Ja die koning komt een stuk beter uit de verf in de serie dan in de boeken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De hele Magister komt in deze vorm niet voor in de boeken, hoewel er wel rechtzaken tussen vampiers zijn. Ik zou het dus niet weten. Maar ik mag die koning wel, lekker rauw
.
Ik kan het me niet herinneren. Harris heeft nogal veel in het luchtledige laten hangen, en volgens mij komt "The Authority" niet voor in de boeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:23 schreef Empathologica het volgende:
Ik dacht er ooit iets over gelezen te hebben maar nu ga ik twijfelen
Oh, dan heb ik dat even gemistquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Wel hoor! In een van de afleveringen dat ze aan die tafel dat spel zitten te spelen
Nee, je zag hem ook roken. Hij kon er (door het voeden van een... wat Sookie dan ook is...) waarschijnlijk beter tegen, maar hij was niet totaal immuun.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vragen van af nu.
Kan Bill tegen zon ?
Dat is leuk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef June. het volgende:
Trouwens, die blog van "babyvamp" Jessic is ook echt grappig. Wat filmpjes:
En deze met Pam
Eric zit inderdaad wel heel erg gebruik te maken van z'n charmes. Hij lijkt soms net een flirterig vrouwtje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:37 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Aww Talbot zal een hissy-fit krijgen! Of mss neemt hij wraak met Eric
Een poosje terug werd er toch al een stomende M/M scene aangekondigd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eric zit inderdaad wel heel erg gebruik te maken van z'n charmes. Hij lijkt soms net een flirterig vrouwtje.
Ja zeg! We zijn hier geen halfbakken schemering, maar heerlijk duister middernacht, hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:12 schreef NeutronStarCollision het volgende:
btw Ik ben 100 % Team Bill
Et tu, Brutus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:34 schreef Sitethief het volgende:
Team Jessica hiero.
Hoewel ik Eric ook wel wil hebben.
Delenquote:
Ik doelde op het "team"-gedoe, niet op Ericquote:
I just tried to fit inquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik doelde op het "team"-gedoe, niet op EricAls ik moet kiezen tussen alle personages, ga ik voor Sam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |