Ik was ook altijd mijn handen als ik er een heb aangeraaktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ja, je hebt ook nog steeds mensen die homo's vies vinden.
Nou ze ziet er wel jong uit ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had je fobo nog niet gezien, en ik dacht dat je 18 was ofzo.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had je fobo nog niet gezien, en ik dacht dat je 18 was ofzo.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was ook altijd mijn handen als ik er een heb aangeraakt
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vroegah hadden we een meisje uit Somalie in de klas, Halima, en als we naar de gym liepen moesten we altijd handjes vasthouden. Niemand durfde met Halima omdat ze dachten dat ze af zou geven. Ik en een ander meisje waren de enige die haar handje vast hielden.
[..]
Vroegah hadden we een meisje uit Somalie in de klas, Halima, en als we naar de gym liepen moesten we altijd handjes vasthouden. Niemand durfde met Halima omdat ze dachten dat ze af zou geven. Ik en een ander meisje waren de enige die haar handje vast hielden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat lief!
Ik heb de mazzel dat ik eigenlijk nooit met discriminatie te maken heb gehad. Wel soms de domme opmerkingen als: 'Wat kun je goed schrijven' of 'Wat spreek je netjes Nederlands!'
quote:
Ik kom uut Ass'n. 'Boren en 'togenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je in NL geboren of hier heen gekomen?
[..]
aha ok... die heb ik niet nodig neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ene ding prop je in je router... (kabeltje dan). De ander ergens in huis waar je signaal van je router bagger is. En dan is het daar ook beter.
Zoiets denk ik?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Over anderhalve week jarig, wordt ik 33
Hij heeft zich 100% zeker weten niet van kinds of aan vrouw gevoeld hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij bent blij met wat je bent, maar als je je nu van kinds af aan vrouw voelt en in een mannenlichaam zit, wat dan?
Rooms Katholieke school, misschien daarom.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe konden kinderen dat nou denken?
Na de middelbare, dus in en na de pubertijd. Dat is juist heel normaal. Veel mensen komen dan ook uit de kast.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft zich 100% zeker weten niet van kinds of aan vrouw gevoeld hoor.Hij was juist erg mannelijk! Vertoonde hetzelfde gedrag als de meeste andere jongens op die leeftijd. En zat achter meisjes aan!
Het is echt na de middelbare school begonnen, die verandering. Ik weet het zeker! Daarom vind ik het nog raarerder.
Waarschijnlijk deed hij mee omdat het zo hoort en omdat jullie er niet vanuit gingen dat hij zo was heb je nooit wat gemerktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft zich 100% zeker weten niet van kinds of aan vrouw gevoeld hoor.Hij was juist erg mannelijk! Vertoonde hetzelfde gedrag als de meeste andere jongens op die leeftijd. En zat achter meisjes aan!
Het is echt na de middelbare school begonnen, die verandering. Ik weet het zeker! Daarom vind ik het nog raarerder.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom uut Ass'n. 'Boren en 'togen![]()
mijn drents is niet zo goed
Sowieso de leeftijd waarop veel dingen tot uiting komenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na de middelbare, dus in en na de pubertijd. Dat is juist heel normaal. Veel mensen komen dan ook uit de kast.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sowieso de leeftijd waarop veel dingen tot uiting komen
Daar kreeg zelfs ik geen seksuele gedachten bij.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom uut Ass'n. 'Boren en 'togen![]()
mijn drents is niet zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |