quote:Nog een paar dagen geduld! RT @FredSmit73: RT @GillStatie: Wanneer wordt er eigenlijk meer bekend gemaakt over de nieuwe #3fm programmering?
Spannend!quote:
Firefoxquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:00 schreef gerbenp het volgende:
GEEKTALK: Even Firefox 4.0 Beta 2 testen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Firefox. Veel trager vind je de browsers niet
.
Probeer Chrome es.
Ik hoorde weer Shakira in de sportschool. Dat is leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef alors het volgende:
Die ah ah ah ah uh ah reclame van Shakira voor die auto is echt zooooo irritantdacht je dat je er vanaf was, gaan ze hem gewoon weer gebruiken
Chrome is inderdaad sneller, maar heb je er ook aan gedacht je Internetverbinding te tweaken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Probeer Chrome es.
Chrome werkt echt heerlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Probeer Chrome es.
Ik vind de 15 megabyte per seconde die ik hier haal wel rap genoegquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Chrome is inderdaad sneller, maar heb je er ook aan gedacht je Internetverbinding te tweaken?
* Ofyles2een tijd geleden Trickled had geïnstalleerd en de download- en uploadsnelheid kan afknijpen of openrukken...
Ik heb slechts ADSL die slechts 200 kB/s kan trekken, maar met de hacks heb ik de snelheid van mijn verbinding verdrie- tot verviervoudigd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de 15 megabyte per seconde die ik hier haal wel rap genoeg.
Dat dus, moet niks van de Twilightfilms hebben maar de soundtrack(s)quote:
Dat loont dan zekerquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb slechts ADSL die slechts 200 kB/s kan trekken, maar met de hacks heb ik de snelheid van mijn verbinding verdrie- tot verviervoudigd.
Amen !quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat dus, moet niks van de Twilightfilms hebben maar de soundtrack(s)![]()
Ik word nog steeds ontiegelijk blij van Fascination. Blijvertje!quote:
Niet waar BNN komt op die plek dat heeft Rob vanmiddag verteld en het werd ook geen Timurquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht.. Ekdom naar 12:00 - 14:00 (http://www.radiofreak.nl/(...)rmaak-morgen-op-3FM/)
QFT !quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik word nog steeds ontiegelijk blij van Fascination. Blijvertje!
Ik vind het een mooie plek voor Rudy! laat maar komen de nieuwe programmeringquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Niet waar BNN komt op die plek dat heeft Rob vanmiddag verteld en het werd ook geen Timur
Ik wordt er nog blijer de blijer van, want ik ben al zo blij ei!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik word nog steeds ontiegelijk blij van Fascination. Blijvertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |