Och, morgen zal het wel een Toppertje-like uitzending worden met alleen maar The Coral, dus een beetje opsparen is wel zo slim natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Sersjee het volgende:
Wat de...? Een heel uur zonder the Coral?! Schande!
word die zo gepusht door Rob dan, want in dat gevalquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Sersjee het volgende:
Wat de...? Een heel uur zonder the Coral?! Schande!
Heb het zelf helaas ook niet gehoord. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:30 schreef themauster het volgende:
Nou heb ik het verhaal van Rob gemist omdat ik een collega wat moest uitleggenwaar ging het nou precies over?
Niet veel bijzonders. In feite herhaalde hij alleen wat hij al eerder gezegd heeft + zijn reden om naar Powned over te stappen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:30 schreef themauster het volgende:
Nou heb ik het verhaal van Rob gemist omdat ik een collega wat moest uitleggenwaar ging het nou precies over?
Als je hun album hoort is het net een album uit de jaren 60quote:
klopt, al blijf ik de vroege Coral de beste vinden, Dreaming of You blijft een van mijn favoriete liedjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je hun album hoort is het net een album uit de jaren 60
Klopt dan hoef ik niet naar hem te luisterenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi. Laat hem maar lekker in het weekend blijven want daar past hij veel beter.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Klopt dan hoef ik niet naar hem te luisteren
En geef hem dan maar 4 tot 7 uurquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi. Laat hem maar lekker in het weekend blijven want daar past hij veel beter.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:24 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En geef hem dan maar 4 tot 7 uur![]()
's morgens wel te verstaan...
quote:
Doe dan requestsquote:Marijke Roskam
We doen vanavond "De Nacht van de Waan". Het onderwerp bepaal je zelf, ons antwoord is "Inderdaad, verschrikkelijk!" Spui je verhaal op 3333
Echt he, ik zet de radio en ik hoor die plaat, puur geluksmomentje...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:18 schreef Captain_Slow het volgende:
SIA, die heb ik echt heeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer gehoord, mooi om hem weer eens te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |