Oh, ik ben niet achterlijk dan. Yay haha.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik had het 1 nanoseconde later aangepast, maar toen had je al gequote
Roel, ik mis een vrouwelijke touch aan de afbeeldingen die je post.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Sláinte.
Iets met zwart goud en good for you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik mis vooral een inhoudelijk en doordachte reactie van Roel over de huidige gang van zaken. En die hoeft niet negatief te zijn, maar ben wel benieuwd naar de mening van Roel. Hij loopt hier immers ook al een tijd rond.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Roel, ik mis een vrouwelijke touch aan de afbeeldingen die je post.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef alors het volgende:
Ik weet de laatste van de sjekpot!!!Da's zo'n fijn nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat een ieder er pas echt wat over kan zeggen op het moment dat je weet hoe de nieuwe programmering er uit gaat zien en je dus weet door wie Rudy (soort van) vervangen wordt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik mis vooral een inhoudelijk en doordachte reactie van Roel over de huidige gang van zaken. En die hoeft niet negatief te zijn, maar ben wel benieuwd naar de mening van Roel. Hij loopt hier immers ook al een tijd rond.
Erggg lekker idd!quote:
De ultieme zomeravond chillplaat wat mij betreftquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Gorillaz !!!!!!!!!! zo, hier knapt een mens van op. Veenstra. Super tof dat je 'm blijft draaien.
Je hebt wel een punt natuurlijk (Michiel schreef het ook al), maar er zijn wel een aantal dingen wel bekend en daar kan je best wat over roepen natuurlijk. Feit is inderdaad dat het zwaar klote is voor Rudy en wat mij betreft heel 3FM. Zal mij nu eigenlijk nog een worst wezen hoe de programmering eruit komt te zien. Als er maar een andere ochtendshow komt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik denk dat een ieder er pas echt wat over kan zeggen op het moment dat je weet hoe de nieuwe programmering er uit gaat zien en je dus weet door wie Rudy (soort van) vervangen wordt.
Feit is dat het kut is voor Rudy, want hij's een toffe dj. Maar misschien worden we wel aangenaam verrast. Je weet het niet.
Heb Roel hoog zittenquote:Edit: En daarbij, "inhoudelijk" en "doordacht"? Van Roel?! Vraag je nou niet een beetje veel?![]()
Eensch !quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
De ultieme zomeravond chillplaat wat mij betreft
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Edit: En daarbij, "inhoudelijk" en "doordacht"? Van Roel?! Vraag je nou niet een beetje veel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |