Echt heel heel erg klote... Ik baal er echt van...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:36 schreef -Hans- het volgende:
Bush is dan wel weer ff tof, maar wat een nieuws zeg. Dramatisch dit.
Same here, en dan gaat kevin ook al weg, ook maricha en rudy al. Who's next?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
was het eerste wat ik deed natuurlijk
En op twitter moet je daar eens kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit is kut, laat die hoge heren de reacties hier nog maar eens lezen voor ze Rudy eruitkicken
Het gaat zoveel ingewikkelder dan via 'hoge heren' helaas. Rudy zit bij een omroep die het bestel moet verlaten en dan moet je maar mazzel hebben om ergens anders aan te kunnen kloppen, helemaal als andere omroepen ook moeten inleveren..... Zuur, maar helaas niet anders in dit bestel...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit is kut, laat die hoge heren de reacties hier nog maar eens lezen voor ze Rudy eruitkicken
Het is zo onterecht ook dat bepaalde jocks (zal geen namen noemen) gewoon blijven zitten terwijl zo'n topper vanaf september niet meer is te horen. Ben voor het moment wel klaar met 3FM. Schakel om 22:00 wel in. Wat een fuckzooi.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
Echt heel heel erg klote... Ik baal er echt van...
Leuk is anders idd, goede en getalenteerde jongen. Maar eerlijk is eerlijk, het was toen bekend werd dat LLINK weg moet al een long shot voor hem....quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:43 schreef gerbenp het volgende:
Veenstra, heb je het er moelijk mee dat Rudy weg gaat (ofbeniknouzogek?)
Sinds dat bekend werd was het inderdaad voor Rudy zoeken geblazen naar een nieuwe baan, en dat dat niet lukt is op een overvolle zender als 3FM niet zo heel raar. Zag het ook al wel aan komen, al blijft het erg jammer natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Leuk is anders idd, goede en getalenteerde jongen. Maar eerlijk is eerlijk, het was toen bekend werd dat LLINK weg moet al een long shot voor hem....
Toen had ik ook al inderdaad zo'n gevoel dat het misschien ook inderdaad einde verhaal voor hem was. Toen zat nog wel misschien het verhaal de nieuwe omroep er in. maar nu dus niet meer..quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Leuk is anders idd, goede en getalenteerde jongen. Maar eerlijk is eerlijk, het was toen bekend werd dat LLINK weg moet al een long shot voor hem....
* Ofyles2per direct zijn sinds vrijdag geldende nooddienstregeling compleet schrapt, er habe fertig. Hij stapt over naar de concurrenten...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verdomme !!!!![]()
![]()
Een zwarte dag voor 3FM. Kudzooi.
Ja eigenlijk wel. Groot nadeel van het omroepbestel. Dat Llink eruit vliegt is terecht, het gaat nu ten koste van de goede personen helaas.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef MichielV het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal zo idd met dit unieke systeem, maar als luisteraar baal ik er van dat goede mensen op deze manier weg oeten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:41 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het gaat zoveel ingewikkelder dan via 'hoge heren' helaas. Rudy zit bij een omroep die het bestel moet verlaten en dan moet je maar mazzel hebben om ergens anders aan te kunnen kloppen, helemaal als andere omroepen ook moeten inleveren..... Zuur, maar helaas niet anders in dit bestel...
BIj 538 hebben ze nog een vacature voor de middagshowquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal zo idd met dit unieke systeem, maar als luisteraar baal ik er van dat goede mensen op deze manier weg oeten.
Aan de andere kant: talent moet ook ergens anders aan de bak kunnen komen
Dan maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
BIj 538 hebben ze nog een vacature voor de middagshow
Ik denk dat Rudy meer een type is voor Kink FMquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
BIj 538 hebben ze nog een vacature voor de middagshow
C&S hebben onlangs hun contract verlengt, die blijven echt wel hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan maarCoen en Sander en ophoepelen naar 538 en dan maar Rudy in het C&S tijdslot
?
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Rudy moet je ook niet 's middags gaan dwingen om dingen als Jacqueline Govaert en Kane te draaien. Die moet gewoon in de avond lekker nieuwe muziek laten horen.
Nou dat gaat toch nooit gebeuren op de zogenaamde Drivetime uren hoort nou eenmaal een soort kletsprogrammasquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan maarCoen en Sander en ophoepelen naar 538 en dan maar Rudy in het C&S tijdslot
?
Daar is waar ik nu ook naartoe ga.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat Rudy meer een type is voor Kink FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |