Mja, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope. VInd meeten prima maar A) ver weg, en B) staat de manier hoe het geregeld word me een beetje tegen
Omdat zij verder weg woont van Wierden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kan het voor hem nou 2 uur reizen zijn en voor jou 4?
Wierden, dat ligt aan de andere kant van het land hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kan het voor hem nou 2 uur reizen zijn en voor jou 4?
ga je lopend danquote:
Ik vind dit zo leuk hea.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft hij tegen jou weer andersverteld dan, nou ja Annie zei dat hoor, maar ja die is natuurlijk stikjaloers
Ik begreep het verkeerdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wierden, dat ligt aan de andere kant van het land hoor.Ik moet eerst naar Rotterdan, dan naar Amersfoort, dan naar Apeldoorn en dan naar Wierden.
Ik jou ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm denk het niet. Iemand moet toch het fort bewakenWanneer is het eigenlijk?
overwerk zequote:
Hier hetzelfde, naar Twente voor een meet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Myraela het volgende:
Kost me 40 euro aan reiskosten en dan nog 20 euro ofzo voor die BBQ zelf. Laatmaar.
komt helemaal goed op die dagquote:
Sowieso Twentequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, naar Twente voor een meet.
Ah, dan vieren Mar en ik ook nog eens onze verjaardag waarschijnlijk..als dat doorgaatquote:
Oke de meet in Amsterdamquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, dan vieren Mar en ik ook nog eens onze verjaardag waarschijnlijk..als dat doorgaat
jullie mogen wel langs komen
![]()
Is wel in A'dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |