Lily Allen liedje.quote:
dat moeten we zeker niet hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anders komt de feminist in me naar buiten en die verbrand beha's, scheert zich niet en nuekt vrouwen dus dat wil ik ook niet hebben.![]()
volgens mij is alles al tig keer langsgeweest maar jullie blijven er gespannen naar kijken. Lijken wel een stel verslaafdenquote:
quote:
Ja zegt de opvolgster van Kelly.quote:
Ja.quote:
Zuig me rotquote:
Gert en Hermienquote:
Voor mij m'n favoriet. Verder heb ik niet zo heel veel met de band.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een van de tofste nummers van Coldplay
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
Ik kom nu pas achter f3. Wat een geniaal knopje.
is aardig, maar vind coldplay eigenlijk alles net nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor mij m'n favoriet. Verder heb ik niet zo heel veel met de band.
ja weet je wel de bovenste rij van je toetsenbordquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je alle schermpjes die je open hebt naast elkaar.
Paar goeie nummers, maar daarna zo mega gehyped dat het niet mooi meer is. Het zou de nieuwe U2 zijn en weet ik wat, en kijk nuquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor mij m'n favoriet. Verder heb ik niet zo heel veel met de band.
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je alle schermpjes die je open hebt naast elkaar.
De nieuwe U2 is ook geen compliment als je kijkt wat voor shit ze in de 2000's hebben uitgebrachts.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar goeie nummers, maar daarna zo mega gehyped dat het niet mooi meer is. Het zou de nieuwe U2 zijn en weet ik wat, en kijk nu![]()
Sowieso kreeg ik bij dat laatste album het gevoel alsof ze al 10 jaar hetzelfde album uit brengen
Ik krijg alle schermpjes naast elkaar, wat echt geniaal is. Ik wil wel een print screen maken, maar ik weet niet hoe.quote:
Ik zou eerder dan friet zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Paris Hilton verhoudt zich tot Myraela als...
Ik ben patat.
Dus jij bent lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben patat.
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben patat.
Nee, maar het is wel de grootste band op aarde en hebben wel aardig hun stempel op de muziek gedrukt de laatste 20 jaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De nieuwe U2 is ook geen compliment als je kijkt wat voor shit ze in de 2000's hebben uitgebrachts.
Het is een verkapte patat/friet discussie. De zoveelste na een nieuwsbericht dat patat weer duurder word.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De nieuwe U2 is ook geen compliment als je kijkt wat voor shit ze in de 2000's hebben uitgebrachts.
Je kunt geen Printscreen maken op een Mac? Technology has come a long way.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg alle schermpjes naast elkaar, wat echt geniaal is. Ik wil wel een print screen maken, maar ik weet niet hoe.
Oke, zover was ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een verkapte patat/friet discussie. De zoveelste na een nieuwsbericht dat patat weer duurder word.
Jaren 80 en 90 waren geweldig, deze tijd, nah.quote:
wel een beetje waarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaren 80 en 90 waren geweldig, deze tijd, nah.
Ach, krijgen we dat ook weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is het verschil tussen satesaus en pindasaus?
ook niet misquote:
Eens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar goeie nummers, maar daarna zo mega gehyped dat het niet mooi meer is. Het zou de nieuwe U2 zijn en weet ik wat, en kijk nu![]()
Sowieso kreeg ik bij dat laatste album het gevoel alsof ze al 10 jaar hetzelfde album uit brengen
Juist, ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
Zit je op hem te wachtenquote:
Zit daar geen knopje voor op het toetsenbord van een mac?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef Myraela het volgende:
Ik weet hoe ik een print screen kan maken!
Nee, moet met het mac knopje, shift en 3quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zit daar geen knopje voor op het toetsenbord van een mac?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kitten komt binnen met een veer in zijn bek.
Ben er bang voor.quote:
toch wel vooruitstrevend zo'n Macquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, moet met het mac knopje, shift en 3
inderdaad haha, slim bedacht hahahaquote:
Je kent mijn kat niet, hij is nu al heul snel en gek op vogels.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het gewoon 1 veer is dan zal er toch niet veel aan de hand zijn?
Vraag dat het vogeltjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het gewoon 1 veer is dan zal er toch niet veel aan de hand zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, jeetje ben ik op mijn werk, moet ik nog werken ook
buig jij nu ook al voor een prullenbakquote:
Die heb ik maar 3 of 4quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
ook niet mis
n ik heb dan ook nog een hele sloot dvd's en video's
Als je discussieren ook werken noemtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
asso
hier ook werken... maar nog 20 min
Nope...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Gaan er mensen van tal hierheen? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
Hallo Kally! Hoe gaat het vandaag? Met mij heel erg goed hoor als je dat wil weten! Ik ga nu even naar de w.c.! Kusjes!quote:
quote:
Ja, maar ik blijf niet pitten in een tentje ofzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Gaan er mensen van tal hierheen? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
Onze generatie is meer voor 70 en 80quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoelang is het reizen voor jou dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf niet pitten in een tentje ofzo.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
buig jij nu ook al voor een prullenbak![]()
Maar goed dat je dat mailtje nog niet verstuurd hebt
Nee, dat meeten lijkt me sowieso heel weirdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Heeft natuurlijk niets met generatie te maken. En het lijkt me sterk dat je U2 in de jaren 70 leuk vond aangezien ze pas hun eerste album uitbrachen in 1980.quote:
dan nog steedsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zomaar een prullenbak.... een prullenbak die ook je afval verkleint
Hoi Bella, hier alles ook oke, kwam Annie net nog tegen moest je vooral de groetjes doen, o ja en zeggen van Theo jeweettoch dat dat niks wordt, nou ja alsof wij dat niet al wisten. Kusjes!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallo Kally! Hoe gaat het vandaag? Met mij heel erg goed hoor als je dat wil weten! Ik ga nu even naar de w.c.! Kusjes!
Je komt toch wel op de TAL meet he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat meeten lijkt me sowieso heel weird
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk niets met generatie te maken. En het lijkt me sterk dat je U2 in de jaren 70 leuk vond aangezien ze pas hun eerste album uitbrachen in 1980.
Hoezo? Meer dan dit gebeurt er niet, hoor:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat meeten lijkt me sowieso heel weird
Misschien wel, is voor mij een half uurtje fietsen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Spreek je nu voor jouw generatie?quote:
blijf je toch bij Myr slapenquote:
Nope. VInd meeten prima maar A) ver weg, en B) staat de manier hoe het geregeld word me een beetje tegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ow, het ging over U2 alleen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk niets met generatie te maken. En het lijkt me sterk dat je U2 in de jaren 70 leuk vond aangezien ze pas hun eerste album uitbrachen in 1980.
Nou dat vind ik wel erg raar van Theo, want ik heb gisteren op de Appie Cuyp een lingeriesetje van zijde gekocht, nouja niet echt zijde, ik hoef dat moslim spul niet op m'n lijf, het is katoen maar toch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi Bella, hier alles ook oke, kwam Annie net nog tegen moest je vooral de groetjes doen, o ja en zeggen van Theo jeweettoch dat dat niks wordt, nou ja alsof wij dat niet al wisten. Kusjes!
Nu ff welquote:
Hmm denk het niet. Iemand moet toch het fort bewakenquote:
eeh niet aanbidden, meer gewoon geniaal hoe ze verzonnen hebben.quote:
bewaak ik het fort samen met jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm denk het niet. Iemand moet toch het fort bewakenWanneer is het eigenlijk?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Meer dan dit gebeurt er niet, hoor:
[ afbeelding ]
Heel sociaal en dan weer lekker naar huis veilig achter FOK!
En dan een topic openen: beste meet ooit
Hahaha geweldige fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Meer dan dit gebeurt er niet, hoor:
[ afbeelding ]
Heel sociaal en dan weer lekker naar huis veilig achter FOK!
En dan een topic openen: beste meet ooit
Heeft hij tegen jou weer andersverteld dan, nou ja Annie zei dat hoor, maar ja die is natuurlijk stikjaloersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel erg raar van Theo, want ik heb gisteren op de Appie Cuyp een lingeriesetje van zijde gekocht, nouja niet echt zijde, ik hoef dat moslim spul niet op m'n lijf, het is katoen maar toch.
Mja, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope. VInd meeten prima maar A) ver weg, en B) staat de manier hoe het geregeld word me een beetje tegen
Omdat zij verder weg woont van Wierden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kan het voor hem nou 2 uur reizen zijn en voor jou 4?
Wierden, dat ligt aan de andere kant van het land hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kan het voor hem nou 2 uur reizen zijn en voor jou 4?
ga je lopend danquote:
Ik vind dit zo leuk hea.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft hij tegen jou weer andersverteld dan, nou ja Annie zei dat hoor, maar ja die is natuurlijk stikjaloers
Ik begreep het verkeerdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wierden, dat ligt aan de andere kant van het land hoor.Ik moet eerst naar Rotterdan, dan naar Amersfoort, dan naar Apeldoorn en dan naar Wierden.
Ik jou ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm denk het niet. Iemand moet toch het fort bewakenWanneer is het eigenlijk?
overwerk zequote:
Hier hetzelfde, naar Twente voor een meet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
Kost me 40 euro aan reiskosten en dan nog 20 euro ofzo voor die BBQ zelf. Laatmaar.
komt helemaal goed op die dagquote:
Sowieso Twentequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, naar Twente voor een meet.
Ah, dan vieren Mar en ik ook nog eens onze verjaardag waarschijnlijk..als dat doorgaatquote:
Oke de meet in Amsterdamquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, dan vieren Mar en ik ook nog eens onze verjaardag waarschijnlijk..als dat doorgaat
jullie mogen wel langs komen
![]()
Is wel in A'dam.
Leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, dan vieren Mar en ik ook nog eens onze verjaardag waarschijnlijk..als dat doorgaat
jullie mogen wel langs komen
![]()
Is wel in A'dam.
een puppy en een poesje die het fort bewaken.quote:
haha even met Mar afstemmen maar die vindt het wel prima gelofo ik. Weet niet of ze meegaat stappen maar wat dachten jullie van de Bananenbarquote:
prrrrrrrrquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een puppy en een poesje die het fort bewaken.
Laat ze maar binnenkomen
Kally organiseerde het, ik bemoei me er niet mee... vind alles primaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha even met Mar afstemmen maar die vindt het wel prima gelofo ik. Weet niet of ze meegaat stappen maar wat dachten jullie van de Bananenbar
hehe oh shit...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally organiseerde het, ik bemoei me er niet mee... vind alles prima
Bananenbarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha even met Mar afstemmen maar die vindt het wel prima gelofo ik. Weet niet of ze meegaat stappen maar wat dachten jullie van de Bananenbar
Usb stick? Externe harde schijf? netwerkkabel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
Hmm. Hoe krijg ik alle foto's van mijn laptop naar mijn computer.
usb-stick, branden, e-mailen via You Send it?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
Hmm. Hoe krijg ik alle foto's van mijn laptop naar mijn computer.
Ze doen ook wel eens iets met pingpongballenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Bananenbar![]()
Ipv van die kip nu een banaan zien verdwijnen
Solved!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Had ik al gezegd dat het meer dan 1000 foto's zijn? Zo'n kabeltje lijkt me dan het beste.
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Had ik al gezegd dat het meer dan 1000 foto's zijn? Zo'n kabeltje lijkt me dan het beste.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze doen ook wel eens iets met pingpongballen
quote:
Met school?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef Bellatrix het volgende:
Bananenbar gingen we toen heen met school. De stoelen hadden witte vlekken.
Ja.quote:
Wierdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat zij verder weg woont van Wierden?
Ik haalde altijd m'n zadel eraf en deed die in de tas. Was de fiets ook ineens minder aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:08 schreef Avey het volgende:
Nu maar hopen dat ie niet weer binnen een week gestolen wordt
Behalve als er een vrouw tegenkwam die zo geil was dat ze op die staaf ging zitten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik haalde altijd m'n zadel eraf en deed die in de tas. Was de fiets ook ineens minder aantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik haalde altijd m'n zadel eraf en deed die in de tas. Was de fiets ook ineens minder aantrekkelijk.
1 2 3 4 | Topicstatus: normaal/open -> gesloten. Op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:06 door Myraela: Topicstatus: gesloten -> normaal/open. |
Dat is zo mooi aan Nederland.quote:
Jij zei opgelost slotje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
Myr, wat ben je aan het doen?![]()
[ code verwijderd ]
Ja nou ja niet als je een wijde vagina hebt. En diep.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch best pijnlijk hoor.
Maar dan moet je dat zadel steeds meeslepenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een emmer zeg maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nou ja niet als je een wijde vagina hebt. En diep.
Sommige dingen moet je maar laten begaan. Ik denk dat het zadel er nadien ook nog eens makkelijk op aansluit. Win-win!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Behalve als er een vrouw tegenkwam die zo geil was dat ze op die staaf ging zitten.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je maar laten begaan. Ik denk dat de zadel er nadien ook nog eens makkelijk op aansluit. Win-win!
Was geen probleem, zo'n mooie iBoodtas did the job.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat zadel steeds meeslepen
Ja. Dan heb je ook grote tampons nodig zeg, pff.quote:
Ik heb geen tasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was geen probleem, zo'n mooie iBoodtas did the job.
Nou enorrrrme inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Dan heb je ook grote tampons nodig zeg, pff.
Dildofiets, bananenbar, gaytas op Ibood, friet/patat pindasaus/satesaus discussie in ONZ.quote:
Niets bijzonders dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dildofiets, bananenbar, gaytas op Ibood, friet/patat pindasaus/satesaus discussie in ONZ.
Wat een slechte SCquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dildofiets, bananenbar, gaytas op Ibood, friet/patat pindasaus/satesaus discussie in ONZ.
He daar meneertje, de beste SC dat dit forum ooit heeft gezien! Nu je mond met Zwitsal poetsen.quote:
Het enige zwitsal product die we in huis hebben is de zonnebrandcreme... en die vind ik niet zo lekker Bellaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He daar meneertje, de beste SC dat dit forum ooit heeft gezien! Nu je mond met Zwitsal poetsen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het enige zwitsal product die we in huis hebben is de zonnebrandcreme... en die vind ik niet zo lekker Bella
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GEZAKT
2 KEER! VERDOMME>>> heb nog 1 kans
Lekker.quote:
Waarvoor? En...balen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GEZAKT
Klopt..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
We gaan wel snel hier. Ik herinner me nog die goede oude tijden dat we in de 100ste SC zaten. En ondertussen zitten wel al in 143.
Klantintegriteit natuurlijk personen.... internet e-learning van ons bedrijf.quote:
Balen c_aquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klantintegriteit natuurlijk personen.... internet e-learning van ons bedrijf.
Kennen jullie of is iemand Daniel???
(hij heeft me toegevoegd op hyves)
Full of win.quote:
heb ik me 2 slappe duimen gezuigd voor niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GEZAKT
ik baal echt als een stekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Balen c_a![]()
Nee, ken ik niet
Ik had ook al een vreemde die me toevoegde... Marjolein?!
Balen c_aquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik baal echt als een stekker
VErdomme. Alles examens haal ik in 1 keer en deze klote examen niet
15 vragen en je mag er maar 3 fout hebben
krijg je ook te horen wat je fout doet ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik baal echt als een stekker
VErdomme. Alles examens haal ik in 1 keer en deze klote examen niet
15 vragen en je mag er maar 3 fout hebben
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[TAL SC #140] Flamoes zonder Appelmoes
lekker handigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee de vragen krijg je niet meer te zien
Wel de hoofdstukken waar ik me op moet letten
ontslagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef crv het volgende:
[..]
lekker handig![]()
En wat als je die derde nu ook mist ?
territoriumdrift?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef Myraela het volgende:
Serieus, als je een heel huis hebt, waarom ga je dan in de keuken naast mij staan strijken. Godverdomme.
Is geen routerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
Netgear 5GHz Wireless-N HD Gaming & Networking Kit
Is dit wat?
Ik zoek nog een nieuwe router
Wat een bekrompen reactiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik kwam in de stad weer eens Maarten tegen. Nou, wie is Maarten? Een gezellige toffe jongen uit de tweede klas van de middelbare school. TOEN. Hoe is "Maarten" nu? Een manwijf. Hij doet zich voor als een vrouw.![]()
De laatste keer dat ik hem tegenkwam zat 'ie in de overgangsfase of zoiets. Haar lang laten groeien, aparte kleding... meisjesachtige dingen. Maar nu is het 100% een vrouw, behalve z'n gezicht en z'n stem. Dat is nog mannelijk. HET ZIET ER NIET UIT DUS.
WAAR IS HET MIS GEGAAN MET HEM?!
"Hij" zal vast ook niet meer Maarten heten. Maar Martine of zo? Wat nou als ik hem de volgende keer gewoon aanspreek met Maarten?
Ik wilde hem eigenlijk aanspreken net maar dan ook weer niet. Het is gewoon raar. Van aardige (en best intelligente... toen) jongen naar een manwijf.
Ja daar kan ik ook kijken... maar ik ben meer van het simpele... wat kan je ermee?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)ing__Networking_Kit/
Om het bereik te vergroten ofzo
Het ziet er niet uit. Je had het moeten zien!quote:
Moet ie toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik kwam in de stad weer eens Maarten tegen. Nou, wie is Maarten? Een gezellige toffe jongen uit de tweede klas van de middelbare school. TOEN. Hoe is "Maarten" nu? Een manwijf. Hij doet zich voor als een vrouw.![]()
De laatste keer dat ik hem tegenkwam zat 'ie in de overgangsfase of zoiets. Haar lang laten groeien, aparte kleding... meisjesachtige dingen. Maar nu is het 100% een vrouw, behalve z'n gezicht en z'n stem. Dat is nog mannelijk. HET ZIET ER NIET UIT DUS.
WAAR IS HET MIS GEGAAN MET HEM?!
"Hij" zal vast ook niet meer Maarten heten. Maar Martine of zo? Wat nou als ik hem de volgende keer gewoon aanspreek met Maarten?
Ik wilde hem eigenlijk aanspreken net maar dan ook weer niet. Het is gewoon raar. Van aardige (en best intelligente... toen) jongen naar een manwijf.
Het ene ding prop je in je router... (kabeltje dan). De ander ergens in huis waar je signaal van je router bagger is. En dan is het daar ook beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook kijken... maar ik ben meer van het simpele... wat kan je ermee?
Misschien had je hem dat moeten vragen jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Je had het moeten zien!![]()
Echt verschrikkelijk. Ik vraag me af waarom hij dit doet.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien had je hem dat moeten vragen ja![]()
Wat maakt het uit. Als Martin/Martine/Maartje gelukkig is zoals hij/zij nu is, dan is dát toch het belangrijkste?
Waarschijnlijk wil hij vrouw worden en wacht nog op operatiesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat siewosiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als Martin/Martine/Maartje gelukkig is zoals hij/zij nu is, dan is dát toch het belangrijkste?
Op zich heb je gelijk. Maar ik vraag me af hoe dat hem gelukkig maakt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij zich niet prettig in zijn vel voelt als man, eigenlijk een vrouw wil zijn. Deze 'overgangsfase' moet hij wel doen, want als hij echt een vrouw wil zijn/worden. Dan moet hij natuurlijk geopereerd worden. En hiervoor moet je eerst een paar jaar in deze overgangsfase om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar heeft het toch niks mee te maken, hij is wie hij is en als hij dat kan uitdragen zal dat hem gelukkiger maken dan er mooi uitzien en populair zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Maar ik vraag me af hoe dat hem gelukkig maakt?Want als jongen zag hij er best goed uit. Ik ben niet homo of bi maar hij was zeker niet lelijk en hij was best populair zelfs. Ik vraag me af hoe dat nu is.
Ja maar hij voelde zich waarschijnlijk niet goed in zijn mannenlichaam, ik heb dat wel eens in een docu gezien, was erg moeilijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Maar ik vraag me af hoe dat hem gelukkig maakt?Want als jongen zag hij er best goed uit. Ik ben niet homo of bi maar hij was zeker niet lelijk en hij was best populair zelfs. Ik vraag me af hoe dat nu is.
Misschien maakt(e) 'm dat wel onzeker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar haat het echt om hoe populair je bent. Misschien moet je eens aan populaire mensen vragen hoe gelukkig ze echt zijn. De meest populaire jongen op mijn middelbare school heeft zelfmoord gepleegd omdat hij eigenlijk helemaal niet gelukkig was. En ja hij had alles mee op het eerste gezicht, zag er leuk uit, veel vrienden, goede cijfers maar toch....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Juist, ik ken ook zo iemand, die was doodongelukkig als jongen, nu is hij een vrouw en echt geen mooie maar wel gelukkig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar hij voelde zich waarschijnlijk niet goed in zijn mannenlichaam, ik heb dat wel eens in een docu gezien, was erg moeilijk.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, ik weet nu weer waarom ik vroeger geen folderwijk wilde.
Dochterlief heeft haar eerste vakantiebaantje, folders lopen en ja, dan moet mams voor de eerste keer natuurlijk mee.
Net drie uren gelopen, heb geen benen meer, hoofdpijn en lichtelijk uitgedroogd
Heb jij een kind.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef MissBitchy het volgende:
Dochterlief heeft haar eerste vakantiebaantje, folders lopen en ja, dan moet mams voor de eerste keer natuurlijk mee.
Precies dat is allemaal oppervlaktequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar haat het echt om hoe populair je bent. Misschien moet je eens aan populaire mensen vragen hoe gelukkig ze echt zijn. De meest populaire jongen op mijn middelbare school heeft zelfmoord gepleegd omdat hij eigenlijk helemaal niet gelukkig was. En ja hij had alles mee op het eerste gezicht, zag er leuk uit, veel vrienden, goede cijfers maar toch....
Ik zal de volgende keer langs de kant van de weg gaan staan met natte spons en bekertjes waterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef MissBitchy het volgende:
Nee ja, je hebt ook nog steeds mensen die homo's vies vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik zal wel bekrompen zijn maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Een beetje vrouwelijk zijn kan ik me goed voorstellen, maar dit gaat wel heel erg ver. Gewoon van 100% man naar 100% vrouw. Ik kan er met m'n hoofd niet bij gewoon.
Graagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer langs de kant van de weg gaan staan met natte spons en bekertjes water
Ik had je fobo nog niet gezien, en ik dacht dat je 18 was ofzo.quote:
Ik zou het hem vragen of bekijk die docu waar Bel het net over had. Misschien snap je het dan iets beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik zal wel bekrompen zijn maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Een beetje vrouwelijk zijn kan ik me goed voorstellen, maar dit gaat wel heel erg ver. Gewoon van 100% man naar 100% vrouw. Ik kan er met m'n hoofd niet bij gewoon.
Nee jij bent blij met wat je bent, maar als je je nu van kinds af aan vrouw voelt en in een mannenlichaam zit, wat dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Dat soort dingen heb ik nooit begrepen. Of je nu homo, hetero, groen of geel, lang of kort bent, ieder mens heeft iets speciaalsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ja, je hebt ook nog steeds mensen die homo's vies vinden.
Ik was ook altijd mijn handen als ik er een heb aangeraaktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ja, je hebt ook nog steeds mensen die homo's vies vinden.
Nou ze ziet er wel jong uit ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had je fobo nog niet gezien, en ik dacht dat je 18 was ofzo.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had je fobo nog niet gezien, en ik dacht dat je 18 was ofzo.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was ook altijd mijn handen als ik er een heb aangeraakt
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vroegah hadden we een meisje uit Somalie in de klas, Halima, en als we naar de gym liepen moesten we altijd handjes vasthouden. Niemand durfde met Halima omdat ze dachten dat ze af zou geven. Ik en een ander meisje waren de enige die haar handje vast hielden.
[..]
Vroegah hadden we een meisje uit Somalie in de klas, Halima, en als we naar de gym liepen moesten we altijd handjes vasthouden. Niemand durfde met Halima omdat ze dachten dat ze af zou geven. Ik en een ander meisje waren de enige die haar handje vast hielden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat lief!
Ik heb de mazzel dat ik eigenlijk nooit met discriminatie te maken heb gehad. Wel soms de domme opmerkingen als: 'Wat kun je goed schrijven' of 'Wat spreek je netjes Nederlands!'
quote:
Ik kom uut Ass'n. 'Boren en 'togenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je in NL geboren of hier heen gekomen?
[..]
aha ok... die heb ik niet nodig neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ene ding prop je in je router... (kabeltje dan). De ander ergens in huis waar je signaal van je router bagger is. En dan is het daar ook beter.
Zoiets denk ik?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Over anderhalve week jarig, wordt ik 33
Hij heeft zich 100% zeker weten niet van kinds of aan vrouw gevoeld hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij bent blij met wat je bent, maar als je je nu van kinds af aan vrouw voelt en in een mannenlichaam zit, wat dan?
Rooms Katholieke school, misschien daarom.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe konden kinderen dat nou denken?
Na de middelbare, dus in en na de pubertijd. Dat is juist heel normaal. Veel mensen komen dan ook uit de kast.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft zich 100% zeker weten niet van kinds of aan vrouw gevoeld hoor.Hij was juist erg mannelijk! Vertoonde hetzelfde gedrag als de meeste andere jongens op die leeftijd. En zat achter meisjes aan!
Het is echt na de middelbare school begonnen, die verandering. Ik weet het zeker! Daarom vind ik het nog raarerder.
Waarschijnlijk deed hij mee omdat het zo hoort en omdat jullie er niet vanuit gingen dat hij zo was heb je nooit wat gemerktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft zich 100% zeker weten niet van kinds of aan vrouw gevoeld hoor.Hij was juist erg mannelijk! Vertoonde hetzelfde gedrag als de meeste andere jongens op die leeftijd. En zat achter meisjes aan!
Het is echt na de middelbare school begonnen, die verandering. Ik weet het zeker! Daarom vind ik het nog raarerder.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom uut Ass'n. 'Boren en 'togen![]()
mijn drents is niet zo goed
Sowieso de leeftijd waarop veel dingen tot uiting komenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na de middelbare, dus in en na de pubertijd. Dat is juist heel normaal. Veel mensen komen dan ook uit de kast.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sowieso de leeftijd waarop veel dingen tot uiting komen
Daar kreeg zelfs ik geen seksuele gedachten bij.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom uut Ass'n. 'Boren en 'togen![]()
mijn drents is niet zo goed
Ja sorryquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar kreeg zelfs ik geen seksuele gedachten bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |