ik luister er ook vaak naar ochtendshow met Jan Douwe Kroeske is helaas niet te doen die draait me te vaak begrafenisplaten, tussen 10 en 12 zit er een vreselijke blije muts dus haak ik ook af tussen 2 en 4 zit Martijn Biemans die je zondag kon horen op 3FM erg goede dj maar tussen 4 en 7 vind ik dan weer niks sinds Arjen Grolleman is overledenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar is waar ik nu ook naartoe ga.
Ik vind die zender een verademing: de hele dag worden de nummers vlot achter elkaar gespeeld. Dit ondanks twee reclameblokken in de doordeweekse ochtend- en middaguren.
De omroepen nemen DJ's aan en kunnen inschrijven op een tijdslot om daar een programma te laten maken door een van hun DJ's. Daarbij dient er dus rekening gehouden te worden met het aantal leden van een omroep (= meer zenduren, dus meer programma's).quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Michiel, ik heb een vraag! Hoe wordt bepaald wie mogen blijven? Bijvoorbeeld Rob Stenders, was te oud (zei hij in zijn programma vanmiddag), maar is imo wel een hele goede DJ, ik vind het altijd tof om naar zijn programma te luisteren. Rudy dan, die moet weg omdat er geen plaats is en LLiNK niet meer bestaat/ophoudt te bestaan. Maar verder, hoe zit dat als ik vragen mag? Of mag je daar niets over kwijt?
Want ik lees hier veel dat mensen bepaalde DJ's niet (of wel) goed vinden, maar veel van die DJ's blijven er. Nu zeg ik niet dat dit forum representatief is voor de rest van Nederland, maar stel. Wordt daar ook naar gekeken? Of is het puur de 'hoge heren + ingewikkelde dingen' die hierover beslissen?
is natuurlijk ook wel zo, maar je moet toch iemand hebben om de schuld te gevenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het gaat zoveel ingewikkelder dan via 'hoge heren' helaas. Rudy zit bij een omroep die het bestel moet verlaten en dan moet je maar mazzel hebben om ergens anders aan te kunnen kloppen, helemaal als andere omroepen ook moeten inleveren..... Zuur, maar helaas niet anders in dit bestel...
Ah oké. Het gaat dus meer per omroep wie er weggaat? Dus als BNN kapt moeten C&S weg?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De omroepen nemen DJ's aan en kunnen inschrijven op een tijdslot om daar een programma te laten maken door een van hun DJ's. Daarbij dient er dus rekening gehouden te worden met het aantal leden van een omroep (= meer zenduren, dus meer programma's).
Ja, want omdat LLiNK moet stoppen moet Rudy nu dus ook weg, tenzij 'ie over kon stappen naar een andere omroep... maar dat is dus niet gelukt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah oké. Het gaat dus meer per omroep wie er weggaat? Dus als BNN kapt moeten C&S weg?
Ja oké, maar had me even niet gerealiseerd dat de andere DJ's ook bij verschillende omroepen zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, want omdat LLiNK moet stoppen moet Rudy nu dus ook weg, tenzij 'ie over kon stappen naar een andere omroep... maar dat is dus niet gelukt.
Dat. Vrij briljante uitvoering!quote:
Je MOET het echt even checken later op youtube, Lola Kite covert Shaggy's It wasn't me, heel tofquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd wat er op de radio is.Heb geen zin om de stream aan te doen en mijn radio zit ingepakt voor Eindhoven.
Ga ik even youtuben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Je MOET het echt even checken, Lola Kite covert Shaggy's It wasn't me, heel tof
Dank je. Lief!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Corton mag van mij stiekem ook wel in de ochtend/middag.
Kusje voor Hans. Misschien gaat het meevallen.![]()
Oh daar had ik helemaal overheen gelezen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Nee nog niet nee, er staat ook 'later'
Ja ik had het 1 nanoseconde later aangepast, maar toen had je al gequotequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh daar had ik helemaal overheen gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |