Sookie krijgt het druk zometeen met twee vampieren en een weerwolf op haar dak. Zou wel een spetterend kwartetje opleveren lijkt me.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf erbij dat ik de afscheidsscene tussen Sookie en Alcide zo lief zo schattig zo broeiend zo vol spanning vond dat ik meteen alle hoop voor Erik & Sookie heb weggepleurd en voor Alice & Sookie ben gegaan.
quote:
En dan komt Dexter langs om de bloedspetters te analyserenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:30 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Sookie krijgt het druk zometeen met twee vampieren en een weerwolf op haar dak. Zou wel een spetterend kwartetje opleveren lijkt me..
Hij loopt vrijwel continu zonder shirt rond toch?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef PhalanX het volgende:
op zich hebben we Alcide nog niet zo heeeeel vaak nakend gezien... in tegenstellig tot bijvoorbeeld Jason...
Northman is wel een briljante schuilnaam voor iemand van Scandinavische achtergrondquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef rena het volgende:
[..]
Het boeit me geen hol hoe hij in het echt is, ik ga hem toch nooit ontmoetenVind hem in de serie gewoon een heel tof karakter. Eric Northman heet Alexander Skarsgard in het echt trouwens, niet de serie en de realiteit door de war gaan halen he
Ja, hij is Zweeds en zoon van Stellan Skarsgard, ook geen onbekend acteur. In sommige scenes lijkt hij best wel op zijn vader. Hij is volgens mij wel gewoon een Zweed in de serie ook hoor, of ik moet iets gemist hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Alexander Skarsgård echt een Zweed is joh (al is zijn karakter Deens geloof ik? Alsof die Amerikanen het verschil weten).
Dat moet ik zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:30 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Sookie krijgt het druk zometeen met twee vampieren en een weerwolf op haar dak. Zou wel een spetterend kwartetje opleveren lijkt me..
In de serie is hij inderdaad een Zweed, voor zover ik weet. Wat hij zo af en toe tegen Pam zegt, schijnt ook in het Zweeds te zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, hij is Zweeds en zoon van Stellan Skarsgard, ook geen onbekend acteur. In sommige scenes lijkt hij best wel op zijn vader. Hij is volgens mij wel gewoon een Zweed in de serie ook hoor, of ik moet iets gemist hebben
Nou ja, in de tijd dat hij sired is kon je nog niet echt van een Zweden spreken denk ik zo, maar ok. Prima hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, hij is Zweeds en zoon van Stellan Skarsgard, ook geen onbekend acteur. In sommige scenes lijkt hij best wel op zijn vader. Hij is volgens mij wel gewoon een Zweed in de serie ook hoor, of ik moet iets gemist hebben
Om het zichzelf makkelijk te maken, gebruiken ze het Zweeds wat Eric spreekt, vermoed ik zo. In plaats van een oud-Zweedse, -Noorse, -Germaanse taal uit te pluizen. Voor de gemiddelde kijker klinkt dat waarschijnlijk 'oud' genoeg. Behalve voor de Zweedse kijkers dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, in de tijd dat hij sired is kon je nog niet echt van een Zweden spreken denk ik zo, maar ok. Prima hoor.
Bootstrap Bill uit Pirates.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, in de tijd dat hij sired is kon je nog niet echt van een Zweden spreken denk ik zo, maar ok. Prima hoor.
Ik ken Zweedse acteurs niet echt, dus Stellan Skarsgård zegt me ook niet heel veel sorry.
Het lijkt meer op een vreemde combinatie van Zweeds en de oorspronkelijke(?) vampierentaal ofzo... die hebben toch eigenlijk ook een eigen taal?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
In de serie is hij inderdaad een Zweed, voor zover ik weet. Wat hij zo af en toe tegen Pam zegt, schijnt ook in het Zweeds te zijn.
En je oorspronkelijke vampierentaal wel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:07 schreef Reddiablo het volgende:
Maar nu is m'n zweeds ook niet echt denderend.
Ach, het is Hollywood hequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Om het zichzelf makkelijk te maken, gebruiken ze het Zweeds wat Eric spreekt, vermoed ik zo. In plaats van een oud-Zweedse, -Noorse, -Germaanse taal uit te pluizen. Voor de gemiddelde kijker klinkt dat waarschijnlijk 'oud' genoeg. Behalve voor de Zweedse kijkers dan.
In de allereerste aflevering is Sookie ook erg sterk als ze Bill redt van die drainers.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:59 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee ik weet dat ze geen mens is, maar het is te makkelijk om dat weer als argument te gebruiken, omdat nooit is gebleken dat ze overdreven sterk zou zijn. En ook het feit dat ze een weerwolf redelijk goed van zich af kan houden wordt door niemand als opvallend benoemd.
Maar goed, het is nitpicking want het is echt een heel goed seizoen.
Yes!quote:
Ik heb inderdaad een keer in een interview gelezen dat het gewoon Zweeds is. Volgens de boeken sprak Eric een oude viking taal maar daar heeft de serie maar Zweeds van gemaakt omdat Alexander dat toch al kon spreken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Redisformurder het volgende:
In de serie is hij inderdaad een Zweed, voor zover ik weet. Wat hij zo af en toe tegen Pam zegt, schijnt ook in het Zweeds te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |