nee, in de laatste werkweek voor je vakantie dipje :pquote:
Ik had hem al gelezen via google. Misschien geldt het toch wel voor mij,,,,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:20 schreef crv het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zomerdip__.html?p=1,1
Waarom wil die kutlink niet lukken
Als je nou eens deed wat je geadviseerd werd, had je helemaal geen dipje hoeven hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, in de laatste werkweek voor je vakantie dipje :p
Bij mij regende het ook gister, maar ik vond dat helemaal niet erg eigenlijk. was er wel blij mee en mijn plantjes ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
De regen van gisteren was deprimerender hoor.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:26 schreef crv het volgende:
[..]
Als je nou eens deed wat je geadviseerd werd, had je helemaal geen dipje hoeven hebben
je fokt te veel. Alleen echte Bennies kunnen dat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
vanavond vroeg naar bed.... geen half 1 voor mijIk merk nu dat ik TE moe ben
Dan had je kunnen dippenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:26 schreef crv het volgende:
[..]
Als je nou eens deed wat je geadviseerd werd, had je helemaal geen dipje hoeven hebben
Maak er een lange nacht van zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sla de rookmelder van de muur af als die vannacht weer afgaat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Das niet zo best, zo vroeg op de werkdag, hopelijk kun je goed geconcentreerd werken vandaagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
je fokt te veel. Alleen echte Bennies kunnen dat.
Twee bennies voor je poging though.
200.000quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij hoeveel bennies word je Benny?
dat gaat niet lukken vandaag... ik bukte net om mijn tas te pakken en werd helemal duizeligquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Das niet zo best, zo vroeg op de werkdag, hopelijk kun je goed geconcentreerd werken vandaag
kun je beter van te voren doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik sla de rookmelder van de muur af als die vannacht weer afgaat.
Ik moet echt om 23:00 uur op bed liggen en slapen, dan gaat het goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga sowieso doordeweeks ook nooit om 0030 naar bed, dat trek ik ook gewoon niet. Das alleen voor levenlozen zoals Benny mensen die niet de hele week hoeven werken.
En vanavond door tot 21u, dus is me wel het dagje
ochtendmisselijkheid misschienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat niet lukken vandaag... ik bukte net om mijn tas te pakken en werd helemal duizelig
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat niet lukken vandaag... ik bukte net om mijn tas te pakken en werd helemal duizelig
mja is weer lastig als er echt iets is ...quote:
Goede ochtendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet echt om 23:00 uur op bed liggen en slapen, dan gaat het goed
Hallo poepiequote:
Zucht, die was voor Huppelquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zucht, die was voor Huppel
[..]
Goedemorgen
Waaromquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:39 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen allemaal die binnen komen. Erg dat ik nu al 4 uur op ben
Je wilt je baas de varkensgriep geven?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:34 schreef crv het volgende:
'Klink kocht onterecht 34 miljoen vaccins'
Ben benieuwd wat ie er zelf aan overhoud, waarschijnlijk wel een commisariaatje links en rechts. de Zakkenvuller.
90% van NL wist dat die varkensgriep zwaar overtrokken was maar hij moest en zou zijn zin doordrijven![]()
Ik moet zoiets eens flikken bij mijn baas.
ik deel dit feit met u meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:39 schreef Pheno het volgende:
Waarom denk je dat ik half 1 's nacht sook niet trekquote:
pffftquote:
Dus om half 5 sta je op? Hoelang moet je naar je werk rijden dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik half 1 's nacht sook niet trekIk zit om 7 uur al op mijn werk.
Ik was er ook al om 4 uurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:39 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft ongeveer zelfde schema als mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus om half 5 sta je op? Hoelang moet je naar je werk rijden dan?
Normaal een uur of wat. Maar ik doe rustig aan, tenminste, douchen, scheren, eten, rustig even wat bijlezen qua nieuws.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus om half 5 sta je op? Hoelang moet je naar je werk rijden dan?
misschien niet eens zo'n gek ideequote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt je baas de varkensgriep geven?
Ach joh, zo werkt het in d epolitiek, links lullen, rechts vullen. Burgers zijn altijd de pineut, betalen zullen we!
quote:
doe ik ook meestal jahquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normaal een uur of wat. Maar ik doe rustig aan, tenminste, douchen, scheren, eten, rustig even wat bijlezen qua nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |