Jij ook bedankt voor je reacties hier, daar bleek altijd een enorme betrokkenheid uit. Als ik hier zat te klagen dat er een badeend nog niet bezorgd was dan had ik binnen no-time een PM van jequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Maricha het volgende:
Morgen heb ik denk ik geen tijd, dus zeg het nu vast:
ik ga jullie missen! Maar gelukkig kans ik thuis ook op FOK! komen en zal ik af en toe komen buurten
Dank voor alle leuke reacties e.d. de afgelopen jaren. Is bijzonder
Wtf je bent de eerste ! het valt mij nu ook pas opquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Uhm wtf, #3160?
Ik schrok me dood, 10 topics op één dag
Dat was sinds haar eerste dag al duidelijk, want ze is aangenomen als tijdelijke invaller van Sharid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:08 schreef alors het volgende:
NeeeeeeeeeMarijke ook al weg. Nou dan kan 3fm wel helemaal uit 's avonds
Sharidquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was sinds haar eerste dag al duidelijk, want ze is aangenomen als tijdelijke invaller van Sharid.
Ik had gehoopt dat 'de hoge heren' hadden ingezien dat Marijke veel beter/slimmer/grappiger en leuker is dan Sharid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was sinds haar eerste dag al duidelijk, want ze is aangenomen als tijdelijke invaller van Sharid.
Dat dusquote:
Toffe trackquote:
Lovende reacties waren dik verdiend, en word inderdaad geen vreemdequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef Maricha het volgende:
Morgen heb ik denk ik geen tijd, dus zeg het nu vast:
ik ga jullie missen! Maar gelukkig kans ik thuis ook op FOK! komen en zal ik af en toe komen buurten
Dank voor alle leuke reacties e.d. de afgelopen jaren. Is bijzonder
datquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Maar je moet het album kopen, supersuperleuk.
en dat al helemaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ze live zien, want ze zijn geweldig.
Idd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Heb nooit veel gehad met rap, maar soms heb je van die toppers, dit nummer is er één van
luisteren die niet allemaal naar 100%nl danquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:22 schreef gerbenp het volgende:
Ik moest lachen. Ik zag zojuist iemand met een 3FM Tshirt bij sms6 (rondje zappen xD)
Wat een baas iddquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Van Emotionele woorden naar schijten op een mengtafel, alleen bij Rudy![]()
![]()
Gaaf man! bij deze plaat droom ik ook helemaal weg. Zo onwijs mooi dit. De YouTube opname heb ik al 15x gezien ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:36 schreef Timo20 het volgende:
No sound but the wind - live op Werchter![]()
![]()
![]()
Prachtig.... vanmorgen op weg naar m`n werk (om fucking 05.45uur!!) ook op Stu Bru gehoord. Kippenvel momentje, zo `s ochtends vroeg.
tof, hoezo dat dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kom over 3 kwartier op de radio als ik dan nog wakker ben.
Ik dacht even Crookers alsin Crookers. Vanneh het nummer Knobbers bijvoorbeeld. En toen hoorde ik was ze zeiden.quote:
Haha lolquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dacht even Crookers alsin Crookers. Vanneh het nummer Knobbers bijvoorbeeld. En toen hoorde ik was ze zeiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |