Lily Allen liedje.quote:
dat moeten we zeker niet hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anders komt de feminist in me naar buiten en die verbrand beha's, scheert zich niet en nuekt vrouwen dus dat wil ik ook niet hebben.![]()
volgens mij is alles al tig keer langsgeweest maar jullie blijven er gespannen naar kijken. Lijken wel een stel verslaafdenquote:
quote:
Ja zegt de opvolgster van Kelly.quote:
Ja.quote:
Zuig me rotquote:
Gert en Hermienquote:
Voor mij m'n favoriet. Verder heb ik niet zo heel veel met de band.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een van de tofste nummers van Coldplay
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
Ik kom nu pas achter f3. Wat een geniaal knopje.
is aardig, maar vind coldplay eigenlijk alles net nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor mij m'n favoriet. Verder heb ik niet zo heel veel met de band.
ja weet je wel de bovenste rij van je toetsenbordquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je alle schermpjes die je open hebt naast elkaar.
Paar goeie nummers, maar daarna zo mega gehyped dat het niet mooi meer is. Het zou de nieuwe U2 zijn en weet ik wat, en kijk nuquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor mij m'n favoriet. Verder heb ik niet zo heel veel met de band.
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je alle schermpjes die je open hebt naast elkaar.
De nieuwe U2 is ook geen compliment als je kijkt wat voor shit ze in de 2000's hebben uitgebrachts.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar goeie nummers, maar daarna zo mega gehyped dat het niet mooi meer is. Het zou de nieuwe U2 zijn en weet ik wat, en kijk nu![]()
Sowieso kreeg ik bij dat laatste album het gevoel alsof ze al 10 jaar hetzelfde album uit brengen
Ik krijg alle schermpjes naast elkaar, wat echt geniaal is. Ik wil wel een print screen maken, maar ik weet niet hoe.quote:
Ik zou eerder dan friet zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Paris Hilton verhoudt zich tot Myraela als...
Ik ben patat.
Dus jij bent lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben patat.
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben patat.
Nee, maar het is wel de grootste band op aarde en hebben wel aardig hun stempel op de muziek gedrukt de laatste 20 jaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De nieuwe U2 is ook geen compliment als je kijkt wat voor shit ze in de 2000's hebben uitgebrachts.
Het is een verkapte patat/friet discussie. De zoveelste na een nieuwsbericht dat patat weer duurder word.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De nieuwe U2 is ook geen compliment als je kijkt wat voor shit ze in de 2000's hebben uitgebrachts.
Je kunt geen Printscreen maken op een Mac? Technology has come a long way.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg alle schermpjes naast elkaar, wat echt geniaal is. Ik wil wel een print screen maken, maar ik weet niet hoe.
Oke, zover was ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een verkapte patat/friet discussie. De zoveelste na een nieuwsbericht dat patat weer duurder word.
Jaren 80 en 90 waren geweldig, deze tijd, nah.quote:
wel een beetje waarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaren 80 en 90 waren geweldig, deze tijd, nah.
Ach, krijgen we dat ook weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:23 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is het verschil tussen satesaus en pindasaus?
ook niet misquote:
Eens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar goeie nummers, maar daarna zo mega gehyped dat het niet mooi meer is. Het zou de nieuwe U2 zijn en weet ik wat, en kijk nu![]()
Sowieso kreeg ik bij dat laatste album het gevoel alsof ze al 10 jaar hetzelfde album uit brengen
Juist, ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
Zit je op hem te wachtenquote:
Zit daar geen knopje voor op het toetsenbord van een mac?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef Myraela het volgende:
Ik weet hoe ik een print screen kan maken!
Nee, moet met het mac knopje, shift en 3quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zit daar geen knopje voor op het toetsenbord van een mac?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kitten komt binnen met een veer in zijn bek.
Ben er bang voor.quote:
toch wel vooruitstrevend zo'n Macquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, moet met het mac knopje, shift en 3
inderdaad haha, slim bedacht hahahaquote:
Je kent mijn kat niet, hij is nu al heul snel en gek op vogels.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het gewoon 1 veer is dan zal er toch niet veel aan de hand zijn?
Vraag dat het vogeltjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het gewoon 1 veer is dan zal er toch niet veel aan de hand zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, jeetje ben ik op mijn werk, moet ik nog werken ook
buig jij nu ook al voor een prullenbakquote:
Die heb ik maar 3 of 4quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
ook niet mis
n ik heb dan ook nog een hele sloot dvd's en video's
Als je discussieren ook werken noemtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
asso
hier ook werken... maar nog 20 min
Nope...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Gaan er mensen van tal hierheen? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
Hallo Kally! Hoe gaat het vandaag? Met mij heel erg goed hoor als je dat wil weten! Ik ga nu even naar de w.c.! Kusjes!quote:
quote:
Ja, maar ik blijf niet pitten in een tentje ofzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Myraela het volgende:
Gaan er mensen van tal hierheen? Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
Onze generatie is meer voor 70 en 80quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoelang is het reizen voor jou dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf niet pitten in een tentje ofzo.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
buig jij nu ook al voor een prullenbak![]()
Maar goed dat je dat mailtje nog niet verstuurd hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |