Och, morgen zal het wel een Toppertje-like uitzending worden met alleen maar The Coral, dus een beetje opsparen is wel zo slim natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Sersjee het volgende:
Wat de...? Een heel uur zonder the Coral?! Schande!
word die zo gepusht door Rob dan, want in dat gevalquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Sersjee het volgende:
Wat de...? Een heel uur zonder the Coral?! Schande!
Heb het zelf helaas ook niet gehoord. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:30 schreef themauster het volgende:
Nou heb ik het verhaal van Rob gemist omdat ik een collega wat moest uitleggenwaar ging het nou precies over?
Niet veel bijzonders. In feite herhaalde hij alleen wat hij al eerder gezegd heeft + zijn reden om naar Powned over te stappen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:30 schreef themauster het volgende:
Nou heb ik het verhaal van Rob gemist omdat ik een collega wat moest uitleggenwaar ging het nou precies over?
Als je hun album hoort is het net een album uit de jaren 60quote:
klopt, al blijf ik de vroege Coral de beste vinden, Dreaming of You blijft een van mijn favoriete liedjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je hun album hoort is het net een album uit de jaren 60
Klopt dan hoef ik niet naar hem te luisterenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi. Laat hem maar lekker in het weekend blijven want daar past hij veel beter.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Klopt dan hoef ik niet naar hem te luisteren
En geef hem dan maar 4 tot 7 uurquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi. Laat hem maar lekker in het weekend blijven want daar past hij veel beter.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:24 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En geef hem dan maar 4 tot 7 uur![]()
's morgens wel te verstaan...
quote:
Doe dan requestsquote:Marijke Roskam
We doen vanavond "De Nacht van de Waan". Het onderwerp bepaal je zelf, ons antwoord is "Inderdaad, verschrikkelijk!" Spui je verhaal op 3333
Echt he, ik zet de radio en ik hoor die plaat, puur geluksmomentje...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:18 schreef Captain_Slow het volgende:
SIA, die heb ik echt heeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer gehoord, mooi om hem weer eens te horen
quote:Nog een paar dagen geduld! RT @FredSmit73: RT @GillStatie: Wanneer wordt er eigenlijk meer bekend gemaakt over de nieuwe #3fm programmering?
Spannend!quote:
Firefoxquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:00 schreef gerbenp het volgende:
GEEKTALK: Even Firefox 4.0 Beta 2 testen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Firefox. Veel trager vind je de browsers niet
.
Probeer Chrome es.
Ik hoorde weer Shakira in de sportschool. Dat is leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef alors het volgende:
Die ah ah ah ah uh ah reclame van Shakira voor die auto is echt zooooo irritantdacht je dat je er vanaf was, gaan ze hem gewoon weer gebruiken
Chrome is inderdaad sneller, maar heb je er ook aan gedacht je Internetverbinding te tweaken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Probeer Chrome es.
Chrome werkt echt heerlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Probeer Chrome es.
Ik vind de 15 megabyte per seconde die ik hier haal wel rap genoegquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Chrome is inderdaad sneller, maar heb je er ook aan gedacht je Internetverbinding te tweaken?
* Ofyles2een tijd geleden Trickled had geïnstalleerd en de download- en uploadsnelheid kan afknijpen of openrukken...
Ik heb slechts ADSL die slechts 200 kB/s kan trekken, maar met de hacks heb ik de snelheid van mijn verbinding verdrie- tot verviervoudigd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de 15 megabyte per seconde die ik hier haal wel rap genoeg.
Dat dus, moet niks van de Twilightfilms hebben maar de soundtrack(s)quote:
Dat loont dan zekerquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb slechts ADSL die slechts 200 kB/s kan trekken, maar met de hacks heb ik de snelheid van mijn verbinding verdrie- tot verviervoudigd.
Amen !quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat dus, moet niks van de Twilightfilms hebben maar de soundtrack(s)![]()
Ik word nog steeds ontiegelijk blij van Fascination. Blijvertje!quote:
Niet waar BNN komt op die plek dat heeft Rob vanmiddag verteld en het werd ook geen Timurquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht.. Ekdom naar 12:00 - 14:00 (http://www.radiofreak.nl/(...)rmaak-morgen-op-3FM/)
QFT !quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik word nog steeds ontiegelijk blij van Fascination. Blijvertje!
Ik vind het een mooie plek voor Rudy! laat maar komen de nieuwe programmeringquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Niet waar BNN komt op die plek dat heeft Rob vanmiddag verteld en het werd ook geen Timur
Ik wordt er nog blijer de blijer van, want ik ben al zo blij ei!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik word nog steeds ontiegelijk blij van Fascination. Blijvertje!
was bedoeld voor Sersjeequote:
ywquote:
Dat, of ze zitten iets uit te testen. Dat kan ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:21 schreef gerbenp het volgende:
Veenstra op 101TV te zien, storing zeker?
Of metmichiel komt als STL is gewoon op 101TV?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat, of ze zitten iets uit te testen. Dat kan ook.
quote:Godverdegodver. De plek waar ik op aasde binnen #3FM heb ik niet gekregen. Einde oefening na september.
was het eerste wat ik deed natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
Reageer ff anders ook op twitter voor 'm
Echt heel heel erg klote... Ik baal er echt van...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:36 schreef -Hans- het volgende:
Bush is dan wel weer ff tof, maar wat een nieuws zeg. Dramatisch dit.
Same here, en dan gaat kevin ook al weg, ook maricha en rudy al. Who's next?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
was het eerste wat ik deed natuurlijk
En op twitter moet je daar eens kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit is kut, laat die hoge heren de reacties hier nog maar eens lezen voor ze Rudy eruitkicken
Het gaat zoveel ingewikkelder dan via 'hoge heren' helaas. Rudy zit bij een omroep die het bestel moet verlaten en dan moet je maar mazzel hebben om ergens anders aan te kunnen kloppen, helemaal als andere omroepen ook moeten inleveren..... Zuur, maar helaas niet anders in dit bestel...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit is kut, laat die hoge heren de reacties hier nog maar eens lezen voor ze Rudy eruitkicken
Het is zo onterecht ook dat bepaalde jocks (zal geen namen noemen) gewoon blijven zitten terwijl zo'n topper vanaf september niet meer is te horen. Ben voor het moment wel klaar met 3FM. Schakel om 22:00 wel in. Wat een fuckzooi.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
Echt heel heel erg klote... Ik baal er echt van...
Leuk is anders idd, goede en getalenteerde jongen. Maar eerlijk is eerlijk, het was toen bekend werd dat LLINK weg moet al een long shot voor hem....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:43 schreef gerbenp het volgende:
Veenstra, heb je het er moelijk mee dat Rudy weg gaat (ofbeniknouzogek?)
Sinds dat bekend werd was het inderdaad voor Rudy zoeken geblazen naar een nieuwe baan, en dat dat niet lukt is op een overvolle zender als 3FM niet zo heel raar. Zag het ook al wel aan komen, al blijft het erg jammer natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Leuk is anders idd, goede en getalenteerde jongen. Maar eerlijk is eerlijk, het was toen bekend werd dat LLINK weg moet al een long shot voor hem....
Toen had ik ook al inderdaad zo'n gevoel dat het misschien ook inderdaad einde verhaal voor hem was. Toen zat nog wel misschien het verhaal de nieuwe omroep er in. maar nu dus niet meer..quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Leuk is anders idd, goede en getalenteerde jongen. Maar eerlijk is eerlijk, het was toen bekend werd dat LLINK weg moet al een long shot voor hem....
* Ofyles2per direct zijn sinds vrijdag geldende nooddienstregeling compleet schrapt, er habe fertig. Hij stapt over naar de concurrenten...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verdomme !!!!![]()
![]()
Een zwarte dag voor 3FM. Kudzooi.
Ja eigenlijk wel. Groot nadeel van het omroepbestel. Dat Llink eruit vliegt is terecht, het gaat nu ten koste van de goede personen helaas.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal zo idd met dit unieke systeem, maar als luisteraar baal ik er van dat goede mensen op deze manier weg oeten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het gaat zoveel ingewikkelder dan via 'hoge heren' helaas. Rudy zit bij een omroep die het bestel moet verlaten en dan moet je maar mazzel hebben om ergens anders aan te kunnen kloppen, helemaal als andere omroepen ook moeten inleveren..... Zuur, maar helaas niet anders in dit bestel...
BIj 538 hebben ze nog een vacature voor de middagshowquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal zo idd met dit unieke systeem, maar als luisteraar baal ik er van dat goede mensen op deze manier weg oeten.
Aan de andere kant: talent moet ook ergens anders aan de bak kunnen komen
Dan maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
BIj 538 hebben ze nog een vacature voor de middagshow
Ik denk dat Rudy meer een type is voor Kink FMquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
BIj 538 hebben ze nog een vacature voor de middagshow
C&S hebben onlangs hun contract verlengt, die blijven echt wel hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan maarCoen en Sander en ophoepelen naar 538 en dan maar Rudy in het C&S tijdslot
?
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Rudy moet je ook niet 's middags gaan dwingen om dingen als Jacqueline Govaert en Kane te draaien. Die moet gewoon in de avond lekker nieuwe muziek laten horen.
Nou dat gaat toch nooit gebeuren op de zogenaamde Drivetime uren hoort nou eenmaal een soort kletsprogrammasquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan maarCoen en Sander en ophoepelen naar 538 en dan maar Rudy in het C&S tijdslot
?
Daar is waar ik nu ook naartoe ga.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat Rudy meer een type is voor Kink FM
ik luister er ook vaak naar ochtendshow met Jan Douwe Kroeske is helaas niet te doen die draait me te vaak begrafenisplaten, tussen 10 en 12 zit er een vreselijke blije muts dus haak ik ook af tussen 2 en 4 zit Martijn Biemans die je zondag kon horen op 3FM erg goede dj maar tussen 4 en 7 vind ik dan weer niks sinds Arjen Grolleman is overledenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar is waar ik nu ook naartoe ga.
Ik vind die zender een verademing: de hele dag worden de nummers vlot achter elkaar gespeeld. Dit ondanks twee reclameblokken in de doordeweekse ochtend- en middaguren.
De omroepen nemen DJ's aan en kunnen inschrijven op een tijdslot om daar een programma te laten maken door een van hun DJ's. Daarbij dient er dus rekening gehouden te worden met het aantal leden van een omroep (= meer zenduren, dus meer programma's).quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Michiel, ik heb een vraag! Hoe wordt bepaald wie mogen blijven? Bijvoorbeeld Rob Stenders, was te oud (zei hij in zijn programma vanmiddag), maar is imo wel een hele goede DJ, ik vind het altijd tof om naar zijn programma te luisteren. Rudy dan, die moet weg omdat er geen plaats is en LLiNK niet meer bestaat/ophoudt te bestaan. Maar verder, hoe zit dat als ik vragen mag? Of mag je daar niets over kwijt?
Want ik lees hier veel dat mensen bepaalde DJ's niet (of wel) goed vinden, maar veel van die DJ's blijven er. Nu zeg ik niet dat dit forum representatief is voor de rest van Nederland, maar stel. Wordt daar ook naar gekeken? Of is het puur de 'hoge heren + ingewikkelde dingen' die hierover beslissen?
is natuurlijk ook wel zo, maar je moet toch iemand hebben om de schuld te gevenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het gaat zoveel ingewikkelder dan via 'hoge heren' helaas. Rudy zit bij een omroep die het bestel moet verlaten en dan moet je maar mazzel hebben om ergens anders aan te kunnen kloppen, helemaal als andere omroepen ook moeten inleveren..... Zuur, maar helaas niet anders in dit bestel...
Ah oké. Het gaat dus meer per omroep wie er weggaat? Dus als BNN kapt moeten C&S weg?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De omroepen nemen DJ's aan en kunnen inschrijven op een tijdslot om daar een programma te laten maken door een van hun DJ's. Daarbij dient er dus rekening gehouden te worden met het aantal leden van een omroep (= meer zenduren, dus meer programma's).
Ja, want omdat LLiNK moet stoppen moet Rudy nu dus ook weg, tenzij 'ie over kon stappen naar een andere omroep... maar dat is dus niet gelukt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah oké. Het gaat dus meer per omroep wie er weggaat? Dus als BNN kapt moeten C&S weg?
Ja oké, maar had me even niet gerealiseerd dat de andere DJ's ook bij verschillende omroepen zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, want omdat LLiNK moet stoppen moet Rudy nu dus ook weg, tenzij 'ie over kon stappen naar een andere omroep... maar dat is dus niet gelukt.
Dat. Vrij briljante uitvoering!quote:
Je MOET het echt even checken later op youtube, Lola Kite covert Shaggy's It wasn't me, heel tofquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd wat er op de radio is.Heb geen zin om de stream aan te doen en mijn radio zit ingepakt voor Eindhoven.
Ga ik even youtuben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Je MOET het echt even checken, Lola Kite covert Shaggy's It wasn't me, heel tof
Dank je. Lief!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Corton mag van mij stiekem ook wel in de ochtend/middag.
Kusje voor Hans. Misschien gaat het meevallen.![]()
Oh daar had ik helemaal overheen gelezen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Nee nog niet nee, er staat ook 'later'
Ja ik had het 1 nanoseconde later aangepast, maar toen had je al gequotequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh daar had ik helemaal overheen gelezen.
Oh, ik ben niet achterlijk dan. Yay haha.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik had het 1 nanoseconde later aangepast, maar toen had je al gequote
Roel, ik mis een vrouwelijke touch aan de afbeeldingen die je post.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Sláinte.
Iets met zwart goud en good for you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik mis vooral een inhoudelijk en doordachte reactie van Roel over de huidige gang van zaken. En die hoeft niet negatief te zijn, maar ben wel benieuwd naar de mening van Roel. Hij loopt hier immers ook al een tijd rond.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Roel, ik mis een vrouwelijke touch aan de afbeeldingen die je post.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef alors het volgende:
Ik weet de laatste van de sjekpot!!!Da's zo'n fijn nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat een ieder er pas echt wat over kan zeggen op het moment dat je weet hoe de nieuwe programmering er uit gaat zien en je dus weet door wie Rudy (soort van) vervangen wordt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik mis vooral een inhoudelijk en doordachte reactie van Roel over de huidige gang van zaken. En die hoeft niet negatief te zijn, maar ben wel benieuwd naar de mening van Roel. Hij loopt hier immers ook al een tijd rond.
Erggg lekker idd!quote:
De ultieme zomeravond chillplaat wat mij betreftquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Gorillaz !!!!!!!!!! zo, hier knapt een mens van op. Veenstra. Super tof dat je 'm blijft draaien.
Je hebt wel een punt natuurlijk (Michiel schreef het ook al), maar er zijn wel een aantal dingen wel bekend en daar kan je best wat over roepen natuurlijk. Feit is inderdaad dat het zwaar klote is voor Rudy en wat mij betreft heel 3FM. Zal mij nu eigenlijk nog een worst wezen hoe de programmering eruit komt te zien. Als er maar een andere ochtendshow komt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik denk dat een ieder er pas echt wat over kan zeggen op het moment dat je weet hoe de nieuwe programmering er uit gaat zien en je dus weet door wie Rudy (soort van) vervangen wordt.
Feit is dat het kut is voor Rudy, want hij's een toffe dj. Maar misschien worden we wel aangenaam verrast. Je weet het niet.
Heb Roel hoog zittenquote:Edit: En daarbij, "inhoudelijk" en "doordacht"? Van Roel?! Vraag je nou niet een beetje veel?![]()
Eensch !quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
De ultieme zomeravond chillplaat wat mij betreft
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Edit: En daarbij, "inhoudelijk" en "doordacht"? Van Roel?! Vraag je nou niet een beetje veel?![]()
Jij mag nooit meer raden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Ah, tweede keer The Feeling op de radio vandaag.
Zou het ook een link met Maricha hebben? Vandaag is d'r laatste normale uitzending namelijk.
Love it when you callquote:
Zeker! Er zijn btw ook weleens requests speciaal voor Maricha gedaan, waaronder een (toen nog) albumtrack van Mika.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Sersjee het volgende:
En het is gewoon een heel tof liedje. Dat ook.
ik had ook nog ff moeten bellenquote:
morgen nog wel hequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aah laatste dag MarichaIk moet echt vaker in dit topic komen. Toch nog maar eventjes de radio aan dan.
Speciaal voor jou kijk ik de stream.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
morgen nog wel he
laatste studio dan
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Wow, mooi moment net met Michiel en Rudy.
Ik citeer m'n eigen sms: "The Feeling - Love it when you call. Voor Maricha uiteraard!" Maar dat laatste hoefde ik er van Maricha niet bij te zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker! Er zijn btw ook weleens requests speciaal voor Maricha gedaan, waaronder een (toen nog) albumtrack van Mika.
[update]
Even m'n archief in gedoken en het fragment erbij gehaald: http://upload.3fmfan.nl/f(...)_jubileummaricha.mp3
wordt niet meer opgenomen....quote:
Two Door Cinema Club.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Timo20 het volgende:
Van wie was die laatste plaat? altijd als die er op is mis ik de aan-/ afkondiging....
En de naam van de track?quote:
Leuk als je zo af en toe even komt buurtenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Maricha het volgende:
Morgen heb ik denk ik geen tijd, dus zeg het nu vast:
ik ga jullie missen! Maar gelukkig kans ik thuis ook op FOK! komen en zal ik af en toe komen buurten
Dank voor alle leuke reacties e.d. de afgelopen jaren. Is bijzonder
Merciquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Maar je moet het album kopen, supersuperleuk.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maricha, heb je al iets nieuws gevonden eigenlijk? Het is vast al gezegd maar ik heb dus niet zoveel gelezen de afgelopen weken/dagen.
Oh niet dus.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk als je zo af en toe even komt buurten. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan! Erg jammer dat er een eind komt aan een mooie periode. Zal je stem gaan missen !!!
Jij ook bedankt voor je reacties hier, daar bleek altijd een enorme betrokkenheid uit. Als ik hier zat te klagen dat er een badeend nog niet bezorgd was dan had ik binnen no-time een PM van jequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Maricha het volgende:
ik ga jullie missen! Maar gelukkig kans ik thuis ook op FOK! komen en zal ik af en toe komen buurten
Wtf je bent de eerste ! het valt mij nu ook pas opquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Uhm wtf, #3160?
Ik schrok me dood, 10 topics op één dag
Dat was sinds haar eerste dag al duidelijk, want ze is aangenomen als tijdelijke invaller van Sharid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:08 schreef alors het volgende:
NeeeeeeeeeMarijke ook al weg. Nou dan kan 3fm wel helemaal uit 's avonds
Sharidquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was sinds haar eerste dag al duidelijk, want ze is aangenomen als tijdelijke invaller van Sharid.
Ik had gehoopt dat 'de hoge heren' hadden ingezien dat Marijke veel beter/slimmer/grappiger en leuker is dan Sharid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was sinds haar eerste dag al duidelijk, want ze is aangenomen als tijdelijke invaller van Sharid.
Dat dusquote:
Toffe trackquote:
Lovende reacties waren dik verdiend, en word inderdaad geen vreemdequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Maricha het volgende:
datquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Maar je moet het album kopen, supersuperleuk.
en dat al helemaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ze live zien, want ze zijn geweldig.
Idd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Heb nooit veel gehad met rap, maar soms heb je van die toppers, dit nummer is er één van
luisteren die niet allemaal naar 100%nl danquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:22 schreef gerbenp het volgende:
Ik moest lachen. Ik zag zojuist iemand met een 3FM Tshirt bij sms6 (rondje zappen xD)
Wat een baas iddquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Van Emotionele woorden naar schijten op een mengtafel, alleen bij Rudy![]()
![]()
Gaaf man! bij deze plaat droom ik ook helemaal weg. Zo onwijs mooi dit. De YouTube opname heb ik al 15x gezien ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:36 schreef Timo20 het volgende:
No sound but the wind - live op Werchter![]()
![]()
![]()
Prachtig.... vanmorgen op weg naar m`n werk (om fucking 05.45uur!!) ook op Stu Bru gehoord. Kippenvel momentje, zo `s ochtends vroeg.
tof, hoezo dat dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kom over 3 kwartier op de radio als ik dan nog wakker ben.
Ik dacht even Crookers alsin Crookers. Vanneh het nummer Knobbers bijvoorbeeld. En toen hoorde ik was ze zeiden.quote:
Haha lolquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dacht even Crookers alsin Crookers. Vanneh het nummer Knobbers bijvoorbeeld. En toen hoorde ik was ze zeiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |