Jij mag nooit meer raden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Ah, tweede keer The Feeling op de radio vandaag.
Zou het ook een link met Maricha hebben? Vandaag is d'r laatste normale uitzending namelijk.
Love it when you callquote:
Zeker! Er zijn btw ook weleens requests speciaal voor Maricha gedaan, waaronder een (toen nog) albumtrack van Mika.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Sersjee het volgende:
En het is gewoon een heel tof liedje. Dat ook.
ik had ook nog ff moeten bellenquote:
morgen nog wel hequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aah laatste dag MarichaIk moet echt vaker in dit topic komen. Toch nog maar eventjes de radio aan dan.
Speciaal voor jou kijk ik de stream.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
morgen nog wel he
laatste studio dan
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Wow, mooi moment net met Michiel en Rudy.
Ik citeer m'n eigen sms: "The Feeling - Love it when you call. Voor Maricha uiteraard!" Maar dat laatste hoefde ik er van Maricha niet bij te zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker! Er zijn btw ook weleens requests speciaal voor Maricha gedaan, waaronder een (toen nog) albumtrack van Mika.
[update]
Even m'n archief in gedoken en het fragment erbij gehaald: http://upload.3fmfan.nl/f(...)_jubileummaricha.mp3
wordt niet meer opgenomen....quote:
Two Door Cinema Club.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Timo20 het volgende:
Van wie was die laatste plaat? altijd als die er op is mis ik de aan-/ afkondiging....
En de naam van de track?quote:
Leuk als je zo af en toe even komt buurtenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Maricha het volgende:
Morgen heb ik denk ik geen tijd, dus zeg het nu vast:
ik ga jullie missen! Maar gelukkig kans ik thuis ook op FOK! komen en zal ik af en toe komen buurten
Dank voor alle leuke reacties e.d. de afgelopen jaren. Is bijzonder
Merciquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Maar je moet het album kopen, supersuperleuk.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maricha, heb je al iets nieuws gevonden eigenlijk? Het is vast al gezegd maar ik heb dus niet zoveel gelezen de afgelopen weken/dagen.
Oh niet dus.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk als je zo af en toe even komt buurten. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan! Erg jammer dat er een eind komt aan een mooie periode. Zal je stem gaan missen !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |