quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:47 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn knipoog
Same here... Anna Paquin heeft iets... Jessica vind ik ook wel leuk... dat eerste langere vriendinnetje van Jason ook wel (die met die V verslaving) - maar de rest doet me vrij weinig. En het is nu ook niet meteen dat ik er een giga boner van krijg
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik werd best wel geil toen Tara in die gozer zn nek beet
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
ik vind Bill is zo;n type waar je romantisch etc mee bent.
Eric is meer voor de rauwe cheile seks
maar ik wordt van beider niet opgewonden , just pretty eyecandy
Oh en de TT is natuurlijk gebaseerd op :quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Siral het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb nee??![]()
![]()
Eerst vond ik Bill leuker, maar ik begin Eric steeds meer te mogen. Badass.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
ik vind Bill is zo;n type waar je romantisch etc mee bent.
Eric is meer voor de rauwe cheile seks
maar ik wordt van beider niet opgewonden , just pretty eyecandy
Nuja, voor de afwisseling dan maar per week wisselen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef _evenstar_ het volgende:
ja vandaar de ene voor de romantiek, de andere voor de rauwheid..
goodboy/badboy dilemma
sounds like a planquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Nuja, voor de afwisseling dan maar per week wisselen?
Geniaal iddquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:31 schreef Zhenar het volgende:
Die sms scene blijft echt de briljantste van dit seizoen![]()
![]()
![]()
Ja, Beel van Sookeeeehhhhhquote:
Eens. Maar die ouderwets-Engelse uitdrukkingen van hem vind ik wel charmant.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Beel ook niet zo. Hij is ook leuker als hij Engels praat.
Het gaat mij niet alleen om uiterlijk, maar vooral om een zekere seksuele uitstraling. Die heeft Lafayette, op een grappige manier en Franklin op een zieke, maar ook zwartgallig-grappige manier. Alcide is gewoon...lekker. Eric is sexy door zijn onderkoelde, stoicijnse manier van doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef Reddiablo het volgende:
Franklin vind ik toch zo'n eng smerig mannetje... vinden jullie hem aantrekkelijk???
Eric.. en Alcide kan ik me nog voorstellen... maar die Franklin... magere fucking dopehead lijkt 'ie wel
Ik vind Jason veruit het sexiest juistquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eens. Maar die ouderwets-Engelse uitdrukkingen van hem vind ik wel charmant.
[..]
Het gaat mij niet alleen om uiterlijk, maar vooral om een zekere seksuele uitstraling. Die heeft Lafayette, op een grappige manier en Franklin op een zieke, maar ook zwartgallig-grappige manier. Alcide is gewoon...lekker. Eric is sexy door zijn onderkoelde, stoicijnse manier van doen.
Jason en Sam zien er leuk uit, maar hebben 'het' niet wat mij betreft.
Ieder zijn meugquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind Jason veruit het sexiest juist![]()
Zijn manier van doen
Zolang er vrouwen in die scenes voorkomen, heb ik nergens last vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:24 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ik heb de indruk dat best veel mensen "opgewonden" raken van bepaalde scènes. Zijn er hier mensen die daar voor uit durven te komen?
En daar zijn er zeker genoeg vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang er vrouwen in die scenes voorkomen, heb ik nergens last van
Inderdaad, ik vind Jason echt niets.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ieder zijn meugIk vind Jason echt een poepie. Maar niet echt hot..
quote:
lollll die had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef rena het volgende:
[..]
Dit gifje blijft briljant. Soort korte samenvatting van de serie
He's like, the cute guy you could be best friends with.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind Jason veruit het sexiest juist![]()
Zijn manier van doen
Ja, maar hij is niet uitgekookt, dus kan ie ook geen badass motherfucker zijn. Hij loopt gewoon zijn lul achterna op een primitieve manier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 04:17 schreef wonderer het volgende:
Jason en best friend? Die kerel loopt zijn lul achterna, die verraadt je als ie een beurt kan krijgen
In de boeken is hij wat minder macho dan in de serie. Ik vind eigenlijk allebei de karaters wel leuk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 04:17 schreef wonderer het volgende:
Jason en best friend? Die kerel loopt zijn lul achterna, die verraadt je als ie een beurt kan krijgen
Dat is me niet opgevallen, rond waar ongeveer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
O, iemand ook opgevallen dat in afl. 6 een 'Lost-muziekje' zit ? Zo'n spanningsmuziekje.
Ik soms ook wel, vooral de meest recente aflevering, daarvoor eigenlijk niet zo. De flasbacks met haar en Bill vond ik dan wel weer leuk.quote:
Vanaf minuut 51, waar Sookie en Tara vluchten, en duidelijker vanaf minuut 52:05 waar Sam de auto instapt om Tommy te zoeken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:28 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat is me niet opgevallen, rond waar ongeveer?
Lorena heeft trouwens een prachtige outfit aan de laatste aflevering. Kokerrokjes.
Ik kreeg ook al een Lost gevoelquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vanaf minuut 51, waar Sookie en Tara vluchten, en duidelijker vanaf minuut 52:05 waar Sam de auto instapt om Tommy te zoeken.
Nee... afleveringen worden uitgezonden op zondag en zijn dan maandag te downloaden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Morgen de nieuwe aflevering toch?
Jij kijkt ze niet live?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee... afleveringen worden uitgezonden op zondag en zijn dan maandag te downloaden.
Ik heb geen HBO.quote:
Nou ja, ik woon in Amerika en dat weet Sitethief, dus zo'n rare vraag is het nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar geen beschikking toe?En het is ook nog eens vet laat.
Dat moet Forks zijnquote:
Maar kun jij het dan niet op de site van HBO kijken, of Hulu? Wij kunnen dat niet omdat we buiten de VS wonen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik woon in Amerika en dat weet Sitethief, dus zo'n rare vraag is het niet
En wat versta je precies onder 'heftiger'? Ik denk dat ik het wel weet, maargoed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:26 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dat de verhaallijn rondJessica
wel wat heftiger mag!
Geen van beide sites heeft volledige afleveringen. Dus ik download gewoon, net als julliequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef June. het volgende:
[..]
Maar kun jij het dan niet op de site van HBO kijken, of Hulu? Wij kunnen dat niet omdat we buiten de VS wonen..
Echt? Dat wist ik niet, wat dom zeg. Dacht dat het gewoon een soort van uitzendinggemist was haha.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen van beide sites heeft volledige afleveringen. Dus ik download gewoon, net als jullie
Woah.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Redisformurder het volgende:
Alcide kijkt hier écht alsof hij je elk moment aan stukken kan rijten.![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk eigenlijk nooit dit soort dingen, omdat ik me altijd wil laten verassen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 05:44 schreef luffyd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
joahquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Die van Snoop Dogg is hier wel bekend neem ik aan?:
Ik kwam niet meer bijquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:31 schreef Zhenar het volgende:
Die sms scene blijft echt de briljantste van dit seizoen![]()
![]()
![]()
Keuzes keuzesquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:16 schreef rena het volgende:
[..]
Woah.Ik vind hem bijna lekkerder dan Eric Northman. Bijna.
Nee getsie zeg. Enge zeurpiet.quote:
Ik heb die begintune als beltoon op mijn gsmquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:38 schreef June. het volgende:
Nieuwe aflevering![]()
Heerlijk ook die begintune:
♪ When you came in, the air went out
And every shadow
Filled up with doubt
I don't know who you think you are
But before the night is through
I wanna do bad things with you... ♪
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:41 schreef wonderer het volgende:
Ik weet van de helft van de personages niet wie ze zijnNa aflevering 13 alles maar weer achter elkaar kijken, misschien dat ik het dan wel snap
De verhaallijnen niet, maar als je niet weet wie de personages zijn (al die blonde mutsen lijken op elkaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef June. het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn die verhaallijnen toch niet?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:41 schreef wonderer het volgende:
Ik weet van de helft van de personages niet wie ze zijnNa aflevering 13 alles maar weer achter elkaar kijken, misschien dat ik het dan wel snap
Hij fikt niet in drie seconden helemaal af (zag je ook al in seizoen 1, waar hij van zijn huis naar Sookies huis wist te lopen overdag. Wel helemaal verbrand, maar niet tot as. En misschien was hij door het voeden (Sookies bloed is speciaal tenslotte) nog net iets beter bestand tegen de zon.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
Was weer lekker smerig inderdaad. Maar, hoezo kan Bill ineens in de zon dan? Ik dacht: ah, dat was Bill, eindelijk
Ja, DIE weet ik wel. Maar wie is Summer?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:25 schreef Empathologica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan? Even snel geknipt en geplaktEn ben Lorena vergeten en die bitch van Cooter.
Summer zag je in de vorige aflevering, daar had Hoyt soort van een date mee. Jessica zag dat, maar toen kwam Tommy met die mooie quote "He's little league. You're a smoking hot vampire. You're the Majors".quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, DIE weet ik wel. Maar wie is Summer?En waar kwam Hadley ineens vandaan? En wie was die junkie die Jason heeft gearresteerd blijkbaar?
Maar bedankt voor de moeite
Hmm. Oke. Toch jammer, het was zo fijn geweestquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij fikt niet in drie seconden helemaal af (zag je ook al in seizoen 1, waar hij van zijn huis naar Sookies huis wist te lopen overdag. Wel helemaal verbrand, maar niet tot as. En misschien was hij door het voeden (Sookies bloed is speciaal tenslotte) nog net iets beter bestand tegen de zon.
Klopt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Hadley zat geloof ik ook even in seizoen 2.
Nice! Maar de Magister staat er niet bij. Daar raakte ik net wel even van in de war, was vergeten dat hij juist Pam had.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:25 schreef Empathologica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan? Even snel geknipt en geplaktEn ben Lorena vergeten en die bitch van Cooter.
Aww Talbot zal een hissy-fit krijgen! Of mss neemt hij wraak met Ericquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe de man van de koning reageert als hij hoort dat de koning nog een keer getrouwd is. Hij flipt nogal snel meestal.
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef Salamander het volgende:
[..]
Klopt.
Ik wil wel zien hoe de man van de koning reageert als hij hoort dat de koning nog een keer getrouwd is. Hij flipt nogal snel meestal.
Zoek anders even het topic over de Fabeltjeskrant.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:01 schreef AwesomeFace het volgende:
kut serie
weer een voorbeeld dat de wereld draait om seks en geld
Waar zou het anders om moeten draaien?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:01 schreef AwesomeFace het volgende:
kut serie
weer een voorbeeld dat de wereld draait om seks en geld
Wel hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef June. het volgende:
[..]
Hadley hadden we nog nooit gezien, maar blijkbaar was zij Queen Sophie Annes favoriete human. En omdat ze blijkbaar het nichtje is van Sookie.
Ja, toen was het volgens mij ook al bekend geworden dat zij de nicht van Sookie is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Hadley zat geloof ik ook even in seizoen 2.
En dat valt je nu pas op ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:38 schreef June. het volgende:
Nieuwe aflevering![]()
Heerlijk ook die begintune:
♪ When you came in, the air went out
And every shadow
Filled up with doubt
I don't know who you think you are
But before the night is through
I wanna do bad things with you... ♪
Ja naar mijn idee ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 04:18 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ja, toen was het volgens mij ook al bekend geworden dat zij de nicht van Sookie is.
Mehehequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Tara is zo veel leuker hier dan in de boeken. Mijn moeder vroeg zich alleen wel af wat ik in vredesnaam aan het kijken was toen ze toevallig op mijn scherm keek op het moment dat ze Franklin doodsloeg...
De hele Magister komt in deze vorm niet voor in de boeken, hoewel er wel rechtzaken tussen vampiers zijn. Ik zou het dus niet wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
Is er eigenlijk bekend wie die allerhoogste "authority" is, waar de Magister het over had?Hopelijk niet Dracula of zo
Ja die koning komt een stuk beter uit de verf in de serie dan in de boeken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De hele Magister komt in deze vorm niet voor in de boeken, hoewel er wel rechtzaken tussen vampiers zijn. Ik zou het dus niet weten. Maar ik mag die koning wel, lekker rauw
.
Ik kan het me niet herinneren. Harris heeft nogal veel in het luchtledige laten hangen, en volgens mij komt "The Authority" niet voor in de boeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:23 schreef Empathologica het volgende:
Ik dacht er ooit iets over gelezen te hebben maar nu ga ik twijfelen
Oh, dan heb ik dat even gemistquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Wel hoor! In een van de afleveringen dat ze aan die tafel dat spel zitten te spelen
Nee, je zag hem ook roken. Hij kon er (door het voeden van een... wat Sookie dan ook is...) waarschijnlijk beter tegen, maar hij was niet totaal immuun.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vragen van af nu.
Kan Bill tegen zon ?
Dat is leuk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef June. het volgende:
Trouwens, die blog van "babyvamp" Jessic is ook echt grappig. Wat filmpjes:
En deze met Pam
Eric zit inderdaad wel heel erg gebruik te maken van z'n charmes. Hij lijkt soms net een flirterig vrouwtje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:37 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Aww Talbot zal een hissy-fit krijgen! Of mss neemt hij wraak met Eric
Een poosje terug werd er toch al een stomende M/M scene aangekondigd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eric zit inderdaad wel heel erg gebruik te maken van z'n charmes. Hij lijkt soms net een flirterig vrouwtje.
Ja zeg! We zijn hier geen halfbakken schemering, maar heerlijk duister middernacht, hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:12 schreef NeutronStarCollision het volgende:
btw Ik ben 100 % Team Bill
Et tu, Brutus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:34 schreef Sitethief het volgende:
Team Jessica hiero.
Hoewel ik Eric ook wel wil hebben.
Delenquote:
Ik doelde op het "team"-gedoe, niet op Ericquote:
I just tried to fit inquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik doelde op het "team"-gedoe, niet op EricAls ik moet kiezen tussen alle personages, ga ik voor Sam.
Deze goodboy lust jou rauw..quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef _evenstar_ het volgende:
ja vandaar de ene voor de romantiek, de andere voor de rauwheid..
goodboy/badboy dilemma
1. Dead Until Dark (May 2001)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef wonderer het volgende:
Heerlijk, die boekenseries waarbij ze niet vermelden welk deel het is*nummer 2 (vermoedelijk) pakt om bij de tandarts te lezen*
Lie back and think of Estonia!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:07 schreef June. het volgende:
Ach ja, door hem is Pam wel weer vrij. Ik hou van Pam en haar oneliners
Deze had ik bij Bol besteld, levertijd 3-5 dagen stond er. Kreeg ik net een mailtje dat ze niet weten wanneer ze hem kunnen leverenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
10. Dead in the Family (May 2010)
pff ja..ik duik denk ik straks maar even een boekwinkel in (American Book Centre) hopen dat zij hem wel hebben en dan cancel ik de bol-bestelling wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:09 schreef Empathologica het volgende:
@ Fuzzlet; Ik heb hem in juni ofzo gekocht bij Bol, hij is er gewoon..
Deze heb ik, alleen dat plaatje wat is afgebeeld klopt niet, op het boek staan alle castmembers.
Oh ik begreep het verkeerd, maar da's typisch Bol. Ooit wat besteld met 3-4 werkdagen, toen 3-4 weken, toen was ie niet leverbaar maar ik werd niet op de hoogte gehouden ofzo.
Bij mij niet, alleen welke er eerder zijn uitgegeven. En dan maar hopen dat dat lijstje op de goede volgorde staat. Ik vind het gewoon stom dat er niet op de omslag "Sookie Stackhouse #2" staat. Zoveel moeite is dat toch niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef Empathologica het volgende:
@ Wonderer; Het staat er toch wel in? Althans als ik m'n boeken open sla staat er ergens in het begin zo van;
1. Dead until dark
2. Living dead in Dallas
etc
en al uit! Lag gisteren op mijn deurmatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef Empathologica het volgende:
Bij het ABC moeten ze hem wel hebben hoor, of hij is uitverkocht. Succes iig
Ik vind seizoen 6 tot nu toe ook het leukst.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:18 schreef BMD het volgende:
ik ben bij alf 6, en ik vind seizoen 3 nu al het beste!
Ik moet morgen redelijk op tijd weg, hopelijk kan ik 'm van te voren nog binnenhalen en kijken.quote:
Ik ook, half 6 op. Dan is hij er vast al wel, kijk ik hem 's avondsquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Ik moet morgen redelijk op tijd weg, hopelijk kan ik 'm van te voren nog binnenhalen en kijken.
Nee hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:55 schreef Siral het volgende:
lol ik zet de nieuwe aflevering aan en zit al meteen te janken![]()
maybe its just me
Eerst vond ik em niks, maar hij word idd steeds interessanterquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef rena het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
![]()
En die Alcide wordt echt met de aflevering heter lijkt het wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
ik ook!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik mis Franklin nu al. Na die opmerking van Talbot weet ik zeker dattie niet meer terugkeert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die vrouw in het huis van Lafayette bedoelde, dat is Lafayette zijn moeder en niet die van Tara, vandaar de andere actricequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En ik zag dat Tara's moeder nu ineens door een ander werd gespeeld.
Idd, Ruby Jean Reynolds is de moeder van Lafayette en de tante van Tara.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef rena het volgende:
[..]
Als je die vrouw in het huis van Lafayette bedoelde, dat is Lafayette zijn moeder en niet die van Tara, vandaar de andere actriceDie knaap waar Lafayette de hots voor heeft is ook een verpleger in dat tehuis waar die moeder uit ontsnapt is.
Nou ik vind dat er genoeg gayness in zit hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:
Toch jammer dat er seksscenes zijn waarbij iemands hoofd wordt omgedraaid, maar zodra het twee mannen betreft, houdt het bij zoenen op (die staakscene was ook niet bepaald "smoking hot"). En dan de laatste scene tussen Sookie en Bill mag wel weer uitgebreide softporn zijn
Ik denk dat een scene waarin een naakte man op het punt staat een andere naakte man van achter te bestijgen, al heel wat is voor Amerikaanse (kabel)televisieserie! Dat tongetje van Talbot ook, *ril*quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vind dat er genoeg gayness in zit hoor
Misshcien zelfs wel iets TE in seizoen 3 waardoor ik me kan voorstellen dat de gemiddelde kjker denkt van "uuuh oké dan".
Maar Eric........ HELL YEAH!Ook al was het ene sluwe list!
Ik denk dat HBO zich in de vingers snijdt met een expliciete gay neukscene. Er zijn relatief weinig mensen die dat echt lekker en leuk vinden om te zien. En je loopt kans dat er mensen afhaken. En adverteerders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat een scene waarin een naakte man op het punt staat een andere naakte man van achter te bestijgen, al heel wat is voor Amerikaanse (kabel)televisieserie! Dat tongetje van Talbot ook, *ril*
Oh, come on. Er is toch wel iets grondig mis als twee mannen minder screen time krijgen dan die scene met Lorena en Bill, of Tara en Franklin.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vind dat er genoeg gayness in zit hoor
Misshcien zelfs wel iets TE in seizoen 3 waardoor ik me kan voorstellen dat de gemiddelde kjker denkt van "uuuh oké dan".
Maar Eric........ HELL YEAH!Ook al was het ene sluwe list!
Er zijn meer mensen die liever zien dat Bill iemand letterlijk de nek omdraait?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk dat HBO zich in de vingers snijdt met een expliciete gay neukscene. Er zijn relatief weinig mensen die dat echt lekker en leuk vinden om te zien. En je loopt kans dat er mensen afhaken. En adverteerders.
De meeste mensen zien toch liever m/v of v/v.
Wat dan? Ik zie het niet hoor. Ik hoef het ook niet te zien trouwensquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, come on. Er is toch wel iets grondig mis als twee mannen minder screen time krijgen dan die scene met Lorena en Bill, of Tara en Franklin.
Het was ook niet de bedoeling van Eric om "all the way" met Talbot te gaan. Je zag hem ook gruwelen van zijn "gay" gedrag nadat hij met talbot zat te flirten en de kroon van zijn vader terug in de kast had gezet. Hij doet het alleen maar om de koning terug te pakken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:59 schreef wonderer het volgende:
Toch jammer dat er seksscenes zijn waarbij iemands hoofd wordt omgedraaid, maar zodra het twee mannen betreft, houdt het bij zoenen op (die staakscene was ook niet bepaald "smoking hot"). En dan de laatste scene tussen Sookie en Bill mag wel weer uitgebreide softporn zijn
Nee, hij gelooft wel in iets voodoo achtigs.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef Ang3l het volgende:
Zou Lafayette trouwens een heks zijn?
Omdat ze het steeds over zijn krachten hebben.....
Hij heeft z'n verhaallijn in de boeken al overleefd, dus mensen die de boeken gelezen hebben kunnen volgens mij ook alleen maar gokken.
Hihi, ja. Voor USA begrippen is deze serie vrij heftig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat een scene waarin een naakte man op het punt staat een andere naakte man van achter te bestijgen, al heel wat is voor Amerikaanse (kabel)televisieserie! Dat tongetje van Talbot ook, *ril*
Denk dat dat wel meevalt hoor, er zijn genoeg vrouwen die m/m wel zien zitten. Vergis je daar niet in.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die liever zien dat Bill iemand letterlijk de nek omdraait?![]()
Weet je, ik vrees gewoon dat je gelijk hebt. En dat vind ik jammer.
En toch denk ik dat ze voor onze Lala nog iets groters in petto hebben. Ze noemen het ZO vaak dat hij zo powerfull is, en gister al helemaal door zowel moeder als Jesus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, hij gelooft wel in iets voodoo achtigs.
Ik vond het begin hele traag en emotioneel. Bijna iedere scene was snotterig.... en toen ineens op het einde WHAMM! Ook wel eens leuk dan de hele tijd actiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hihi, ja. Voor USA begrippen is deze serie vrij heftig.
Dit was wel weer een fantastische episode, de laatste 20 minuten waren prachtig.
Het is gewoon een geldkwestie. Te kleine doelgroep & het niet kunnen riskeren dat kijkers afhaken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt hoor, er zijn genoeg vrouwen die m/m wel zien zitten. Vergis je daar niet in.
En TB heeft een vrij hoog aantal vrouwelijke kijkers, omdat die boekenserie zo populair is.
Ik vind het dus vooral redelijk schokkend dat men met twee mannen banger is voor afhaken dan gruwelijke scenes als tussen Bill en Lorena. Maar helaas wel typerend voor Amerika (en misschien wel de hele wereld), dus ook begrijpelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is gewoon een geldkwestie. Te kleine doelgroep & het niet kunnen riskeren dat kijkers afhaken.
Dat was hij al eerder. Toen hij haar de Majors noemde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:51 schreef Sitethief het volgende:
Zag ik nou goed dat Tommy opeens geïnteresseerd was in Jessica?
Toch vreemd. Keihard, grof en hier en daar dodelijk geweld op tv is daar al tientallen jaren'normaal'. Seks pas sinds ongeveer 15 -20 jaar, en dan inderdaad alleen tussenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het dus vooral redelijk schokkend dat men met twee mannen banger is voor afhaken dan gruwelijke scenes als tussen Bill en Lorena. Maar helaas wel typerend voor Amerika (en misschien wel de hele wereld), dus ook begrijpelijk.
Ik ken ook meiden die het alleen maar over de lichamen van Bill en Eric hebben en delen van het plot (zoals de betekening van de kroon voor Eric) volstrekt missenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:50 schreef Platina het volgende:
[..]
Dat was hij al eerder. Toen hij haar de Majors noemde.
Soms heb ik het idee dat mensen de serie maar half volgen...
Que?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:25 schreef PhalanX het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:25 schreef PhalanX het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Nee, alleen kijk ik buiten mijn schuld om True Blood door elkaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:50 schreef Platina het volgende:
[..]
Dat was hij al eerder. Toen hij haar de Majors noemde.
Soms heb ik het idee dat mensen de serie maar half volgen...
Die is gelukkig ook maar een klein hoofdstukje in de boekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef jora23 het volgende:
Ik krijg vandaag als het goed is de boxset binnen. Ik ben heel benieuwd of dat aan mijn verwachtingen voldoet. Ben al niet zo gek op engelstalige boeken. Maar de serie wordt steeds beter per aflevering. Ik vond het verhaallijn over die marianne ofzo (met die godin) echt flut....
dat was toch een redelijk nietszeggend karakterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:02 schreef wonderer het volgende:
Ja, de dood van Talbot vond ik ook wel erg jammer.
Inderdaad!quote:
Hij gaf smaak aan de seriequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was toch een redelijk nietszeggend karakter
Ja, maar dat deed Lorena ook. Ik vind dit wel goed voor de serie, het geeft meer ruimte voor nieuwe karakters en het houdt de serie verrassend.quote:
Ben wel verbaasd dat zij nog geen vampier is inmiddels...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Sookie was dan ook tot de nok toe gevuld met vamp bloed.
Oh ja, goed punt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Misschien kan eenwel geen vampier worden
Geen flauw idee, zo goed volg ik die serie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Was door ook niet al x kort naar gehint?
Inderdaad, ik dacht dat zij vampier zou worden. Temeer omdat iedereen zo dramatisch deed over de beslissing van Bill om Sookeh te helpen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd dat zij nog geen vampier is inmiddels...
Een Fuccubisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lafayette zou ook wel iets speciaals zijn.
Hij heeft hem grondig gepaaldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop wel dat Eric niet te ver is gegaan met die homo,
volgens mij kan dat idd niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Misschien kan eenwel geen vampier worden
Maar dat maakt een mens maar een klein beetje sterker. Ik vind het jammer dat de weerwolven in True Blood op geen enkele manier de competitie met de vampieren aan kunnen gaan. Het zijn nu veredelde waakhonden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Sookie was dan ook tot de nok toe gevuld met vamp bloed.
Stop hier maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar dat maakt een mens maar een klein beetje sterker.
Ik denk dat je te vroeg je conclusies trekt, Bij de vampiers zit er ook veel verschil in sterkte.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar dat maakt een mens maar een klein beetje sterker. Ik vind het jammer dat de weerwolven in True Blood op geen enkele manier de competitie met de vampieren aan kunnen gaan. Het zijn nu veredelde waakhonden.
En Russel dient de weerwolven ook regelmatig zijn bloed toe. Je zou toch verwachten dat zijn 'bodyguards' tot iets meer in staat zijn dan afgeslacht te worden door een 'babyvamp'.
Tja. Er zal vast iets achter zitten. Het viel mij ook al op tijdens de ep. Ben benieuwd wat Sookie is. Kan er niets eens naar gissen op dit moment.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Je zou toch verwachten dat zijn 'bodyguards' tot iets meer in staat zijn dan afgeslacht te worden door een 'babyvamp'.
Nee ik weet dat ze geen mens is, maar het is te makkelijk om dat weer als argument te gebruiken, omdat nooit is gebleken dat ze overdreven sterk zou zijn. En ook het feit dat ze een weerwolf redelijk goed van zich af kan houden wordt door niemand als opvallend benoemd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stop hier maarWant Sookie is geen ..... ?
Echt sterke weerwolven zouden zich natuurlijk nooit voor het karretje van zo'n bloedzuiger laten spannen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat je te vroeg je conclusies trekt, Bij de vampiers zit er ook veel verschil in sterkte.
Dus vermoedelijk zijn de weerwolven die we tot nu toe hebben gezien niet zo heel sterk,
Maar allicht komen we er nog sterkere tegen.
Ik ben heus niet jaloers op dat lijf hoor (quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou bijna een B&H topic openen, maar mijn laatste liep zo goed (
) dat ik er geen zin in heb
Ik hoop echt dat hij een vast personage blijft. Maar daar komen we vanzelf achter.
*flikkert van stoel*quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou bijna een B&H topic openen, maar mijn laatste liep zo goed (
) dat ik er geen zin in heb
Ik hoop echt dat hij een vast personage blijft. Maar daar komen we vanzelf achter.
Het boeit me geen hol hoe hij in het echt is, ik ga hem toch nooit ontmoetenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:14 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik ben heus niet jaloers op dat lijf hoor (), maar ik kwam laatst een youtubefilmpje tegen waarin een groot deel van de cast op het een of andere evenement vragen van fans beantwoordt. Ik kan er niets aan doen, maar hij viel toch wel een beetje uit de toon, kwam over als een nogal dommige, zichzelf graag op de borst kloppende 'ignorant redneck'. Vind ik (als man) Eric Norththththman een stuk sympathieker en charmanter. Maar goed, dat doet natuurlijk allemaal verder niet zo heel erg ter zake.
.
Alice?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf erbij dat ik de afscheidsscene tussen Sookie en Alcide zo lief zo schattig zo broeiend zo vol spanning vond dat ik meteen alle hoop voor Erik & Sookie heb weggepleurd en voor Alice & Sookie ben gegaan.
Sookie krijgt het druk zometeen met twee vampieren en een weerwolf op haar dak. Zou wel een spetterend kwartetje opleveren lijkt me.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf erbij dat ik de afscheidsscene tussen Sookie en Alcide zo lief zo schattig zo broeiend zo vol spanning vond dat ik meteen alle hoop voor Erik & Sookie heb weggepleurd en voor Alice & Sookie ben gegaan.
quote:
En dan komt Dexter langs om de bloedspetters te analyserenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:30 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Sookie krijgt het druk zometeen met twee vampieren en een weerwolf op haar dak. Zou wel een spetterend kwartetje opleveren lijkt me..
Hij loopt vrijwel continu zonder shirt rond toch?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef PhalanX het volgende:
op zich hebben we Alcide nog niet zo heeeeel vaak nakend gezien... in tegenstellig tot bijvoorbeeld Jason...
Northman is wel een briljante schuilnaam voor iemand van Scandinavische achtergrondquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef rena het volgende:
[..]
Het boeit me geen hol hoe hij in het echt is, ik ga hem toch nooit ontmoetenVind hem in de serie gewoon een heel tof karakter. Eric Northman heet Alexander Skarsgard in het echt trouwens, niet de serie en de realiteit door de war gaan halen he
Ja, hij is Zweeds en zoon van Stellan Skarsgard, ook geen onbekend acteur. In sommige scenes lijkt hij best wel op zijn vader. Hij is volgens mij wel gewoon een Zweed in de serie ook hoor, of ik moet iets gemist hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Alexander Skarsgård echt een Zweed is joh (al is zijn karakter Deens geloof ik? Alsof die Amerikanen het verschil weten).
Dat moet ik zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:30 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Sookie krijgt het druk zometeen met twee vampieren en een weerwolf op haar dak. Zou wel een spetterend kwartetje opleveren lijkt me..
In de serie is hij inderdaad een Zweed, voor zover ik weet. Wat hij zo af en toe tegen Pam zegt, schijnt ook in het Zweeds te zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, hij is Zweeds en zoon van Stellan Skarsgard, ook geen onbekend acteur. In sommige scenes lijkt hij best wel op zijn vader. Hij is volgens mij wel gewoon een Zweed in de serie ook hoor, of ik moet iets gemist hebben
Nou ja, in de tijd dat hij sired is kon je nog niet echt van een Zweden spreken denk ik zo, maar ok. Prima hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, hij is Zweeds en zoon van Stellan Skarsgard, ook geen onbekend acteur. In sommige scenes lijkt hij best wel op zijn vader. Hij is volgens mij wel gewoon een Zweed in de serie ook hoor, of ik moet iets gemist hebben
Om het zichzelf makkelijk te maken, gebruiken ze het Zweeds wat Eric spreekt, vermoed ik zo. In plaats van een oud-Zweedse, -Noorse, -Germaanse taal uit te pluizen. Voor de gemiddelde kijker klinkt dat waarschijnlijk 'oud' genoeg. Behalve voor de Zweedse kijkers dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, in de tijd dat hij sired is kon je nog niet echt van een Zweden spreken denk ik zo, maar ok. Prima hoor.
Bootstrap Bill uit Pirates.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, in de tijd dat hij sired is kon je nog niet echt van een Zweden spreken denk ik zo, maar ok. Prima hoor.
Ik ken Zweedse acteurs niet echt, dus Stellan Skarsgård zegt me ook niet heel veel sorry.
Het lijkt meer op een vreemde combinatie van Zweeds en de oorspronkelijke(?) vampierentaal ofzo... die hebben toch eigenlijk ook een eigen taal?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
In de serie is hij inderdaad een Zweed, voor zover ik weet. Wat hij zo af en toe tegen Pam zegt, schijnt ook in het Zweeds te zijn.
En je oorspronkelijke vampierentaal wel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:07 schreef Reddiablo het volgende:
Maar nu is m'n zweeds ook niet echt denderend.
Ach, het is Hollywood hequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Om het zichzelf makkelijk te maken, gebruiken ze het Zweeds wat Eric spreekt, vermoed ik zo. In plaats van een oud-Zweedse, -Noorse, -Germaanse taal uit te pluizen. Voor de gemiddelde kijker klinkt dat waarschijnlijk 'oud' genoeg. Behalve voor de Zweedse kijkers dan.
In de allereerste aflevering is Sookie ook erg sterk als ze Bill redt van die drainers.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:59 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee ik weet dat ze geen mens is, maar het is te makkelijk om dat weer als argument te gebruiken, omdat nooit is gebleken dat ze overdreven sterk zou zijn. En ook het feit dat ze een weerwolf redelijk goed van zich af kan houden wordt door niemand als opvallend benoemd.
Maar goed, het is nitpicking want het is echt een heel goed seizoen.
Yes!quote:
Ik heb inderdaad een keer in een interview gelezen dat het gewoon Zweeds is. Volgens de boeken sprak Eric een oude viking taal maar daar heeft de serie maar Zweeds van gemaakt omdat Alexander dat toch al kon spreken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Redisformurder het volgende:
In de serie is hij inderdaad een Zweed, voor zover ik weet. Wat hij zo af en toe tegen Pam zegt, schijnt ook in het Zweeds te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |