Nee, dat meeten lijkt me sowieso heel weirdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Gaan er mensen van tal hierheen? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
Heeft natuurlijk niets met generatie te maken. En het lijkt me sterk dat je U2 in de jaren 70 leuk vond aangezien ze pas hun eerste album uitbrachen in 1980.quote:
dan nog steedsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zomaar een prullenbak.... een prullenbak die ook je afval verkleint
Hoi Bella, hier alles ook oke, kwam Annie net nog tegen moest je vooral de groetjes doen, o ja en zeggen van Theo jeweettoch dat dat niks wordt, nou ja alsof wij dat niet al wisten. Kusjes!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallo Kally! Hoe gaat het vandaag? Met mij heel erg goed hoor als je dat wil weten! Ik ga nu even naar de w.c.! Kusjes!
Je komt toch wel op de TAL meet he?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat meeten lijkt me sowieso heel weird
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk niets met generatie te maken. En het lijkt me sterk dat je U2 in de jaren 70 leuk vond aangezien ze pas hun eerste album uitbrachen in 1980.
Hoezo? Meer dan dit gebeurt er niet, hoor:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat meeten lijkt me sowieso heel weird
Misschien wel, is voor mij een half uurtje fietsen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Gaan er mensen van tal hierheen? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
Spreek je nu voor jouw generatie?quote:
blijf je toch bij Myr slapenquote:
Nope. VInd meeten prima maar A) ver weg, en B) staat de manier hoe het geregeld word me een beetje tegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ow, het ging over U2 alleen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk niets met generatie te maken. En het lijkt me sterk dat je U2 in de jaren 70 leuk vond aangezien ze pas hun eerste album uitbrachen in 1980.
Nou dat vind ik wel erg raar van Theo, want ik heb gisteren op de Appie Cuyp een lingeriesetje van zijde gekocht, nouja niet echt zijde, ik hoef dat moslim spul niet op m'n lijf, het is katoen maar toch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi Bella, hier alles ook oke, kwam Annie net nog tegen moest je vooral de groetjes doen, o ja en zeggen van Theo jeweettoch dat dat niks wordt, nou ja alsof wij dat niet al wisten. Kusjes!
Nu ff welquote:
Hmm denk het niet. Iemand moet toch het fort bewakenquote:
eeh niet aanbidden, meer gewoon geniaal hoe ze verzonnen hebben.quote:
bewaak ik het fort samen met jouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm denk het niet. Iemand moet toch het fort bewakenWanneer is het eigenlijk?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Meer dan dit gebeurt er niet, hoor:
[ afbeelding ]
Heel sociaal en dan weer lekker naar huis veilig achter FOK!
En dan een topic openen: beste meet ooit
Hahaha geweldige fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo? Meer dan dit gebeurt er niet, hoor:
[ afbeelding ]
Heel sociaal en dan weer lekker naar huis veilig achter FOK!
En dan een topic openen: beste meet ooit
Heeft hij tegen jou weer andersverteld dan, nou ja Annie zei dat hoor, maar ja die is natuurlijk stikjaloersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel erg raar van Theo, want ik heb gisteren op de Appie Cuyp een lingeriesetje van zijde gekocht, nouja niet echt zijde, ik hoef dat moslim spul niet op m'n lijf, het is katoen maar toch.
Mja, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope. VInd meeten prima maar A) ver weg, en B) staat de manier hoe het geregeld word me een beetje tegen
Omdat zij verder weg woont van Wierden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kan het voor hem nou 2 uur reizen zijn en voor jou 4?
Wierden, dat ligt aan de andere kant van het land hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kan het voor hem nou 2 uur reizen zijn en voor jou 4?
ga je lopend danquote:
Ik vind dit zo leuk hea.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft hij tegen jou weer andersverteld dan, nou ja Annie zei dat hoor, maar ja die is natuurlijk stikjaloers
Ik begreep het verkeerdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wierden, dat ligt aan de andere kant van het land hoor.Ik moet eerst naar Rotterdan, dan naar Amersfoort, dan naar Apeldoorn en dan naar Wierden.
Ik jou ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm denk het niet. Iemand moet toch het fort bewakenWanneer is het eigenlijk?
overwerk zequote:
Hier hetzelfde, naar Twente voor een meet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
Kost me 40 euro aan reiskosten en dan nog 20 euro ofzo voor die BBQ zelf. Laatmaar.
komt helemaal goed op die dagquote:
Sowieso Twentequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, naar Twente voor een meet.
Ah, dan vieren Mar en ik ook nog eens onze verjaardag waarschijnlijk..als dat doorgaatquote:
Oke de meet in Amsterdamquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, dan vieren Mar en ik ook nog eens onze verjaardag waarschijnlijk..als dat doorgaat
jullie mogen wel langs komen
![]()
Is wel in A'dam.
Leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, dan vieren Mar en ik ook nog eens onze verjaardag waarschijnlijk..als dat doorgaat
jullie mogen wel langs komen
![]()
Is wel in A'dam.
een puppy en een poesje die het fort bewaken.quote:
haha even met Mar afstemmen maar die vindt het wel prima gelofo ik. Weet niet of ze meegaat stappen maar wat dachten jullie van de Bananenbarquote:
prrrrrrrrquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een puppy en een poesje die het fort bewaken.
Laat ze maar binnenkomen
Kally organiseerde het, ik bemoei me er niet mee... vind alles primaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha even met Mar afstemmen maar die vindt het wel prima gelofo ik. Weet niet of ze meegaat stappen maar wat dachten jullie van de Bananenbar
hehe oh shit...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally organiseerde het, ik bemoei me er niet mee... vind alles prima
Bananenbarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha even met Mar afstemmen maar die vindt het wel prima gelofo ik. Weet niet of ze meegaat stappen maar wat dachten jullie van de Bananenbar
Usb stick? Externe harde schijf? netwerkkabel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
Hmm. Hoe krijg ik alle foto's van mijn laptop naar mijn computer.
usb-stick, branden, e-mailen via You Send it?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
Hmm. Hoe krijg ik alle foto's van mijn laptop naar mijn computer.
Ze doen ook wel eens iets met pingpongballenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Bananenbar![]()
Ipv van die kip nu een banaan zien verdwijnen
Solved!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Had ik al gezegd dat het meer dan 1000 foto's zijn? Zo'n kabeltje lijkt me dan het beste.
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Had ik al gezegd dat het meer dan 1000 foto's zijn? Zo'n kabeltje lijkt me dan het beste.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze doen ook wel eens iets met pingpongballen
quote:
Met school?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef Bellatrix het volgende:
Bananenbar gingen we toen heen met school. De stoelen hadden witte vlekken.
Ja.quote:
Wierdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat zij verder weg woont van Wierden?
Ik haalde altijd m'n zadel eraf en deed die in de tas. Was de fiets ook ineens minder aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:08 schreef Avey het volgende:
Nu maar hopen dat ie niet weer binnen een week gestolen wordt
Behalve als er een vrouw tegenkwam die zo geil was dat ze op die staaf ging zitten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik haalde altijd m'n zadel eraf en deed die in de tas. Was de fiets ook ineens minder aantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik haalde altijd m'n zadel eraf en deed die in de tas. Was de fiets ook ineens minder aantrekkelijk.
| 1 2 3 4 | Topicstatus: normaal/open -> gesloten. Op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:06 door Myraela: Topicstatus: gesloten -> normaal/open. |
Dat is zo mooi aan Nederland.quote:
Jij zei opgelost slotje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
Myr, wat ben je aan het doen?![]()
[ code verwijderd ]
Ja nou ja niet als je een wijde vagina hebt. En diep.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch best pijnlijk hoor.
Maar dan moet je dat zadel steeds meeslepenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een emmer zeg maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nou ja niet als je een wijde vagina hebt. En diep.
Sommige dingen moet je maar laten begaan. Ik denk dat het zadel er nadien ook nog eens makkelijk op aansluit. Win-win!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Behalve als er een vrouw tegenkwam die zo geil was dat ze op die staaf ging zitten.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je maar laten begaan. Ik denk dat de zadel er nadien ook nog eens makkelijk op aansluit. Win-win!
Was geen probleem, zo'n mooie iBoodtas did the job.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat zadel steeds meeslepen
Ja. Dan heb je ook grote tampons nodig zeg, pff.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |