Oh ja, goed punt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Misschien kan eenwel geen vampier worden
Geen flauw idee, zo goed volg ik die serie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Was door ook niet al x kort naar gehint?
Inderdaad, ik dacht dat zij vampier zou worden. Temeer omdat iedereen zo dramatisch deed over de beslissing van Bill om Sookeh te helpen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd dat zij nog geen vampier is inmiddels...
Een Fuccubisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lafayette zou ook wel iets speciaals zijn.
Hij heeft hem grondig gepaaldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop wel dat Eric niet te ver is gegaan met die homo,
volgens mij kan dat idd niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Misschien kan eenwel geen vampier worden
Maar dat maakt een mens maar een klein beetje sterker. Ik vind het jammer dat de weerwolven in True Blood op geen enkele manier de competitie met de vampieren aan kunnen gaan. Het zijn nu veredelde waakhonden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Sookie was dan ook tot de nok toe gevuld met vamp bloed.
Stop hier maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar dat maakt een mens maar een klein beetje sterker.
Ik denk dat je te vroeg je conclusies trekt, Bij de vampiers zit er ook veel verschil in sterkte.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar dat maakt een mens maar een klein beetje sterker. Ik vind het jammer dat de weerwolven in True Blood op geen enkele manier de competitie met de vampieren aan kunnen gaan. Het zijn nu veredelde waakhonden.
En Russel dient de weerwolven ook regelmatig zijn bloed toe. Je zou toch verwachten dat zijn 'bodyguards' tot iets meer in staat zijn dan afgeslacht te worden door een 'babyvamp'.
Tja. Er zal vast iets achter zitten. Het viel mij ook al op tijdens de ep. Ben benieuwd wat Sookie is. Kan er niets eens naar gissen op dit moment.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Je zou toch verwachten dat zijn 'bodyguards' tot iets meer in staat zijn dan afgeslacht te worden door een 'babyvamp'.
Nee ik weet dat ze geen mens is, maar het is te makkelijk om dat weer als argument te gebruiken, omdat nooit is gebleken dat ze overdreven sterk zou zijn. En ook het feit dat ze een weerwolf redelijk goed van zich af kan houden wordt door niemand als opvallend benoemd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stop hier maarWant Sookie is geen ..... ?
Echt sterke weerwolven zouden zich natuurlijk nooit voor het karretje van zo'n bloedzuiger laten spannen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat je te vroeg je conclusies trekt, Bij de vampiers zit er ook veel verschil in sterkte.
Dus vermoedelijk zijn de weerwolven die we tot nu toe hebben gezien niet zo heel sterk,
Maar allicht komen we er nog sterkere tegen.
Ik ben heus niet jaloers op dat lijf hoor (quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou bijna een B&H topic openen, maar mijn laatste liep zo goed (
) dat ik er geen zin in heb
Ik hoop echt dat hij een vast personage blijft. Maar daar komen we vanzelf achter.
*flikkert van stoel*quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou bijna een B&H topic openen, maar mijn laatste liep zo goed (
) dat ik er geen zin in heb
Ik hoop echt dat hij een vast personage blijft. Maar daar komen we vanzelf achter.
Het boeit me geen hol hoe hij in het echt is, ik ga hem toch nooit ontmoetenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:14 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik ben heus niet jaloers op dat lijf hoor (), maar ik kwam laatst een youtubefilmpje tegen waarin een groot deel van de cast op het een of andere evenement vragen van fans beantwoordt. Ik kan er niets aan doen, maar hij viel toch wel een beetje uit de toon, kwam over als een nogal dommige, zichzelf graag op de borst kloppende 'ignorant redneck'. Vind ik (als man) Eric Norththththman een stuk sympathieker en charmanter. Maar goed, dat doet natuurlijk allemaal verder niet zo heel erg ter zake.
.
Alice?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf erbij dat ik de afscheidsscene tussen Sookie en Alcide zo lief zo schattig zo broeiend zo vol spanning vond dat ik meteen alle hoop voor Erik & Sookie heb weggepleurd en voor Alice & Sookie ben gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |