn uitgedeeldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Hoe de fuck kan ik maar 5 punten hebben????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik al zowat van mn keeperquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:38 schreef TwisterNederland het volgende:
8 punten
afkomstig van 3 personen
Dan weet je dus dat mijn team ruk is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb ik al zowat van mn keeper
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat mijn team ruk is.
Ik zal er vast wel niet meer veel bij krijgen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:20 schreef superbad het volgende:
[..]
Nog niet alle punten zijn uitgedeeld
Ja tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef Adelante het volgende:
Krijg je naast punten ook geld om uiteindelijk in je elftal te investeren?
Ja, jammer alleen dat ik niet goed naar het competitieschema heb gekeken, anders had ik zeker spelers van Heracles en NEC erin gegooid.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef Adelante het volgende:
Krijg je naast punten ook geld om uiteindelijk in je elftal te investeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |