Dat moet Forks zijnquote:
Maar kun jij het dan niet op de site van HBO kijken, of Hulu? Wij kunnen dat niet omdat we buiten de VS wonen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik woon in Amerika en dat weet Sitethief, dus zo'n rare vraag is het niet
En wat versta je precies onder 'heftiger'? Ik denk dat ik het wel weet, maargoed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:26 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dat de verhaallijn rondJessica
wel wat heftiger mag!
Geen van beide sites heeft volledige afleveringen. Dus ik download gewoon, net als julliequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef June. het volgende:
[..]
Maar kun jij het dan niet op de site van HBO kijken, of Hulu? Wij kunnen dat niet omdat we buiten de VS wonen..
Echt? Dat wist ik niet, wat dom zeg. Dacht dat het gewoon een soort van uitzendinggemist was haha.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen van beide sites heeft volledige afleveringen. Dus ik download gewoon, net als jullie
Woah.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Redisformurder het volgende:
Alcide kijkt hier écht alsof hij je elk moment aan stukken kan rijten.![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk eigenlijk nooit dit soort dingen, omdat ik me altijd wil laten verassen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 05:44 schreef luffyd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
joahquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Die van Snoop Dogg is hier wel bekend neem ik aan?:
Ik kwam niet meer bijquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:31 schreef Zhenar het volgende:
Die sms scene blijft echt de briljantste van dit seizoen![]()
![]()
![]()
Keuzes keuzesquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:16 schreef rena het volgende:
[..]
Woah.Ik vind hem bijna lekkerder dan Eric Northman. Bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |