zijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
zegt hij, met het schuim op zn lippen...
Ik heb er 2quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik geen 10 maar wel 4... dus die heb ik maar even besteld....
http://www.pagereboot.com(...)com/nl/nl/&refresh=2quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:33 schreef Mdrop het volgende:
Server klapt er wel steeds vaker uit hier, meer last van?
Oordoppen gemist, nu een klok!
Waar zit jij te kijken dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:33 schreef player2178 het volgende:
@anne
hierzo staat geen camera
ik heb die aanbieding van internet via het stopcontact
Virus scanner flipte even.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://www.pagereboot.com(...)com/nl/nl/&refresh=2
In de wachtrij...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wake up light!
Er was hier iemand die hem wilde
Java nu al geüpdatet/verwijderd/opnieuw geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef zomer86 het volgende:
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
Internal Ajax Error
quote:
Op me tel heb ik precies hetzelfde dus ligt aan iBood.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Java nu al geüpdatet/verwijderd/opnieuw geïnstalleerd?
Er zijn al betere gigaset's langs geweest en dit is ook al de 3e keer ofzo voor deze dus gok dat er nog wel leuke siemens DECT telefoon's langskomen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:36 schreef Anne het volgende:
Even serieus; op de Duitse is nog steeds die camera? Of ligt het aan mij?.
Cool, mijn ouders kunnen wel een nieuwe set gebruiken namelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zijn al betere gigaset's langs geweest en dit is ook al de 3e keer ofzo voor deze dus gok dat er nog wel leuke siemens DECT telefoon's langskomen.
[..]
Ja.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef Rave_NL het volgende:
IK HEB EINDELIJK NA 384 POGINGEN EEN WAKEUPLIGHT!~!!![]()
![]()
verder niets te melden, doorgaan!
Nee komt door het aantal iDeal betalingen dat ze per keer kunnen doen ofzoquote:
neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef Rockfire het volgende:
Kun je als nederlander eigenlijk ook op ibood.de dingen bestellen?
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:34 schreef Mdrop het volgende:
Philips Wake-Up Light HF3461 @ IBOOD intell!!!
[ afbeelding ]
* Wel de oude(re) serie dus.
Edit: Weg
Lijkt er op, maar die is zo traag bij mij, kan ook gewoon dat de server is omgevallenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:36 schreef Anne het volgende:
Even serieus; op de Duitse is nog steeds die camera? Of ligt het aan mij?.
was ook wel heel snel wegquote:
quote:
Krijg bijna de neiging om zo'n ding te bestellen om te kijken of het balkje minder wordtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lijkt er op, maar die is zo traag bij mij, kan ook gewoon dat de server is omgevallen
Ik was niet eens sarcastischquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te blij om elke vorm van sarcasme waar te nemen dus dank je!
Balk doet het niet eens meerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Anne het volgende:
Krijg bijna de neiging om zo'n ding te bestellen om te kijken of het balkje minder wordt![]()
.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:33 schreef delano.888 het volgende:
En nogsteeds staat mn remote op even geduld aub
Zal even duren aangezien de server het niet makkelijk heeftquote:
Red dot, dat winnen al die ALDI/LIDL producten ook altijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef CherryLips het volgende:
design awardvan een stel blinden zeker.
kut wilde deze bestellen en lenovo annuleren.quote:
Bij mij ook, maar dan heb je pech volgens mij...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef Olieeee het volgende:
Sta bij die internetconnectors op "even geduld". Heeft het zin om te wachten?
meestal niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef Olieeee het volgende:
Sta bij die internetconnectors op "even geduld". Heeft het zin om te wachten?
iRiverquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:46 schreef tralalala het volgende:
Zullen we de volgende aanbieding raden?
Ik denk een messenblok.
Ik gok maar weer op pannenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:46 schreef tralalala het volgende:
Zullen we de volgende aanbieding raden?
Ik denk een messenblok.
ik heb 1 pagina die om de 5 seconden herlaad, en als ik iets zie wat ik wil hebben is het shift+click om in een ander venster te bestellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:46 schreef player2178 het volgende:
[..]
meestal niet.
maar als je heel erg geluk hebt
na even linkt ie je toch terug naar de homepage, omdat t te lang duurt, maar probeer je kans, laat m staan en open een nieuw tabblad voor een andere ibood
Heb je een scrollwiel? Middel klik is handiger...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik heb 1 pagina die om de 5 seconden herlaad, en als ik iets zie wat ik wil hebben is het shift+click om in een ander venster te bestellen
Sjongejonge zeg. Ik snap het wel, Duiters blijven niet zo goed plakken op de foto's. Dus heeft het ook niet veel nut om een camera te kopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef player2178 het volgende:
in duitsland hebben ze zeker iets van 1 miljoen camera's
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef player2178 het volgende:
in duitsland hebben ze zeker iets van 1 miljoen camera's
quote:Hartelijk dank voor je bestelling op iBOOD!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: *************
Je bestelling:
1x Philips Wake-Up Light HF3461 ¤ 39.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 45.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW.
Gefeliciteerd!quote:
T is echt een wonder hoor als je die wakeup light te pakken kreeg.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Zullen we bij jou niet doen dan. Terecht dat je hem niet had
.
Ik loop al van 0.00 tot 02.30 en van 08.00 tot net te hunten voor een wakeuplight, dus ik vind dat het dan gerechtvaardigd is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Camera?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
Ik ga ff wat anders doen. Die kutcamera blijft me te lang staan.
Ow, waarom loopt dat ding bij mij niet danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
o, het metertje bij de tas is vrijwel leeg?
DUUTSERSquote:
Dan is het metertje bij jou waarschijnlijk nog niet helemaal geladen, Hier staat ie nog volquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik loop al van 0.00 tot 02.30 en van 08.00 tot net te hunten voor een wakeuplight, dus ik vind dat het dan gerechtvaardigd is!
Je hebt in ieder geval zelfkennis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik loop al van 0.00 tot 02.30 en van 08.00 tot net te hunten voor een wakeuplight, dus ik vind dat het dan gerechtvaardigd is!
je hebt het wel verdiend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Wtf, het is de duivel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
Ik ga ff wat anders doen. Die kutcamera blijft me te lang staan.
ja, het was vals alarmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan is het metertje bij jou waarschijnlijk nog niet helemaal geleden, Hier staat ie nog vol.
Die stekkerdoos helpt echt geen fuck tegen onweer hoor, dat gaat veels te snel om tegen te houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Olle. het volgende:
jammer dat ik net de kruimeldief gemist heb![]()
en de stekkerdozen voor het onweer...
trage internet hier
waarom Duitsersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, waarom loopt dat ding bij mij niet dan.
[..]
DUUTSERS!
en nog een keer f5 en hij is weer volquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Neuquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
IK HEB EEN MP3 SPELER GEKOCHT YES!!
FELICITEER MIJ HIER!!!!
én een wakeuplight!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval zelfkennis!
Wat moet je er mee?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
IK HEB EEN MP3 SPELER GEKOCHT YES!!
FELICITEER MIJ HIER!!!!
voor als je foto's gemaakt hebt, kun je ze vervolgens op je foto lijstje zettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf, het is de duivel!
Er staat nu een fotolijstje.
Niemand, dus geen idee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:55 schreef delano.888 het volgende:
Hoeveel % zijn we? (wie heeft de teller)
Wat zullen we hierna krijgen dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:54 schreef player2178 het volgende:
[..]
voor als je foto's gemaakt hebt, kun je ze vervolgens op je foto lijstje zetten
Goede bezig (Y)!, welke zoek je nog?quote:
Omdat appel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef player2178 het volgende:
inderdaad wat moet je met een mp3 speler van ibood?
als je m in de winkel koopt ziet ie er mooier uit, is ie beter, en is goedkoper
Ja ik eigenlijk wel maar laat hem staan om jullie te pestenquote:
Die heb ik als langspeelplaat!quote:
nee volgende is zo'n oude tv waar je m op kunt zetten. doen ze in duitsland zodat ze t veel makkelijker hebben, hoeven ze midner te doen. dus zometeen ff 10.000 van die oude tv's op duitse iboodquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat zullen we hierna krijgen dan?. Een dressoir, om je fotolijstje op te zetten.
logisch...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goede bezig (Y)!, welke zoek je nog?
[..]
Omdat appel.
4 per doos is 40 euroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef Haay1971 het volgende:
Tering zeg, straks stoppen ze de iBOOD doos vol met die rugtassen!
Laten we er 10 kopen, mensen in afrika zijn er heul blij mee!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:00 schreef DarkWimDuck het volgende:
al 15 minuten die prachtige rugtas... In de container en next
Gaat dat zo makkelijk? Zo ja, tot wanneer kan dat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:01 schreef Adames het volgende:
ok, die belkin n150 krijgt allemaal 1/5 sterren. Die ga ik maar weer annuleren
IK ZEG DOEN!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef Bibikuif22 het volgende:
Kinderlogica:
Ik: pffff nog steeds die rugtas :S
dochter van 6: Nou, dan neem je er toch gewoon 1, dan gaat hij sneller weg..
Tsja...
Je hebt 7 dagen bedenktijd. maar je kan gemakkelijk annuleren als je het product nog niet binnen hebt. Krijg je een emailtje en het geld teruggestort.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk? Zo ja, tot wanneer kan dat?
quote:Geachte heer/mevrouw,
>
> Hartelijk dank voor uw e-mail.
> Wij hebben uw bestelling geannuleerd. Om het gehele aankoopbedrag terug te
> storten verzoeken wij u uw rekeningnummer naar ons toe te sturen. Zodra wij
> deze binnen hebben zullen wij het aankoopbedrag terugstorten.
>
> Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> RMA iBOOD.com
neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef DaDude1987 het volgende:
http://ibood.kiobi.com/?sec=30
Superhandig!
Deze had radio en 2 soorten geluiden om te wekken + het standaard wekker geluid !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef kingmob het volgende:
Jammer dat zo'n wake-up light alleen radio heeft, toch maar niet besteld, Duitse radio is kut
kun je toch nog beter die medisana hebben, 10 geluiden en radius mogelijkheid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deze had radio en 2 soorten geluiden om te wekken + het standaard wekker geluid !
Voor de beste kwaliteit?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Jiub het volgende:
wtf, waarom zou je een gouden hdmi kabel willen
Om onder je nieuwe iBood dekbed te bewarenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Jiub het volgende:
minder storing. is toch maar bladgoud en kost geen drol.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Jiub het volgende:
Laat me raden, jij hebt je laten adviseren in de mediamarkt?quote:
Toch met natuurgeluiden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef kingmob het volgende:
Jammer dat zo'n wake-up light alleen radio heeft, toch maar niet besteld, Duitse radio is kut
natuurlijk heeft dat invloed op de kwaliteitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt je laten adviseren in de mediamarkt?
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Jij ook nog steeds hier!
Nog steeds geen kussens gevonden
Haha dat dacht ik ook directquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef delano.888 het volgende:
Laat me raden, jij hebt je laten adviseren in de mediamarkt?
Het was een 1 persoons dekbedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef player2178 het volgende:
jammer dat het een 2 persoons dekbed is.
als het 1 persoons was, voor 19,95 ofzo had k m zeker besteld.
mijne stinkt nu een beetje naar wodka xd
Sure, en een monster hdmi kabel van 200 euro is ook veel beter dan een hdmi kabel van de action van 3 euro.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef Adames het volgende:
[..]
natuurlijk heeft dat invloed op de kwaliteit
Maar hdmi is digitaal, het maakt toch geen fuck uit of je die 0 en 1 door goud pleurt. het blijft toch hetzelfde signaal?quote:
Weer een belkinquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Maraca het volgende:
Ah, deze dingen komen me akelig bekend voor
Ik heb geen idee wat de formaten zouden moeten zijnquote:
dat zeg ik niet. maar uiteindelijk moet het signaal wel aankomen. ook bij digitaal heb je natuurlijk last van interferentie. bij een lengte van 10 meter kan het wel degelijk verschil maken. en de kosten van het vergullen is zo laag vergeleken met de rest van de kabel dat het de moeite waard is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sure, en een monster hdmi kabel van 200 euro is ook veel beter dan een hdmi kabel van de action van 3 euro.
Niet dus
Het gaat er alleen maar om dat de connectoren niet gaan oxideren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Jiub het volgende:
[..]
Maar hdmi is digitaal, het maakt toch geen fuck uit of je die 0 en 1 door goud pleurt. het blijft toch hetzelfde signaal?
idd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:13 schreef Rijpie het volgende:
[..]
matrasmaat is wat anders dan dekbedmaat
JA, heeft te maken met het aantal iDeal betaling per XX seconden/minuten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
is het normaal dat hij zodra je je bank selecteerd om te betalen op even geduld komt te staan?
Om in de rivier te donderen?quote:
Vergulde aansluitingen heeft geen invloed op de lengte van de kabel. Enige voordeel van vergulde aansluitingen is dat goud niet roest, en de aansluitingen dus niet gaan roesten op termijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:12 schreef Adames het volgende:
dat zeg ik niet. maar uiteindelijk moet het signaal wel aankomen. ook bij digitaal heb je natuurlijk last van interferentie. bij een lengte van 10 meter kan het wel degelijk verschil maken. en de kosten van het vergullen is zo laag vergeleken met de rest van de kabel dat het de moeite waard is.
heb het zelf ook een aantal keer gehad, en dan kom je er toch niet doorheenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
is het normaal dat hij zodra je je bank selecteerd om te betalen op even geduld komt te staan?
jep, dan is ie uitverkocht:(quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
Android Smartphone met google maps navigatie en je bent klaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:17 schreef player2178 het volgende:
ook een erg onbekend merk.
k zou de gok niet wagen, beter leg je wat geld bij en koop je een beter merk.
Hij zei Cockquote:
dat kan inderdaad ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Android Smartphone met google maps navigatie en je bent klaar.
--
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef player2178 het volgende:
[..]
dat kan inderdaad ook.
of een auto kopen met een ingebouwde navigatie, word ie inidigeval niet gejat![]()
ik zelf gebruik toch liever de iphone, nog een paar daagjes wachten en ik heb de iphone 4 in mijn bezit
supersnel geluidquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Die plaatjes er onder ook weer.
hahahaha, krijg ik onder m'n bericht een advertentie van navigatie van googlequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef player2178 het volgende:
[..]
dat kan inderdaad ook.
of een auto kopen met een ingebouwde navigatie, word ie inidigeval niet gejat![]()
ik zelf gebruik toch liever de iphone, nog een paar daagjes wachten en ik heb de iphone 4 in mijn bezit
bestel dan, zijn we er snel vanafquote:
heb er nog maar 1 meegemaakt en dat is die laatste belkin die lijkt mij erg goed voor mijn nieuwe woning..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:27 schreef player2178 het volgende:
[..]
routers zijn al zoveel langs gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |