Ik heb geen tasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was geen probleem, zo'n mooie iBoodtas did the job.
Nou enorrrrme inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Dan heb je ook grote tampons nodig zeg, pff.
Dildofiets, bananenbar, gaytas op Ibood, friet/patat pindasaus/satesaus discussie in ONZ.quote:
Niets bijzonders dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dildofiets, bananenbar, gaytas op Ibood, friet/patat pindasaus/satesaus discussie in ONZ.
Wat een slechte SCquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dildofiets, bananenbar, gaytas op Ibood, friet/patat pindasaus/satesaus discussie in ONZ.
He daar meneertje, de beste SC dat dit forum ooit heeft gezien! Nu je mond met Zwitsal poetsen.quote:
Het enige zwitsal product die we in huis hebben is de zonnebrandcreme... en die vind ik niet zo lekker Bellaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He daar meneertje, de beste SC dat dit forum ooit heeft gezien! Nu je mond met Zwitsal poetsen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het enige zwitsal product die we in huis hebben is de zonnebrandcreme... en die vind ik niet zo lekker Bella
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GEZAKT
2 KEER! VERDOMME>>> heb nog 1 kans
Lekker.quote:
Waarvoor? En...balen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GEZAKT
Klopt..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
We gaan wel snel hier. Ik herinner me nog die goede oude tijden dat we in de 100ste SC zaten. En ondertussen zitten wel al in 143.
Klantintegriteit natuurlijk personen.... internet e-learning van ons bedrijf.quote:
Balen c_aquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klantintegriteit natuurlijk personen.... internet e-learning van ons bedrijf.
Kennen jullie of is iemand Daniel???
(hij heeft me toegevoegd op hyves)
Full of win.quote:
heb ik me 2 slappe duimen gezuigd voor niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GEZAKT
ik baal echt als een stekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Balen c_a![]()
Nee, ken ik niet
Ik had ook al een vreemde die me toevoegde... Marjolein?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |