Juup wat doe jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Juup© het volgende:
Is het mogelijk om er voor mij ook een te maken aub? Op basis van mijn huidige avatar
Kijken of het mogelijk is om nog iets leukers dan mijn huidige avatar (die al enorm leuk isquote:
Dan herken ik je straks niet meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijken of het mogelijk is om nog iets leukers dan mijn huidige avatar (die al enorm leuk is) te maken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:53 schreef Muks het volgende:
Ian, als je tijd over hebt, zou je dan een voor mij willen maken ? Mijn dank is groot !
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:11 schreef Joysa het volgende:
Oehhh ik wil er ook wel een, iets met bruin haar en als je iets van nagellak erbij in kan doen zou dat tof zijn
Hij doet het in volgorde van inspiratie.quote:
welk nummer ben ik? een metal midget graag \m/quote:
Je kan toch zien dat hij nog niet bij 30 juli is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
welk nummer ben ik? een metal midget graag \m/
ja, hij is echt super!! (alleen heeft de mijne kleinere oortjes, maar maakt niet uit)quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerlijk zeggen, valt hier een Shih tzu in te herkennen?Ik moest Google gebruiken
Top Ian!quote:
Geweldig !! Thanks !quote:
Ja super vet! bedankt man!quote:
Sorry ik was te voorbarig had niet op de datum van de eerste post van Muks gelet. Ik dacht dat hij na mij was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
welk nummer ben ik? een metal midget graag \m/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
iedereen die zich hier nog even doet melden
SPOILER: Foto van haar:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opnieuw? Ik ben mn vertrouwen in jou nog niet kwijt hoor ... hier nog een andere foto, maar missen de stoppelsquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus ik doe gewoon iedereen die zich hier nog even doet melden een nieuwe ava als ik tijd en zin en inspiratie heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mahlah op 02-08-2010 16:53:36 ]De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Weeh! Dáárom is dit leuk om te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:36 schreef Merlijn het volgende:
Ik ben nog ava-loos, dus als je zin en tijd hebt, leef je uit. iets met Merlijn, baard, puntmuts?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef mahlah het volgende:
[..]
Opnieuw? Ik ben mn vertrouwen in jou nog niet kwijt hoor ... hier nog een andere foto, maar missen de stoppelsIk ook niet! Het is die arrogante blik die me niet luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
En Zeroku krijgt een Bleach style anime ava, dus die moet pwnen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:42 schreef Reintji het volgende:
Dit topic zocht ik!
Mag ik achter aansluiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet! Het is die arrogante blik die me niet lukt
Dan meld ik me nog een keerquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is nog geen wachtlijstOmdat ik het idee heb dat de mensen die een tijdje geleden een aanvraag hebben gedaan er niet echt meer op zitten te wachten dus dan zou het zonde zijn om toch te gaan painten
Dus ik doe gewoon iedereen die zich hier nog even doet melden een nieuwe ava als ik tijd en zin en inspiratie heb
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hij moet ook gewoon van Urahara![]()
Working on it
Kan je mijn aandoenlijke kat toch doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is nog geen wachtlijstOmdat ik het idee heb dat de mensen die een tijdje geleden een aanvraag hebben gedaan er niet echt meer op zitten te wachten dus dan zou het zonde zijn om toch te gaan painten
Dus ik doe gewoon iedereen die zich hier nog even doet melden een nieuwe ava als ik tijd en zin en inspiratie heb
Absoluutquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan je mijn aandoenlijke kat toch doen
Geweldig! Thnx!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weeh! Dáárom is dit leuk om te doen
Easycakes
[ afbeelding ]
Ik zou er graag nog steeds ene willen, iets met mijn huidige avatar, of iets over Limburg. Alvast bedankt voor het delen van je kunst!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
dan meld ik me weer gewoonquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
alsjeblieft.... ik help Ian even dan gaat het wat sneller , die jongen heeft het harstikke drukquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef soapie het volgende:
Als je tijd en zin hebt. Ik zou een bijtje erg leuk vinden.....
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
alsjeblieft.... ik help Ian even dan gaat het wat sneller , die jongen heeft het harstikke druk
is deze goed?
[ link | afbeelding ]
sstttttttttquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Stom kind....je mag dat niet weggeven
volle maanvisquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Maanvis het volgende:
Inmiddels worden er ook wat icoontjes opnieuw in de 'remix' gegooid.
Vernueck hier iemands icoon.
En mij foto staat in wel in mijn foboquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:37 schreef Radobe het volgende:Mag ik ook?
alstublieft? Ik ben een meisje!
Nice!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
alsjeblieft.... ik help Ian even dan gaat het wat sneller , die jongen heeft het harstikke druk
is deze goed?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
![]()
Bedankt!
Zou je de haarkleur willen veranderen naar blond? En als het kan, iets meer meisjes-achtig...?
En kan je ook nog eentje maken o.b.v. mijn username, met blond lang haar? En chagrijnig natuurlijk?
Dan kijk ik of ik er zelf een gifje van kan maken, van die 2 avatars
Bedankt voor de moeite en ik vind het erg leuk dat jij er ook veel plezier van hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:57 schreef Techno het volgende:
Oh, een Ian_Nick-fied 7of9 lijkt me wel tof!
Nee prima dan houd ik mijn mond weerquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AbsoluutMaar ook die wil ik de tijd voor nemen, anders krijg je een standaard katje met een scheel oog
Het vraagt een beetje van je geduld omdat ik nogal druk ben op het moment
Over een week naar Nederland verhuizen vanuit Duitsland, genoeg te doen
En ondertussen heb ik ook nog gewoon een báán enzo
Je staat op de planningEn ik hoop dat je het nog leuk vind tegen de tijd dat ik er aan toe kom, dat kan vanavond zijn of morgen, ik geef liever geen garanties
Komt goed
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Juup© het volgende:
Is het mogelijk om er voor mij ook een te maken aub? Op basis van mijn huidige avatar
Ik ben voor je feaubeaux gegaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef Elvanera het volgende:
Wil je er ook eentje voor mij maken? Eentje die lijkt op één van de foto's in m'n fobo, lief uitziend meisje met een evil blik, of/en iets met een biertje in m'n hand (zit bij een studentenvereniging)? Alvast bedankt!
En volgens mij niet, en ik kan het wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef Deetch het volgende:
Volgens mij word ik nu toch echt overgeslagen.
Dan wacht ik gewoon ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En volgens mij niet, en ik kan het weten
quote:
Ooh! Wat lijkt ie goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben voor je feaubeaux gegaanAls je er graag nog een biertje bij wil hebben moet je het maar even zeggen, maar keep in mind dat er dan aardig wat ruimte verloren gaat
[ afbeelding ]
Woa, die is vetquote:
Bedankt voor je meningquote:
als wij er maar blij mee zijnquote:
Dan wachten we toch gewoon wat langerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
Ik ga a.s. maandag naar Nederland verhuizen(om verder onbekende redenen zit ik momenteel in het buitenland
) dus ik ben érg druk met dingen regelen en meuk inpakken
![]()
Denk dus dat de ava's even op pauze komen te staanSorry, sorry
Je hebt groot gelijk! Succes met verhuizenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
Ik ga a.s. maandag naar Nederland verhuizen(om verder onbekende redenen zit ik momenteel in het buitenland
![]()
Ik wacht wel hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
![]()
Ik heb d'r mond omgedraaid, zo ziet het er meer evil uit! Succes met je verhuizingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben voor je feaubeaux gegaanAls je er graag nog een biertje bij wil hebben moet je het maar even zeggen, maar keep in mind dat er dan aardig wat ruimte verloren gaat
[ afbeelding ]
Zo'n ava-loos trolletje moet je gewoon negeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jezus, wat heb jij een stomme naam
succes met verhuizenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve zonnekinders
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |