Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef Salamander het volgende:
[..]
Klopt.
Ik wil wel zien hoe de man van de koning reageert als hij hoort dat de koning nog een keer getrouwd is. Hij flipt nogal snel meestal.
Zoek anders even het topic over de Fabeltjeskrant.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:01 schreef AwesomeFace het volgende:
kut serie
weer een voorbeeld dat de wereld draait om seks en geld
Waar zou het anders om moeten draaien?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:01 schreef AwesomeFace het volgende:
kut serie
weer een voorbeeld dat de wereld draait om seks en geld
Wel hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef June. het volgende:
[..]
Hadley hadden we nog nooit gezien, maar blijkbaar was zij Queen Sophie Annes favoriete human. En omdat ze blijkbaar het nichtje is van Sookie.
Ja, toen was het volgens mij ook al bekend geworden dat zij de nicht van Sookie is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Hadley zat geloof ik ook even in seizoen 2.
En dat valt je nu pas op ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:38 schreef June. het volgende:
Nieuwe aflevering![]()
Heerlijk ook die begintune:
♪ When you came in, the air went out
And every shadow
Filled up with doubt
I don't know who you think you are
But before the night is through
I wanna do bad things with you... ♪
Ja naar mijn idee ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 04:18 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ja, toen was het volgens mij ook al bekend geworden dat zij de nicht van Sookie is.
Mehehequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Tara is zo veel leuker hier dan in de boeken. Mijn moeder vroeg zich alleen wel af wat ik in vredesnaam aan het kijken was toen ze toevallig op mijn scherm keek op het moment dat ze Franklin doodsloeg...
De hele Magister komt in deze vorm niet voor in de boeken, hoewel er wel rechtzaken tussen vampiers zijn. Ik zou het dus niet wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
Is er eigenlijk bekend wie die allerhoogste "authority" is, waar de Magister het over had?Hopelijk niet Dracula of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |