Ik heb geen tasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was geen probleem, zo'n mooie iBoodtas did the job.
Nou enorrrrme inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Dan heb je ook grote tampons nodig zeg, pff.
Dildofiets, bananenbar, gaytas op Ibood, friet/patat pindasaus/satesaus discussie in ONZ.quote:
Niets bijzonders dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dildofiets, bananenbar, gaytas op Ibood, friet/patat pindasaus/satesaus discussie in ONZ.
Wat een slechte SCquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dildofiets, bananenbar, gaytas op Ibood, friet/patat pindasaus/satesaus discussie in ONZ.
He daar meneertje, de beste SC dat dit forum ooit heeft gezien! Nu je mond met Zwitsal poetsen.quote:
Het enige zwitsal product die we in huis hebben is de zonnebrandcreme... en die vind ik niet zo lekker Bellaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He daar meneertje, de beste SC dat dit forum ooit heeft gezien! Nu je mond met Zwitsal poetsen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het enige zwitsal product die we in huis hebben is de zonnebrandcreme... en die vind ik niet zo lekker Bella
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GEZAKT
2 KEER! VERDOMME>>> heb nog 1 kans
Lekker.quote:
Waarvoor? En...balen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GEZAKT
Klopt..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
We gaan wel snel hier. Ik herinner me nog die goede oude tijden dat we in de 100ste SC zaten. En ondertussen zitten wel al in 143.
Klantintegriteit natuurlijk personen.... internet e-learning van ons bedrijf.quote:
Balen c_aquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klantintegriteit natuurlijk personen.... internet e-learning van ons bedrijf.
Kennen jullie of is iemand Daniel???
(hij heeft me toegevoegd op hyves)
Full of win.quote:
heb ik me 2 slappe duimen gezuigd voor niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GEZAKT
ik baal echt als een stekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Balen c_a![]()
Nee, ken ik niet
Ik had ook al een vreemde die me toevoegde... Marjolein?!
Balen c_aquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik baal echt als een stekker
VErdomme. Alles examens haal ik in 1 keer en deze klote examen niet
15 vragen en je mag er maar 3 fout hebben
krijg je ook te horen wat je fout doet ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik baal echt als een stekker
VErdomme. Alles examens haal ik in 1 keer en deze klote examen niet
15 vragen en je mag er maar 3 fout hebben
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[TAL SC #140] Flamoes zonder Appelmoes
lekker handigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee de vragen krijg je niet meer te zien
Wel de hoofdstukken waar ik me op moet letten
ontslagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef crv het volgende:
[..]
lekker handig![]()
En wat als je die derde nu ook mist ?
territoriumdrift?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef Myraela het volgende:
Serieus, als je een heel huis hebt, waarom ga je dan in de keuken naast mij staan strijken. Godverdomme.
Is geen routerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
Netgear 5GHz Wireless-N HD Gaming & Networking Kit
Is dit wat?
Ik zoek nog een nieuwe router
Wat een bekrompen reactiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik kwam in de stad weer eens Maarten tegen. Nou, wie is Maarten? Een gezellige toffe jongen uit de tweede klas van de middelbare school. TOEN. Hoe is "Maarten" nu? Een manwijf. Hij doet zich voor als een vrouw.![]()
De laatste keer dat ik hem tegenkwam zat 'ie in de overgangsfase of zoiets. Haar lang laten groeien, aparte kleding... meisjesachtige dingen. Maar nu is het 100% een vrouw, behalve z'n gezicht en z'n stem. Dat is nog mannelijk. HET ZIET ER NIET UIT DUS.
WAAR IS HET MIS GEGAAN MET HEM?!
"Hij" zal vast ook niet meer Maarten heten. Maar Martine of zo? Wat nou als ik hem de volgende keer gewoon aanspreek met Maarten?
Ik wilde hem eigenlijk aanspreken net maar dan ook weer niet. Het is gewoon raar. Van aardige (en best intelligente... toen) jongen naar een manwijf.
Ja daar kan ik ook kijken... maar ik ben meer van het simpele... wat kan je ermee?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)ing__Networking_Kit/
Om het bereik te vergroten ofzo
Het ziet er niet uit. Je had het moeten zien!quote:
Moet ie toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik kwam in de stad weer eens Maarten tegen. Nou, wie is Maarten? Een gezellige toffe jongen uit de tweede klas van de middelbare school. TOEN. Hoe is "Maarten" nu? Een manwijf. Hij doet zich voor als een vrouw.![]()
De laatste keer dat ik hem tegenkwam zat 'ie in de overgangsfase of zoiets. Haar lang laten groeien, aparte kleding... meisjesachtige dingen. Maar nu is het 100% een vrouw, behalve z'n gezicht en z'n stem. Dat is nog mannelijk. HET ZIET ER NIET UIT DUS.
WAAR IS HET MIS GEGAAN MET HEM?!
"Hij" zal vast ook niet meer Maarten heten. Maar Martine of zo? Wat nou als ik hem de volgende keer gewoon aanspreek met Maarten?
Ik wilde hem eigenlijk aanspreken net maar dan ook weer niet. Het is gewoon raar. Van aardige (en best intelligente... toen) jongen naar een manwijf.
Het ene ding prop je in je router... (kabeltje dan). De ander ergens in huis waar je signaal van je router bagger is. En dan is het daar ook beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook kijken... maar ik ben meer van het simpele... wat kan je ermee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |