Ja.quote:
Wierdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat zij verder weg woont van Wierden?
Ik haalde altijd m'n zadel eraf en deed die in de tas. Was de fiets ook ineens minder aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:08 schreef Avey het volgende:
Nu maar hopen dat ie niet weer binnen een week gestolen wordt
Behalve als er een vrouw tegenkwam die zo geil was dat ze op die staaf ging zitten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik haalde altijd m'n zadel eraf en deed die in de tas. Was de fiets ook ineens minder aantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik haalde altijd m'n zadel eraf en deed die in de tas. Was de fiets ook ineens minder aantrekkelijk.
| 1 2 3 4 | Topicstatus: normaal/open -> gesloten. Op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:06 door Myraela: Topicstatus: gesloten -> normaal/open. |
Dat is zo mooi aan Nederland.quote:
Jij zei opgelost slotje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
Myr, wat ben je aan het doen?![]()
[ code verwijderd ]
Ja nou ja niet als je een wijde vagina hebt. En diep.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch best pijnlijk hoor.
Maar dan moet je dat zadel steeds meeslepenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een emmer zeg maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nou ja niet als je een wijde vagina hebt. En diep.
Sommige dingen moet je maar laten begaan. Ik denk dat het zadel er nadien ook nog eens makkelijk op aansluit. Win-win!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Behalve als er een vrouw tegenkwam die zo geil was dat ze op die staaf ging zitten.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je maar laten begaan. Ik denk dat de zadel er nadien ook nog eens makkelijk op aansluit. Win-win!
Was geen probleem, zo'n mooie iBoodtas did the job.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat zadel steeds meeslepen
Ja. Dan heb je ook grote tampons nodig zeg, pff.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |