Deze had radio en 2 soorten geluiden om te wekken + het standaard wekker geluid !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef kingmob het volgende:
Jammer dat zo'n wake-up light alleen radio heeft, toch maar niet besteld, Duitse radio is kut
kun je toch nog beter die medisana hebben, 10 geluiden en radius mogelijkheid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Deze had radio en 2 soorten geluiden om te wekken + het standaard wekker geluid !
Voor de beste kwaliteit?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Jiub het volgende:
wtf, waarom zou je een gouden hdmi kabel willen
Om onder je nieuwe iBood dekbed te bewarenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Jiub het volgende:
minder storing. is toch maar bladgoud en kost geen drol.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Jiub het volgende:
Laat me raden, jij hebt je laten adviseren in de mediamarkt?quote:
Toch met natuurgeluiden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef kingmob het volgende:
Jammer dat zo'n wake-up light alleen radio heeft, toch maar niet besteld, Duitse radio is kut
natuurlijk heeft dat invloed op de kwaliteitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt je laten adviseren in de mediamarkt?
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Jij ook nog steeds hier!
Nog steeds geen kussens gevonden
Haha dat dacht ik ook directquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef delano.888 het volgende:
Laat me raden, jij hebt je laten adviseren in de mediamarkt?
Het was een 1 persoons dekbedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef player2178 het volgende:
jammer dat het een 2 persoons dekbed is.
als het 1 persoons was, voor 19,95 ofzo had k m zeker besteld.
mijne stinkt nu een beetje naar wodka xd
Sure, en een monster hdmi kabel van 200 euro is ook veel beter dan een hdmi kabel van de action van 3 euro.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef Adames het volgende:
[..]
natuurlijk heeft dat invloed op de kwaliteit
Maar hdmi is digitaal, het maakt toch geen fuck uit of je die 0 en 1 door goud pleurt. het blijft toch hetzelfde signaal?quote:
Weer een belkinquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Maraca het volgende:
Ah, deze dingen komen me akelig bekend voor
Ik heb geen idee wat de formaten zouden moeten zijnquote:
dat zeg ik niet. maar uiteindelijk moet het signaal wel aankomen. ook bij digitaal heb je natuurlijk last van interferentie. bij een lengte van 10 meter kan het wel degelijk verschil maken. en de kosten van het vergullen is zo laag vergeleken met de rest van de kabel dat het de moeite waard is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sure, en een monster hdmi kabel van 200 euro is ook veel beter dan een hdmi kabel van de action van 3 euro.
Niet dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |