quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:47 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn knipoog
Same here... Anna Paquin heeft iets... Jessica vind ik ook wel leuk... dat eerste langere vriendinnetje van Jason ook wel (die met die V verslaving) - maar de rest doet me vrij weinig. En het is nu ook niet meteen dat ik er een giga boner van krijg
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik werd best wel geil toen Tara in die gozer zn nek beet
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
ik vind Bill is zo;n type waar je romantisch etc mee bent.
Eric is meer voor de rauwe cheile seks
maar ik wordt van beider niet opgewonden , just pretty eyecandy
Oh en de TT is natuurlijk gebaseerd op :quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Siral het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb nee??![]()
![]()
Eerst vond ik Bill leuker, maar ik begin Eric steeds meer te mogen. Badass.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
ik vind Bill is zo;n type waar je romantisch etc mee bent.
Eric is meer voor de rauwe cheile seks
maar ik wordt van beider niet opgewonden , just pretty eyecandy
Nuja, voor de afwisseling dan maar per week wisselen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef _evenstar_ het volgende:
ja vandaar de ene voor de romantiek, de andere voor de rauwheid..
goodboy/badboy dilemma
sounds like a planquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Nuja, voor de afwisseling dan maar per week wisselen?
Geniaal iddquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:31 schreef Zhenar het volgende:
Die sms scene blijft echt de briljantste van dit seizoen![]()
![]()
![]()
Ja, Beel van Sookeeeehhhhhquote:
Eens. Maar die ouderwets-Engelse uitdrukkingen van hem vind ik wel charmant.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Beel ook niet zo. Hij is ook leuker als hij Engels praat.
Het gaat mij niet alleen om uiterlijk, maar vooral om een zekere seksuele uitstraling. Die heeft Lafayette, op een grappige manier en Franklin op een zieke, maar ook zwartgallig-grappige manier. Alcide is gewoon...lekker. Eric is sexy door zijn onderkoelde, stoicijnse manier van doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef Reddiablo het volgende:
Franklin vind ik toch zo'n eng smerig mannetje... vinden jullie hem aantrekkelijk???
Eric.. en Alcide kan ik me nog voorstellen... maar die Franklin... magere fucking dopehead lijkt 'ie wel
Ik vind Jason veruit het sexiest juistquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eens. Maar die ouderwets-Engelse uitdrukkingen van hem vind ik wel charmant.
[..]
Het gaat mij niet alleen om uiterlijk, maar vooral om een zekere seksuele uitstraling. Die heeft Lafayette, op een grappige manier en Franklin op een zieke, maar ook zwartgallig-grappige manier. Alcide is gewoon...lekker. Eric is sexy door zijn onderkoelde, stoicijnse manier van doen.
Jason en Sam zien er leuk uit, maar hebben 'het' niet wat mij betreft.
Ieder zijn meugquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind Jason veruit het sexiest juist![]()
Zijn manier van doen
Zolang er vrouwen in die scenes voorkomen, heb ik nergens last vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:24 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ik heb de indruk dat best veel mensen "opgewonden" raken van bepaalde scènes. Zijn er hier mensen die daar voor uit durven te komen?
En daar zijn er zeker genoeg vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang er vrouwen in die scenes voorkomen, heb ik nergens last van
Inderdaad, ik vind Jason echt niets.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ieder zijn meugIk vind Jason echt een poepie. Maar niet echt hot..
quote:
lollll die had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef rena het volgende:
[..]
Dit gifje blijft briljant. Soort korte samenvatting van de serie
He's like, the cute guy you could be best friends with.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind Jason veruit het sexiest juist![]()
Zijn manier van doen
Ja, maar hij is niet uitgekookt, dus kan ie ook geen badass motherfucker zijn. Hij loopt gewoon zijn lul achterna op een primitieve manier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 04:17 schreef wonderer het volgende:
Jason en best friend? Die kerel loopt zijn lul achterna, die verraadt je als ie een beurt kan krijgen
In de boeken is hij wat minder macho dan in de serie. Ik vind eigenlijk allebei de karaters wel leuk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 04:17 schreef wonderer het volgende:
Jason en best friend? Die kerel loopt zijn lul achterna, die verraadt je als ie een beurt kan krijgen
Dat is me niet opgevallen, rond waar ongeveer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
O, iemand ook opgevallen dat in afl. 6 een 'Lost-muziekje' zit ? Zo'n spanningsmuziekje.
Ik soms ook wel, vooral de meest recente aflevering, daarvoor eigenlijk niet zo. De flasbacks met haar en Bill vond ik dan wel weer leuk.quote:
Vanaf minuut 51, waar Sookie en Tara vluchten, en duidelijker vanaf minuut 52:05 waar Sam de auto instapt om Tommy te zoeken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:28 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat is me niet opgevallen, rond waar ongeveer?
Lorena heeft trouwens een prachtige outfit aan de laatste aflevering. Kokerrokjes.
Ik kreeg ook al een Lost gevoelquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vanaf minuut 51, waar Sookie en Tara vluchten, en duidelijker vanaf minuut 52:05 waar Sam de auto instapt om Tommy te zoeken.
Nee... afleveringen worden uitgezonden op zondag en zijn dan maandag te downloaden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Morgen de nieuwe aflevering toch?
Jij kijkt ze niet live?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee... afleveringen worden uitgezonden op zondag en zijn dan maandag te downloaden.
Ik heb geen HBO.quote:
Nou ja, ik woon in Amerika en dat weet Sitethief, dus zo'n rare vraag is het nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar geen beschikking toe?En het is ook nog eens vet laat.
Dat moet Forks zijnquote:
Maar kun jij het dan niet op de site van HBO kijken, of Hulu? Wij kunnen dat niet omdat we buiten de VS wonen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik woon in Amerika en dat weet Sitethief, dus zo'n rare vraag is het niet
En wat versta je precies onder 'heftiger'? Ik denk dat ik het wel weet, maargoed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:26 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dat de verhaallijn rondJessica
wel wat heftiger mag!
Geen van beide sites heeft volledige afleveringen. Dus ik download gewoon, net als julliequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:40 schreef June. het volgende:
[..]
Maar kun jij het dan niet op de site van HBO kijken, of Hulu? Wij kunnen dat niet omdat we buiten de VS wonen..
Echt? Dat wist ik niet, wat dom zeg. Dacht dat het gewoon een soort van uitzendinggemist was haha.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen van beide sites heeft volledige afleveringen. Dus ik download gewoon, net als jullie
Woah.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef Redisformurder het volgende:
Alcide kijkt hier écht alsof hij je elk moment aan stukken kan rijten.![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk eigenlijk nooit dit soort dingen, omdat ik me altijd wil laten verassen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 05:44 schreef luffyd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
joahquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Die van Snoop Dogg is hier wel bekend neem ik aan?:
Ik kwam niet meer bijquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:31 schreef Zhenar het volgende:
Die sms scene blijft echt de briljantste van dit seizoen![]()
![]()
![]()
Keuzes keuzesquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:16 schreef rena het volgende:
[..]
Woah.Ik vind hem bijna lekkerder dan Eric Northman. Bijna.
Nee getsie zeg. Enge zeurpiet.quote:
Ik heb die begintune als beltoon op mijn gsmquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:38 schreef June. het volgende:
Nieuwe aflevering![]()
Heerlijk ook die begintune:
♪ When you came in, the air went out
And every shadow
Filled up with doubt
I don't know who you think you are
But before the night is through
I wanna do bad things with you... ♪
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:41 schreef wonderer het volgende:
Ik weet van de helft van de personages niet wie ze zijnNa aflevering 13 alles maar weer achter elkaar kijken, misschien dat ik het dan wel snap
De verhaallijnen niet, maar als je niet weet wie de personages zijn (al die blonde mutsen lijken op elkaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef June. het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn die verhaallijnen toch niet?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:41 schreef wonderer het volgende:
Ik weet van de helft van de personages niet wie ze zijnNa aflevering 13 alles maar weer achter elkaar kijken, misschien dat ik het dan wel snap
Hij fikt niet in drie seconden helemaal af (zag je ook al in seizoen 1, waar hij van zijn huis naar Sookies huis wist te lopen overdag. Wel helemaal verbrand, maar niet tot as. En misschien was hij door het voeden (Sookies bloed is speciaal tenslotte) nog net iets beter bestand tegen de zon.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
Was weer lekker smerig inderdaad. Maar, hoezo kan Bill ineens in de zon dan? Ik dacht: ah, dat was Bill, eindelijk
Ja, DIE weet ik wel. Maar wie is Summer?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:25 schreef Empathologica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan? Even snel geknipt en geplaktEn ben Lorena vergeten en die bitch van Cooter.
Summer zag je in de vorige aflevering, daar had Hoyt soort van een date mee. Jessica zag dat, maar toen kwam Tommy met die mooie quote "He's little league. You're a smoking hot vampire. You're the Majors".quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, DIE weet ik wel. Maar wie is Summer?En waar kwam Hadley ineens vandaan? En wie was die junkie die Jason heeft gearresteerd blijkbaar?
Maar bedankt voor de moeite
Hmm. Oke. Toch jammer, het was zo fijn geweestquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij fikt niet in drie seconden helemaal af (zag je ook al in seizoen 1, waar hij van zijn huis naar Sookies huis wist te lopen overdag. Wel helemaal verbrand, maar niet tot as. En misschien was hij door het voeden (Sookies bloed is speciaal tenslotte) nog net iets beter bestand tegen de zon.
Klopt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Hadley zat geloof ik ook even in seizoen 2.
Nice! Maar de Magister staat er niet bij. Daar raakte ik net wel even van in de war, was vergeten dat hij juist Pam had.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:25 schreef Empathologica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan? Even snel geknipt en geplaktEn ben Lorena vergeten en die bitch van Cooter.
Aww Talbot zal een hissy-fit krijgen! Of mss neemt hij wraak met Ericquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe de man van de koning reageert als hij hoort dat de koning nog een keer getrouwd is. Hij flipt nogal snel meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |